ماسک

سه نکته در خرید ماسک بیمارستانی فیلتردار با کیفیت و ارزان

سه نکته در خرید ماسک بیمارستانی فیلتردار با کیفیت و ارزان…ماسک تنفسی فیلتردار،ماسک N95 فیلتردار،برای خرید انواع ماسک تنفسی استاندارد در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن  از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

ماسک بیمارستانی فیلتردار

روش های بررسی کیفیت ماسک بیمارستانی فیلتردار

ماسک های فیلتر دار با لایه هایی از پارچه اسپان باند یا بی بافت (Spunbond Nonwove) با گرماژ 25 تا 30 گرم و لایه هایی از پارچه ملت بلون با گرماژ 17 ولایه ای از پارچه اس ام اس (sms) و لایه فیلتر کربن اکتیو تولید می شوند.این لایه کربنی باید نزدیک به لایه بیرونی ماسک قرار گیرد.اثر بخشی ماسک ها وابسته به لایه ها در ساخت آن ها است و استاندارد نبودن متریال ها موجب عدم اثر بخشی خواهد شد و از ورود ذرات میکروبی ، ویروس و آلودگی ها جلوگیری نخواهد کرد.

ماسک های فیلتر دار به صورت سوپاپ دارهستند و برای تامین اثر بخشی استفاده ازدیافراگم های سیلیکونی در آن ها الزامی است.

ماسک های فیلتر دارکوچکترین ذرات میکروسکوپی معلق در هوا را فیلتر کرده وچون اطراف دهان و بینی را کاملا می پوشاند آلودگی ها را فیلتر می کند و از ورود آن ها به ریه جلوگیری می کند.با شیوع بیماری های ویروسی مثل کرونا استفاده از ماسک های فیلتردار به جلوگیری از انتشار این بیماری کمک شایانی می کند.توصیه می شود برای خرید ماسک های فیلتر داراز مراکز معتبر استعلام بگیرید.

ماسک بیمارستانی فیلتردار

بهترین مدل های ماسک بیمارستانی فیلترداردر بازار

ماسک N95 مدل تاشو

این مدل از ماسک های فیلتر دار N95 که به نام تاشو است که از چهار لایه تشکیل شده و اثر بخشی این ماسک با فیلتر کردن نود و پنج درصد از ذرات معلق در هوا است . ماسک تاشو از دو لایه پارچه اسپان باند ، دو لایه ملت و یک لایه پارچه اس ام اس تشکیل شده است و طوری طراحی شده است که از بالای بینی تا زیر چانه را کاملا می پوشاند.

این ماسک دارای یک سوپاپ استاندارد هستند که حتما برای اثر بخشی کامل باید از دیافراگم سیلیکونی در تولید آن استفاده شود. سوپاپی که در ماسک تعبیه شده است به موجب سهولت در خروج هوا و کاهش میزان رطوبت می شود.مدت اثر بخشی و ایمنی ماسک های تاشو 10 تا 12 ساعت می باشد .این مدل ماسک برای افرادی که تماس کمتری با بیماران دارند مانند کارمندان و مسئولین نظافت یا کارمندان ادارات، بانک ها مناسب می باشد.

ماسک N95 مدل کاسه ای

ماسک های کاسه ای نوع دیگری از ماسک های N95 هستند که دارای دو لایه پارچه نبافت یا اسپان باند با گرماژ از 25 تا 30 گرم متغیر است ، دو لایه ملت بلون و در نهایت یک لایه پارچه بی بافت اس ام اس با گرماژ 17 که ما بین لایه های ملت بلون قرار گرفته است.این ماسک ها دارای سوپاپ هستند و استفاده از دیافراگم سیلیکونی برای ماسک های سوپاپ دار الزامی است.

ماسک های کاسه ای بالاترین ایمنی و اثربخشی را در برابر ویروس ها به خصوص ویروس کرونا را دارند.این مدل بالاترین میزان خروج هوای بازدم و کمترین میزان رطوبت را دارد و در نتیجه میزان تنفس پذیری بسیار عالی خواهد داشت.

مدت زمان اثر بخشی و ایمنی ماسک های N95 کاسه ای 12 تا 14 ساعت می باشد.

ماسک بیمارستانی

سفارش و خرید عمده ماسک بیمارستانی فیلتردار استاندارد

برای سفارش و خرید ماسک فیلتردار استاندارد از طریق شماره های زیر با کارشناسان بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

.

یونیفرم کالا :uniformkala.ir

یونیفرم کالا:uniformkala.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا