پک های جراحیلباس بیمارستانی

فروش بی واسطه انواع پک جراحی استریل

فروش بی واسطه انواع پک جراحی استریل،انواع پک های جراحی،پک جراحی جنرال،پک های جراحی اتاق عمل و … با قیمت ارزان در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن

فروش پک جراحی استریل

انواع پک جراحی استریل

فروش پک جراحی استریل در روش های بسته بندی متنوع و با برندهای مختلف به بازار عرضه می شود. انواع پک جراحی استریل شامل موارد زیر می شود:

  • پک جراحی استریل عمل های باز قلب
  • پک جراحی استریل عمل های حساس چشم
  • پک جراحی استریل کورتاژ یا سقط جنین
  • پک جراحی استریل عمل های زایمان طبیعی و سزارین
  • پک جراحی استریل اندام های شکمی
  • پک جراحی استریل ارتوپدی
  • پک جراحی استریل جنرال مخصوص عمل های سرپایی
  • پک جراحی استریل دندانپزشکی

توجه به نوع برند و نوع متدهای استرلیزه در فروش پک جراحی استریل بسیار اهمیت دارد زیرا ممکن است متدهای استرلیزه و یا مواد مناسب استرلیزه مخصوص نوع عمل نبوده و یا ابزارهای موجود در هر پک جراحی استریل کامل نبوده و موجب بروز مشکلاتی شود.

پک جراحی استریل جنرال شامل روپوش های مختلف، ماسک های گوناگون و دستکش های مختلف است که از جمله متداول ترین و پر مصرف ترین نوع فروش پک جراحی استریل در بازارهای پزشکی به شمار می آید.

آماده سازی پک جراحی استریل در گام های متفاوتی صورت می گیرد. ابتدا پک جراحی استریل متناسب با هر نوع درمانی آماده شده و ابزارآلات موجود در آن جمع آوری می شود. سپس در گام بعدی پس از بخار اتیلن و حذف تمام میکروب ها در مدت زمان استاندارد پک مربوطه برای بسته بندی و عرضه به بازار روانه می شود.

فروش پک جراحی استریل

کاربرد پک جراحی استریل

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی شاهد تولید انواع پک جراحی استریل متناسب با درمان اندام های مختلف انسان هستیم. به دلیل ساخت مراکز درمانی متعدد نیاز به توزیع کننده انواع پک جراحی استریل بیش از پیش احساس می شود.

توزیع کننده های ابزار در کنار فروش تجهیزات پزشکی بزرگ مقیاس، سعی در فروش پک جراحی استریل دارند که بتوانند بخشی از بازار پزشکی و درمان را در دست بگیرند. از سوی دیگر کیفیت و برند و از همه مهمتر نبود واسطه و دلالان در فروش صحیح انواع پک جراحی استریل بسیار حائز اهمیت هستند.

پک جراحی استریل در کنار متنوع بودن براساس نوع درمان و استریل کردن انواع بیماری ها و جراحی ها و ترمیم های بخش های مختلف بدن انسان می توانند براساس نوع متدهای استرلیزه و مدت زمان استرلیزه کردن ابزارهای موجود در پک جراحی استریل و نوع پک های تولید شده به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند.

استریل سازی انواع پک های جراحی با هدف از بین بردن احتمال انتقال انواع میکروارگانیسم ها، عقیم سازی همه میکروارگانیسم های موجود در سطح خارجی ابزارآلات پک جراحی انجام می شود. اصل اساسی عقیم سازی و حذف میکروارگانیسم ها استفاده از بخار است. استریل در معرض تماس با بخار و دما و فشار بسیار بالا صورت می گیرد و پک جراحی برای استفاده و عرضه آماده می شود.

انواع پک جراحی استریل با استرلیزه کردن توسط بخار و اتیلن اکساید با استفاده از لایه های کتان(مقدار 140 یا 270) به طور جداگانه استریل می شوند. فروش پک جراحی استریل با بسته بندی های الیاف بسیار اقتصادی تر هستند اما این الیاف از نشستن رطوبت بر روی ابزارهای موجود در پک جراحی استریل نمی توانند جلوگیری کنند.

البته نوع دیگری از پوشش پک جراحی استریل با استفاده از لایه های پلاستیکی است که اشکال مطرح شده در پوشش الیاف را ندارد و البته با هزینه بالاتری تولید شده و برای محیط زیست مضر است. روش بسته بندی با لایه های پلاستیکی برای پک جراحی استریل مقاومت و ماندگاری بالایی دارد.

پک جراحی استریل در انواع بیمارستان ها، انواع درمانگاه ها، انواع داروخانه ها و مطب های ساختمان پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. تهیه پک جراحی استریل از توزیع کننده های معتبر بسیار اهمیت دارد بخاطر اینکه این پک ها در ارتباط با اندام های داخلی بدن انسان بیمار هستند و اگر غیر استاندارد باشد خطرات بسیار جدی نه تنها برای بیمار بلکه برای پزشک مربوطه هم به دنبال دارند.

فروش پک جراحی استریل

فروش بی واسطه انواع پک جراحی استریل

جهت سفارش انواع پک های جراحی یکبار مصرف با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا