لباس کار یکسره

فروش عمده انواع لباس کار کارگاهی در کشور

فروش عمده انواع لباس کار کارگاهی در کشور

فروش عمده و بدون واسطه انواع لباس کار کارگاهی صنعتی با کیفیت  در سراسر کشور برای انواع کارگاه های

  • صنعتی
  • ساختمانی
  • برق
  • شهرداری و…

مناسب برای استفاده در مناطق گرمسیر و سردسیر

آیا از هر نوع لباس کاری برای کارگاه های صنعتی مختلف می توان استفاده نمود؟

خیر با توجه به اینکه لباس کار یکی از لوازم محافظت فردی به حساب می آید بایستی متناسب با نوع کارگاه صنعتی مورد نظر از انواع مختلف آن استفاده نمود. به عنوان مثال لباس های مورد استفاده در کار گاه های صنعتی برق با کارگاه های ساختمانی متفاوت می باشد ، به طور کلی توجه به خصوصیات لباس کار اهمیت بالایی دارد و در صورتیکه انجام فعالیتی موجب گردد کارگر آستین خود را بالا بزند بایستی از لباس های کار آستین کوتاه یا کش دار استفاده گردد ، توجه به نکات کوچک و در ظاهر بی اهمیت می تواند به بهره وری کار کمک شایانی نماید.

از کجا می توان لباس کار صنعتی با کیفیت تهیه نمود ؟

با توجه به تنوع پارچه ها و استاندارد های مختلف به کار رفته در لباس های کار ایمن و صرفه جویی در هزینه ها و سر شکن کردن آن توصیه می گردد از مراکز و تولیدی های معتبر با بنیه علمی با استاندارد های بین المللی لباس های کار صنعتی تهیه گردد تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها ، راحتی و سبک بودن ، ایمنی بالا در هنگام فعالیت بدنی مداوم در شبانه روز راندمان قابل توجهی را از کارگاه شاهد باشیم.

 

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ایرانیان با سال ها تجربه و با پشتوانه علمی توانسته است رتبه بین المللی تولید ، فروش و صادرات انواع لباس های کار صنعتی و کارگاهی را در کشور از آن خود کند .

برای خرید بدون واسطه و ارزان قیمت انواع لباس های کار صنعتی و کارگاهی با مشاورین ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا