لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش بی واسطه انواع پک جراحی

فروش بی واسطه انواع پک جراحی،پک های جراحی اتاق عمل،پک جراحی جنرال،پک استریل جراحی،پگ جراحی جنرال و … در شرکت تولید کننده پکهای جراحی یکبار مصرف با قیمت ارزان

پک جراحی

پک جراحی یک بار مصرف چیست؟

پک جراحی در نوع های مختلف برای عمل های مختلف و سایر موارد بکار برده می شوند. هر کدام از این پک ها تعداد به خصوص و انواع مختلف در حرفه کاری خود دارند. این پک ها کاملاً استریل شده با گاز اتین اکساید هستند و در بسته بندی ها استریل می شوند.

پک جراحی یک بار مصرف برای استفاده های پی در پی در عمل مناسب نیست و تنها یک بار می توان از آن استفاده کرد. حساسیت در انتخاب پک جراحی یکبار مصرف به این دلیل است که در تماس با بدن بیمار است و ممکن است آلودگی هایی ناشی از لباس های چند بار مصرف ایجاد شود و بیمار را دچار مشکل بیشتر کند. هر عمل پک مخصوص به خود را دارد و لازم است حتماً لباس همان عمل پوشیده شود. در اتاق عمل و جراحی هم بیمار و هم جراحان و دستیاران در عمل از گان استفاده می کنند. همچنین این پک ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند که این رنگ ها هر کدام مختص به یک سری عمل می باشد. لباس آبی مخصوص آقایان است و رنگ لباس سبز برای اینکه پاکیزگی بیشتری دارد، اصولاً برای خانم ها به کار برده می شود.

عموماً تاریخ انقضای یک پک حراجی یک بار مصرف اهمیت ویژه ای دارد و بیشتر آن ها تقریباً تا ۳سال دوام دارند و سالم هستند و می توان برای یکبار مصرف بودن از آن استفاده کرد. این پک ها همان‌طور که گفته شد برای هر عمل یک پک یکبار مصرف مخصوص به خود دارد مانند: پک یکبار مصرف جنرال، پک یکبار مصرف جراحی زنان و زایمان، پک یکبار مصرف چشمی، پک یکبار مصرف گوش و حلق و بینی، پک جراحی یکبار مصرف کرانیوتومی، پک یکبار مصرف سیستوسکوپی، پک یکبار مصرف آرتروسکوپی و غیره

پک جراحی

معرفی اقلام پک جراحی

در حالت کلی پک جراحی شامل اقلامی است که جراحان و همراهان آن ها به تن می کنند تا در زمان جراحی لباس های غیر استریل با بدن بیمار برخورد نکند. اقلام این پک برای هر عمل متفاوت است و مخصوص همان عمل است. در ادامه به برخی از آنان می پردازیم.

پک حراجی کورتاژ: این عمل مخصوص زنان است و پک مخصوص در این عمل شامل مواردی مانند گان جراح، حوله دست، کاور پا،شان ساده و شان رومیزی ضد آب و ساده، شان پرفوره می باشد.

پک جراحی سیستوسکوپی: این عمل برای معاینه های داخلی مجرا، مثانه و… انجام می شود و پک آن شامل مواردی مانند: گان جراح، حوله دست، شان رومیزی ضد آب و ساده، شان پرفوره، شان چسبدار و کاور پا می باشند.

پک جنرال A: این پک هم شامل گان جراح، حوله دست، شان ساده،شان رومیزی ضد آب و شان رومیزی ساده، شان پرفوره ضد آب می باشد.

پک جراحی زنان و زایمان: این عمل هم مختص زنان است و پک آن شامل مواردی مانند گان جراح، حوله دست، پوآر کودک، کلمپ بند ناف، گاز، شان ضد آب چسبدار و ساده، حوله کودک، شان رومیزی ضد آب و ساده

پک جراحی گان جراح: این گان جراح از نوع sms می باشد و با استریل ساده و پلی اتیلن در بازار عرضه می شود. جنس این پک باید تا حد ممکن مرغوب باشد و چند لایه باشد تا در مقابل خون به خوبی مقاوم باشد و نفوذ نکند.

بقیه پک های جراحی مانند پک ارتوپدی، پک جراحی چشم (پک چشمی)، پک آنژیوگرافی پک اسپاینال، پک TUR، پک بای پس، پک جراحی قلب، پک دریچه قلب، پک جراحی لاپاراسکوپی، پک جراحی کرانیوتومی، پک HIP و غیره همانند دیگر پک ها می باشند و تفاوت چندانی ندارد. تنها کافی است پک مورد نظر خود را انتخاب کرده و همه موارد داخل پک و جنس آن را با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

پک جراحی

فروش بی واسطه انواع پک جراحی

جهت سفارش انواع پک جراحی استریل و … می توانید با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا