لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

فروش بی واسطه انواع لباس اسکراب زنانه

فروش بی واسطۀ انواع لباس اسکراب زنانه،رووش جراحی زنانه،لباس اسکراب مردانه،به صورت اینترنتی در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است

لباس اسکراب زنانه

لباس اسکراب و کاربرد آن

لباس اسکراب زنانه، نوعی لباس بیمارستانی و یا طبی می باشد. اسکراب های زنانه و مردانه را پزشکان و اطرافیان او مانند پرستاران در محیط های بسته ای که لازم است، حتماً تمیز و پاکیزه بوده و استریل شده باشد، می پوشند.

البته این نوع لباس بیمارستانی، چه زنانه و چه مردانه، دارای مشخصه ها و ویژگی های خاص خود هستند، لازم است تأکید شود که لباس اسکراب زنانه و اسکراب مردانه دارای تفاوت هایی جزئی و ظریف می باشند که باعث می شود تشخیص آن ها راحت تر باشد.

  1.  لباس اسکراب زنانه و مردانه چه نوع لباس هایی هستند؟
  2. این لباس ها چه کاربرد یا کاربرهایی دارند؟
  3. تفاوت لباس اسکراب زنانه و مردانه چیست؟
  4. اگر دارای مدل ها یا انواع گوناگون و متعددی می باشد، انواع این لباس اسکراب کدام است؟

با شنیدن لباس اسکراب، اولین سوالاتی که در ذهن ما خطور می کند، سوالات مذکور است. می خواهیم با این نوع لباس آشنا شویم.

 

  • لباس اسکراب چیست؟

لباس اسکراب به طور کلی به هر نوع لباسی گفته می شود که به عنوان یک لباس یونیفرم طبی یا پزشکی شناخته می شود. این نوع یونیفرم شامل یک پیراهن آستین کوتاه و شلواری است که طبیعتاً دارای بند است !

این یونیفرم که نامش از کاربردی که دارد، گرفته شده است. چرا که لباس اسکراب زنانه و مردانه ابتدا توسط جراحان و دیگر پرسنل حاضر در اتاق عمل یا یک محیط اسکراب شده (Scrubbed: تمیز و پاکیزه شده) پوشیده می شد. بنابراین لباس اسکراب زنانه و مردانه، توسط کسانی پوشیده می شود که در محیطی، که باید تمیز و پاک باشد، فعالیت پزشکی را انجام می دهند.

لباس اسکراب زنانه

تفاوت لباس اسکراب زنانه و مردانه

لباس اسکراب زنانه و مردانه چرا باید با هم تفاوت داشته باشد؟چرا همۀ خانم ها و آقایان یک نوع، یک طرح و یک رنگ واحد و یکسان استفاده نمی کنند؟ ابتدا لازم به ذکر است که در اتاق های عمل بیمارستان ها، تقریباً در سرتاسر دنیا دارای رنگ سبز تیره و روشن و نیز آبی روشن می باشند.

لباس اسکراب زنانه و مردانه در کشوری مثل آمریکا، صرفاً در زمان عمل جراحی پوشیده می شود. ولی نکته ای که نباید از آن گذشت موضوعی است که اهمیت خاصی دارد. لباس اسکراب زنانه و اسکراب مردانه با هم تفاوت هایی ظریف دارند، که ارزش مورد بحث قرار دادن را دارا می باشد.

لباس اسکراب زنانه توسط پارچه ای درجه یک از ترگال ساخته می شود. این جنس در لباس اسکراب زنانه دارای تنوع رنگی فراوان و بسیار زیبایی است و جنس هایی که لباس اسکراب زنانه از آن ساخته می شود، اجناسی از پیش انتخاب شده می باشد و دارای برش جسمانی یا اندامی می باشد. لباس اسکراب زنانه به دلیل داشتن:

  • جنسی با بالاترین کیفیت و درجه یک
  • تنوع رنگی بسیار وسیع و گسترده
  • متریالی با کیفیت و مورد تأیید
  • قابلیت شست و شوی دایمی، همراه با تغییر یا محو رنگ
  • قدی کوتاه تر نسبت به نوع اسکراب مردانه
  • شلواری که کمر آن دارای کش است تا استفاده از آن راحت تر شود
  • رنگ بندی و سایز بندی متنوع و مناسب
  • یقۀ مدل هفت که داشتن دو دکمه، علاوه بر ارائۀ زیبایی بیشتر، پوشیدن آن و نیز تعویض لباس را بسیار راحت کرده است.
  • یک چاک کوچک از پشت آن نیز، که زیبایی آن را چندین برابر کرده است
  • تن پوشیِ شیک و بسیار زیبا، که باعث شده است، لباس اسکراب زنانه جزء محبوب ترین محصولات بیمارستانی در زمینۀ پوشاک گردیده است.

بنابراین لباس اسکراب زنانه به دلایل فوق، تفاوت های خود را با نوع مردانه، به شما نشان می دهد. اگر قصد خرید این کالای خاص و متفاوت را دارید، اولین گام برای این هدف، شناسایی تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده و همچنین شرکت هایی که این لباس ها را هم وارد می کنند و بیشتر از واردات توسط متخصصان و تولیدکنندگان حرفه ای و ماهر داخلی طراحی و ساخته می شوند.

قطعاً اگر این مراحل را با حساسیت بیشتری پیگیری کنید، می توانید با کیفیت ترین، زیباترین و با دوام ترین  اسکراب های موجود در کشور را بدون هیچ نوعی از واسطه ها، با حذف آن ها، به راحتی خریداری کنید.

لباس اسکراب زنانه

فروش بی واسطۀ انواع لباس اسکراب زنانه

جهت سفارش انواع لباس اسکراب زنانه و مردانه می توانید سفارشات خود را در واتساپ ثبت و با شماره های پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا