لباس کارلباس کار دوبنده

فروش بدون واسطه انواع لباس کار در قم

فروش بدون واسطه انواع لباس کار در قم با قیمت مناسب مستقیما از تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن و ارسال به کلیه نقاط کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

لباس کار قم

لباس کار مناسب دارای چه خصوصیاتی است؟

برای تهیه لباس کار ، باید از تولید کننده های مخصوص که لباس های کار با خصوصیات منحصر بفرد تولید می کنند استفاده کرد.

برای انجام سایر کار ها باید از لباس مخصوص به آن کار استفاده کرد تا از خستگی بیش از حد کار و فشار های کاری تا حدودی جلوگیری کرد. لباس کار در انواع متفاوتی با طرح ها و رنگ های مختلفی با توجه به نوع کار ها تولید می شوند. لباس کار قم هم مستثنا از این خصوصیات نمی باشد و در طراحی و تولید آن تمام خصوصیات ویژه در نظر گرفته شده است. برخی از خصوصیات مناسب لباس کار را در ادامه معرفی می کنیم:

  • لباس کار باید به گونه‌ای طراحی شود که سراسر بدن را پوشش دهد.
  • جنس پارچه‌ای که برای تهیه لباس کار استفاده می شود اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه برای تولید لباس های کار از پارچه های پلی‌استر، پنبه، فلامنت، کتان یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.
  • با توجه به نوع لباس های کار باید از الیاف طبیعی در تولید آنها استفاده کرد. برای مثال لباس کار هایی که در حرارت و گرمای زیاد قرار دارند باید از 90 در صد پنبه در تولید آنها استفاده کرد.
  • لباس کار در فصل های گرم بهتر است دو بنده باشد. که با استفاده از یک تی شرت خنک استفاده شود.
  • لباس کار باید متناسب با اندازه افراد تهیه شود. خیلی گشاد و خیلی تنگ نباشد تا خللی در نحوه‌ی فعالیت افراد ایجاد نکند.

 

لباس کار قم

کاربرد پارچه کتان در تولید چه نوع لباس کاری است؟

پارچه‌ی کتان یک نوع پارچه‌ قدیمی و بسیار عالی است که امروزه در تولید انواع لباس ها از آن استفاده می شود. این نوع پارچه از الیاف کتان ساخته می شود و بسیار نرم و خنک هستند. با توجه به نوع آن می توان برای تولید لباس های کار متفاوت استفاده کرد.

از جمله این لباس های کار می توان به لباس کار در کارگاه ها، در تعمیرگاه ها، سایر لباس کار های صنعتی، لباس های کارگران یک کارخانه، لباس های کارگران معادن و شرکت های خصوصی یا دولتی اشاره کرد. با توجه به ویژگی های پارچه‌ی کتان، استفاده از آن در فصل های گرم برای تولید سایر لباس ها از جمله لباس کار توصیه می شود.

فروش بدون واسطه انواع لباس کار در قم

فروش بدون واسطه انواع لباس کار سرهمی ، دوبنده ، لباس کار ضد آب ، لباس کار برق و … با قیمت و کیفیت مناسب در سایت تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن برای اولین بار ممکن شده است ، جهت مشاوره انواع لباس کار از طریق لینک واتساپ یا شماره های ذیل با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا