استایلینگ

رمز و راز انتخاب شلوار مناسب هر مانتو

رمز و راز انتخاب شلوار مناسب هر مانتو، که خانم هایی که به شیک بودن ظاهر خود اهمیت می دهند ، معمولا این سوال برایشان پیش می آید شلوار مناسب هر مانتو را چطور انتخاب کنند. معمولا یکی از وقت گیر ترین کارهایی که می توانند داشته باشند ، همین انتخاب شلوار مناسب هر مانتو است .

شلوار مناسب هر مانتو

خانم های شیک پوش برای انتخاب مانتو به این نکات اهمیت می دهند

اگر راه و روال ست کردن لباسها را به خوبی یاد بگیرند ، دیگر با این مشکل ، مواجه نمی شوند. مثلا اینکه یاد بگیرند و بدانند که شلوار جنس پارچه را با  چه مانتویی ست کنند و یا مانتوی مناسب با شلوار جین چه مانتویی است.

این افراد می توانند شلوار پارچه ای را نیز جز لیست شلوار مناسب هر مانتو قرار دهند و گاهی با لباسهایشان ست کنند.

معمولا در انتخاب شلوار، شلوارهای پارچه‌ای به راحتی کنار گذاشته  می‌شوند. چرا که ست کردن آنها با لباس معمولا سخت به نظر می رسد.

یک شلوار پارچه‌ای برای مانتوی رسمی و همچنین در فصل تابستان ، ضمن در نظر گرفتن مدلهای متنوع و شیک شلوار پارچه ای، می تواند در لیست انتخاب شلوار مناسب قرار بگیرد.این مدل شلوارها را اگر با سلیقه انتخاب کنید ، می تواند در عین  زیبایی و راحتی ، شما را خوش تیپ نشان دهند.

شلوار مناسب هر مانتو

سه ترفند اعجاب انگیز برای انتخاب رنگ مانتو

گاهی می خواهید مانتوی مناسب انتخاب کنید که با رنگ پوست و اندام شما هماهنگ بوده و در عینی که خوش تیپ باشید، زیبایی شما را دو چندان کند . باید مانتویی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان نیز همخوانی داشته باشد.

اگر پوست بدن شما تیره است، مانتوی مناسب شما باید با رنگ تیره متفاوت باشد تا باعث شود چهره شما از یک نواختی بیرون بیاید و جذابت تر باشید. مثلا سعی کنید مانتو به رنگ  سفید ، آبی فیروزه ای ، صورتی ، گلبهی ،طوسی روشن و رنگهایی از این قبیل استفاده کنید و از رنگهایی مثل مشکی ، سبز یشمی ، قهوه ای ، قرمز تیره ، جگری و….  دوری کنید

اما افرادی که پوست روشن دارند.این افراد معمولا موهای بلوندی دارند برای اینکه زیبا و جذاب تر دیده شوند سعی کنند  مانتوی خود را از رنگهای آبی ،آبی ملایم، قهوه‌ای، قرمز  و… انتخاب کنند . البته این افراد برای انتخاب مانتوی شیک ، نسبت به گروه قبلی، دست باز تری دارند ولی باز، رنگهایی نیز هست که این گروه از افراد برای پوشیدن آنها ،باید سلیقه به کار ببرند و رنگهایی نیز هستند که گاهی با بعضی پوست ها همخوانی ندارند. مثلا اگر رنگ پوست شما تن زیتونی دارد، سعی کنید از پوشیدن لباسهایی که به رنگ زیتونی  نزدیک هستند و  یا رنگ های قهوه ای ، دوری کنید.

شلوار مناسب هر مانتو

با توجه به فرم اندامی چه مانتویی بپوشیم

فرم اندام خانم ها اکثرا با هم متفاوت است. یکی لاغر ، یکی چاق ،قد کوتاه ، قد بلند ، یکی سینه های بزرگ ، یکی باسن بزرگ و…. هستند که گاهی در انتخاب مانتو مناسب فرم اندام خود دچار مشکل می شوند.

خانم هایی که قد کوتاه هستند سعی کنند  برای انتخاب از مانتو  ساده‌ و تنگ ، که  قالب بدن باشد ، استفاده کنند. و از پوشیدن مانتو با دامن‌ گشاد خودداری کنند. مانتوهایی انتخاب کنند که سایز  آن اندازه بدنشان باشد. و همچنین از زانو بلندتر نرود چرا که مانتوهای بلند ،قد این خانمها را ریزتز نشان می دهد مانتوهایی که راه‌ راه عمودی هستند ، باعث ایجاد خطای دید می شود و درنتیجه این افراد  را بلند قد نشان می‌دهد.همچنین این خانم ها در انتخاب شلوار ، سعی کنند از شلوار های تنگ انتخاب کنند .

خانم هایی که قد بلند هستند ، متوجه باشند که هنگام انتخاب مانتو،رنگ متفاوت برای مانتو شلوار باعث می شود که  کوتاه تر و متناسب تر به چشم بیایید. پس متوجه باشید که مانتو و شلوار هم رنگ نپوشید. مانتوهای خیلی کوتاه، پاها را بلندتر نشان می‌دهد. سعی کنید نپوشید. مانتوی  خیلی گشاد نیز  شما را بزرگتر  و پهن تر  نشان می‌دهد. از  مانتوهای  کمردار تنگ ، استفاده کنید که شما را را خوش اندام نشان می‌دهد.

خانم‌های چاق و درشت اندام سعی کنند مانتویی که دقیقا اندازه بدنشان باشد انتخاب کنند و سعی کنند خطوط افقی در مانتو‌ نباشد،  مانتو‌یی  بپوشید که خطوط عمودی دارند .

شلوار مناسب هر مانتو

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا