لباس کارلباس کار دوبنده

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی ، انواع لباس کار دوبنده ، انواع لباس کار سرهمی و … در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی

لباس کار صنایع غذایی چیست؟

لباس کار صنایع غذایی در مدل ها و رنگ های متنوع و جنس مقاوم طراحی و تولید می شود. این لباس ها برای متخصصان صنایع غذایی که در روند تولید مواد غذایی نقش پررنگی دارند کاربرد دارد.

هر سیستم مدیریتی در هر صنعتی که با سلامت افراد جامعه ارتباط دارد، نکات و ضوابطی را رعایت می کند که مهمترین آن نوع پوشش و جنس لباس است. در صنعت غذایی نیز لباس کار طوری طراحی شده که امنیت مواد غذایی حفظ شود.

لباس کار طبق استانداردهای جهانی می باشد و به راحتی در ماشین های لباس شویی قابل شست و شو است. در دو طرف لباس جیب هایی دوخته می شود که در صورت نیاز استفاده شود. فلزات به کار رفته در لباس مانند دکمه از جنس مرغوبی است که هنگام شست و شو آسیبی نمی بیند.

این لباس ها شامل: بلوز، پیراهن، پیش بند، ماسک، روپوش، شلوار، جلیقه، کاپشن، کلاه و لباس های دوبنده و یک سره می باشد.

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی

از چه پارچه هایی جهت تولید لباس کار صنایع غذایی استفاده می گردد؟

ایمن بودن لباس کار و نوع پارچه ای که در آن به کار برده شده در زمینه بهداشت و امنیت غذا اهمیت دارد. پارچه های مخصوص لباس کار صنعت غذایی باید به گونه ای باشد که هرگونه خطر احتمالی آلودگی را به صفر برساند. پارچه لباس کار صنایع غذایی صنایع غذایی دارای خصوصیات زیر است:

  • نرم و صاف
  • جنس پلیمر همراه با تنوع رنگ
  • مقاوم در برابر شست و شو
  • قابلیت اتو کشی راحت
  • جذب رطوبت آسان
  • کاهش دهنده بوی نامطبوع

دارای مجوز رسمی تحت کنترل غذایی

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی

مشخصات لباس های کار صنایع غذایی و رنگ بندی آن

  • جنس پلی استر
  • جنس پنبه
  • وزن 245 گرم
  • ماده به کار برده شده در لباس شامل p159 و P154
  • رنگ های مشکی، سفید، سبز ، قرمز، نارنجی، خاکستری، آبی و …

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی

 

تولید انواع پوشاک کار صنایع غذایی

تولیدکنندگان لباس کار صنعت غذایی و آشامیدنی، انواع پارچه های ضد چروک و مقاوم با ویژگی های منحصر به فرد را در اولویت تولید خود قرار می دهند. پارچه های تولید شده لباس کار صنایع غذایی با مایع هایی که ویژه اسپره و تمیز شدن لباس های کار هستند، شست و شو می شوند.

پارچه لباس کار صنایع غذایی به راحتی با مواد شوینده که فرمالیسیون استانداردی دارند، قابل پاکیزگی می باشند. روغن ها و دیگر کثیفی ها به راحتی از لباس پاک می شود.

تولید لباس های کار صنعت غذایی توسط تولیدکنندگان با تجربه، با دقت فراوان و رعایت اصول بهداشتی انجام می گیرد.

فروش بدون واسطه لباس های کار صنایع غذایی

فروش انواع لباس کار صنایع غذایی در سراسر کشور با قیمتی مناسب توسط نمایندگی های فروش صورت می گیرد. روپوش، کلاه، ماسک و … بدون هیچ واسطه ای، مستقیم از درب کارخانه تولیدی لباس کار، به دست خریداران عزیز خواهد رسید.

فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند همیشه در تلاش هستند تا در زمینه ارائه پوشاک کار صنایع غذایی، حسن نیت خود را ثابت کنند و به دلیل اعتماد شما مشتریان عزیز محصولی با کیفیت را بدون واسطه و با هزینه کم تحویل دهند.

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی

فروش بی واسطه انواع لباس کار صنایع غذایی

لطفا جهت تسریع در انجام مراحل ثبت سفارش از طریق لینک واتساپ سفارشات خود را ثبت و با شماره های مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

با آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون

اتبار ما اعتماد شماست.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا