لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش بی واسطۀ لباس یکبار مصرف و شان بیمارستانی

فروش بی واسطۀ لباس یکبار مصرف و شان بیمارستانی،انواع گان جراحی و … در سایت بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ممکن شده است.

شان بیمارستانی

کاربرد شان بیمارستانی

شان بیمارستانی نوعی پارچه است که در اتاق های عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرد و وظایف و کاربردهای آن عبارت هستند از:

  • پوشاندن میزهایی که لوازم و اسباب جراحی قرار می گیرد
  • پوشاندن تخت های اتاق عمل که بیمار تحت عمل جراحی روی آن قرار دارد
  • پوشاندن بخش هایی از بدن بیمار

البته شان بیمارستانی به همین یک مدل محدود نمی شود. سه کاربردی که در بالا ذکر شد مربوط به شان معمولی یا سادۀ بیمارستانی است. شان های دیگر بیمارستانی شامل سه مورد زیر می باشند:

  1. شان مایو: که وظیفۀ این مدل دیگر شان بیمارستانی نیز پوشاندن است با این تفاوت که شان مایو جهت پوشش میز مایویی و نیز سینی مایو است.
  2. شان مخصوص پا: این شان در مواردی که عمل جراحی دستگاه تناسلی یا ادراری و یا مقعدی قرار است انجام شود، مورد استفاده قرار می گیرد. در این عمل جراحی پای بیمار در رکاب تخت قرار می گیرد و توسط این شان پوشانده می شود.
  3. شان بزرگ سوراخ دار: این شان همان طور که از نام آن می توان حدس زد، برای پوشاندن تمام بدن بیمار مورد استفاده قرار می گیرد به استثنای محلی که قرار است عمل جراحی در آن محل صورت پذیرد.

شان بیمارستانی

جنس پارچه های به کار رفته برای تولید شان بیمارستانی

شاید عده ای بر این تصور باشند که جنس پارچه های به کار رفته برای تولید شان بیمارستانی اهمیت زیادی ندارد. دلیل آن ها بر این باور آن ها سوار است که این لباس ها و پارچه ها، یکبار مصرف هستند. ولی با این که این لباس ها، یکبار مصرف هستند، به دلیل نوع کاربردی که دارند باید دارای استحکام کافی، یک دست بودن و یکپارچگی، تداوم و عمر مفید رنگ آن ها و چند مورد دیگر برای این لباس ها ضروری است.

برای شان بیمارستانی که انواع مختلف و کاربردهای متنوعی نیز دارد، از پارچۀ ترگال ضد آب ژوال با بالاترین کیفیت ممکن که معمولاً  دارای رنگ سبز نیز می باشد، استفاده می شود. همچنین نوع دیگری از پارچه موجود است که برای شان های بیمارستانی مناسب است. آن پارچه از جنس پرفوره که قابلیت استریل شدن را نیز دارا می باشد، است.

استفاده از شان های پرفوره دارای مزایایی می باشد که شاید پارچۀ ترگال ضدآب ژوال از آن ها محروم باشد. مزایا و ویژگی های پارچۀ پرفوره موارد زیر را در بر می گیرد:

  • دارای کیفیت بی نظیر
  • برش خوری منظم و یک دست
  • قابل استفاده در اتاق های عمل (Surgery Rooms)

شان بیمارستانی

فروش بی واسطۀ لباس یکبار مصرف و شان بیمارستانی

جهت سفارش انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی ،شان بیمارستانی،لباس جراح یکبار مصرف،انواع گان و … می توانید سفارشات خود را در واتساپ ثبت و یا با شماره های کارشناسان پشتیبانی مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا