لباس یکبار مصرف

راهنمای خرید گان یکبار مصرف بیمارستانی ترفند های خرید ارزان

برای خرید گان یکبار مصرف بیمارستانی باید به نکاتی دقت کنید تا خرید مقرون به صرفه و مناسبی را تجربه کنبد.بازرگانی خانه صنعت و معدن به عنوان بزرگترین تولید کننده البسه یکبار مصرف بیمارستانی در این متن راهنمای خرید و اطلاعات مورد نیاز شما را برای تهیه این محصول در اختیار شما قرار داده است.

پارچه محصولات یکبار مصرف

مواد اولیه و پارچه برای ساخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی کدامند؟

برای ساخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی از منسوجات بی بافت استفاده می شود.مواد اولیه تولید منسوجات بی بافت ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی می باشد.

پارچه مورد استفاده در لباس های یکبار مصرف با نام پارچه اسپان باند در گرماژ و وزن های مختلف از 17 گرم تا 50 گرم در ایران تولید می شود و شرکت های بافتینه بادران بهبود حریر و … در این امر اقدام به تولید  پارچه های اسپان باند می نمایند.
از آنجا که لباس های یکبار مصرف بیمارستانی کاربرد مختلف دارند براساس کاربردشان از مواد اولیه و پارچه های با گرماژ متفاوت استفاده میشود .مثلا روتختی و ملافه ها با گرماژ پایین تر و لباس ها و گان یکبار مصرف بیمار با گرماژ38 اسپان باند تولید می شود.

 

لباس یکبار مصرف ام ار ای

کاربرد لباس یکبار مصرف در ام آر آی

در عملیات تشخیص طبی مانند ام ار ای و سی تی اسکن  و … به علت راحتی ،سرعت و مسایل بهداشتی از لباس های یکبار مصرف 38 گرم استفا ده می شود.

علت استفاده از بلوز  و شلوار اسپان باند 38 گرم در ام ار ای این است که بیماران این لباس را به تن می کنند و اگر از پارچه سبک تر مثل پارچه 35 یا 30 گرم استفاده شود بدن بیمار دیده می شود که مطلوب نیست.

لباس یکبار مصرف در ام ار ای و سی تی اسکن باعث بالا رفتن ایمنی بهداشتی در محیط بیمارستانی می شود.محیط های درمانی همیشه پر از باکتری و میکروب هستند و رعایت مسایل بهداشتی بسیار اهمیت دارد.

در یک دستگاه ام ار ای روزانه صدها بیمار مورد تشخیص قرار می گیرند و اگر از لباس یکبارمصرف استفاده نشود باکتری و میکروب های فراوانی وارد این دستگاه ها خواهد شد که مسئله مطلوبی نیست.

محصولات یکبار مصرف

انواع محصولات بیمارستانی با پارچه یکبار مصرف شامل روتختی گان لباس جراحی و … .

پارچه یکبار مصرف یا پارچه بی بافت با نام پارچه اسپان باند در تولید انواع البسه بیمارستانی استفاده میشود که بخشی از آنها به شرح زیر است:

  • رول ملحفه یکبار مصرف با گرماژ 17 تا 30 گرم در عرض 60 تا 120
  • روتختی کش دار یکبار مصرف با گرماژ 25 تا 35 گرم در عرض 80 و 120 در طول 220
  • کلاه یکبار مصرف بیمار و جراح
  • شلوار یکبار مصرف با گرماژ38 تا 50 گرم
  • بلوز طول 100 یعنی تا پایین کمر با گرماژ 30 تا 50 که برای ام ار ای استفاده می شود
  • گان بیمار با قد 120 تا بالای زانو و پشت باز
  • گان جراح و سرآستین مچ دار با قد 120 تا 140 و گرماژ 38 تا 50 گرم
  • کاور کفش یکبارمصرف با گرماژ 30 تا 50
  • کاور آستین یکبار مصرف و

تمامی محصولات بالا با پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی و برای مراکز درمانی و صنعتی  در بازرگانی خانه صنعت و معدن تولید می شود.

البته اینکه از چه کیفیت و گرماژ پارچه  یکبار مصرفی استفاده شود بسیار وابسته به محلی است که قرار به استفاده از این محصولات است.

برای خرید انواع لباس با پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از طریق واتس آپ یا شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت لباس یکبار مصرف

لیست قیمت گان شان ، محصولات  و لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت لباس و محصولات یکبار مصرف بیمارستانی مانند گان شان و دیگر محصولات یکبار مصرف بیمارستانی بسیار وابسته به گرم پارچه اسپان باند استفاده شده در آنها می باشد.

پارچه اسپان باند همانطور که گفته شد از گرماژ 17 تا 50 گرم تولید می شود.این تغییرات گرماژ باعث تغییرات قیمت می شود .
بازه قیمتی برخی محصولات و لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به شرح زیر می باشد:

شان در از ابعاد 30*30 به بالا  از 300 تا 3000

ست بیمار شامل گان کلاه و شلوار از 2500 تا 7200

گان جراح از 2700 تا 9600

روتختی از 1900 تا 4000

رول ملحفه از 8700 تا 11800

و … .

بازه مذکور در این قیمت ها به علت تغییرات گرماژ پارچه اسپان باند است.گرماژ پارچه اسپان باند یعنی وزن پارچه در 1 متر مربع.هرچه گرم پارچه بیشتر باشد پارچه ضخیم تر است و چون مواد بیشتری برده است گران تر است.

لباس یکبار مصرف صنعتی

استفاده از لباس یکبار مصرف در آرایشگاه و مشاغل صنعتی

لباس های یکبار مصرف در مشاغل گوناگونی کاربرد دارند.البته اکثر افراد لباس های یکبار مصرف را با نام لباس یکبار مصرف بیمارستانی میشناسند و این به دلیل آن است که اکثر افراد فقط استفاده از لباس یکبار مصرف در بیمارستان ها را دیده اند.

در مشاغل صنعتی از لباس یکبار مصرف بیمارستانی استفاده های گسترده ای می شود.در محیط های روغنی یا محیط هایی که آلودگی محیطی دارند و افراد به طور مستمر در این محیط های تردد می کنند از این لباس ها استفاده می شود.

لباس یکبار مصرف برای آرایشگاه:

لباس یکبار مصرف آرایشگاه

آرایشگاه های زنانه از لباس یکبار مصرف برای مشتریان خود در انجام خدماتی مانند رنگ مو و مش و … استفاده می کنند.لباس یکبار مصرف در آرایشگاه ها باید دارای بلندی و ضخامتی باشد که علاوه بر پوشش مناسب محیط مورد کار از نفوذ مایعات و آلودگی ها به بدن مشتری جلوگیری کند.

لباس یکبار مصرف در دامداری و دامپروری:

در دامداری ها که محیط کار  دارای آلودگی و فضولات حیوانی است از لباس های یکبار مصرف یکسره یا تایوک استفاده می شود.لباس تایوک  عث حفاظت از دامدار یا دامپزشک در برابر محیط آلوده می نماید.
یک دامدار ممکن است روزانه چندین بار در کنار حیوانات و محیط زندگی آنها حضور داشته باشد و با هر بار حضور در این محیط آلوده کثیفی و آلودگی بر لباس های او بنشیند.
به خاطر این موضوع استفاده از لباس یکبار مصرف هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ بهداشتی بسیار مفید و موثر است.

 

برای مشاوره و خرید این محصولات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا