لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

فروش عمده ست لباس جراح با کیفیت صادراتی

فروش عمده ست لباس جراح با کیفیت صادراتی  در این سایت ممکن شده است.برای سفارش و خرید لباس اتاق عمل جراح با کیفیت صادراتی به صورت بی واسطه و مستقیم از تولیدی با شماره های سایت در ارتباط باشید.

ست لباس جراح

ست لباس جراح باید به گونه ای انتخاب شود که خود پزشک متخصص در آن احساس راحتی و آرامش کند چون امکان دارد ساعت ها در اتاق جراحی حضور داشته باشد و این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که از عرق کردن جراح تا حد زیادی جلوگیری به عمل بیاورد.

در خرید ست لباس جراح به چه نکاتی باید توجه شود؟

معمولا برای خرید ست لباس جراح اولین گزینه انتخاب رنگ مورد نظر است. این رنگ باید به گونه ای انتخاب شود که چشم را اذیت نکند، به همین دلیل اغلب اوقات از رنگ سبز و یا آبی کمرنگ در اتاق عمل برای جراح استفاده می شود.

عمدتا جنس ست لباس جراح بایستی از پنبه باشد تا هوا به خوبی از داخل آن به جریان درآید و این عامل باعث می شود که جراح ساعت ها بدون هیچ مشکلی در اتاق عمل بماند. هم چنین مورد بعدی در هنگام خرید ست لباس جراح ضد آب بودن آن است چون که لباس جراح اکثر مواقع با آب شست و شو داده می شود و این قضیه که اگر این لباس ششد آب نباشد می تواند باعث بروز مشکل در کار جراح شود. هم چنین نباید این لباس در برابر هر گونه تماس با مواد شیمیایی دیگر دچار تغییر رنگ شود. ست لباس جراح باید تمامی این خصوصیات را داشته باشد.

اما خود لباس جراح به دو مدل تقسیم بندی می شود. این مدل ها شامل موارد زیر است:

  • لباس های چند بار مصرف که بیشتر از پنبه و استریل برای تولید آن استفاده کرده اند.
  • لباس های یکبار مصرف که برای تولید آن از روش بی بافت استفاده می کنند.

هم چنین در هنگام خرید ست لباس جراح بایستی چندین نکته را مورد توجه خود قرار دهیم. اول از همه پزشک متخصص در زیر این لباس بتواند به درستی تنفس خود را داشته باشد، هم چنین قابلیت حفاظتی این لباس یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید آن باید مدنظر قرار دهیم. در آخر این لباس باید بر اساس آخرین استاندارد های مربوط به مسائل زیست محیطی طراحی و تولید شده باشد تا بعد از مصرف آن و دور انداختن به خصوص لباس های یکبار مصرف هیچ گونه آسیبی به محیط زیست اطراف بیمارستان و یا کلینیک تخصصی وارد نکند.

ست لباس جراح

ست لباس جراح شامل چه اقلامی می باشد؟

ست لباس جراح بایستی کاملا کاربردی و کامل باشد و تمامی مسائل و روانی مربوط به پزشک جراح در این لباس ها مشخص شده باشد. به همین دلیل یک ست کامل از لباس جراح شامل بلوز و شلوار، کلاه و گان مخصوص سرآستین به علاوه ماسک است که هر کدام از این موارد شامل مشخصاتی است.

عمل های جراحی مختلفی وجود دارد و هر کدام از آن ها نیاز به ست لباس جراحی خاصی دارند به فرض مثال:

برای عمل جراحی کورتاژ از حوله دست، رومیزی ضد آب و شان پرفوره می باشد. هم چنین برای انجام عمل سیستوسکوپی از کاور به خصوص، شان چسبدار و کاور پا استفاده می شود.

معمولا در ست لباس جراح از لباس های یکبار مصرف استفاده می شود و خود این لباس تاریخ انقضای تا حدود 3 سال دارند پس می توانید به فکر خرید عمده مربوط به این لباس برای بیمارستان و کلینیک تخصصی خود باشید تا به صورت مکرر بتوانید از آن استفاده کنید و با کمبود موجود در این رابطه برخورد نکنید. استفاده کردن از ست لباس یکبار مصرف می تواند مسائل بهداشتی هم بیمار و هم جراح را به بهترین نحو ممکن رعایت کند.

معمولا رنگ لباس های مربوط به اتاق عمل جراحی آبی و یا سبز است که باعث می گردد دید پزشک جراح در هنگام انجام عمل جراحی تقویت شود و به راحتی اشیای خون آلود را از دیگر اشیاء مدنظر تشخیص دهد.

اما پوشیدن راحت مربوط به این البسه یکی دیگر از مشخصاتی است که باید داشته باشد، چون در هنگام جراحی فوت وقت می تواند باعث بروز مشکلاتی شود به همین دلیل پزشک جراح به لباسی نیاز دارد که در کم ترین زمان ممکن بتواند آن را به تن کند.

راحتی و داشتن آسایش در هنگام پوشیدن ست لباس جراح نیز یکی دیگر از موارد مربوط به آن است، این البسه نباید دست و پا گیر باشد به طوری که در هنگام عمل جراحی، مشکلاتی را برای پزشک جراح به وجود بیاورد، به همین دلیل ساده و شیک بودن این لباس و راحت به تن نشستن برای پزشک جراح یکی از مشخصات مهمی است که می بایست داشته باشد.

 

اما ویژگی مهم دیگر مربوط به ست لباس جراح و این که کلیه اقلام مربوط به آن باید داشته باشند، مقاوم بودن آن به خصوص در انجام عمل های جراحی سخت و حساس است. اگر این لباس در برابر فشارهای بیرونی مقاومت زیادی نداشته باشد بدون شک دچار پارگی می شود و این مساله باعث به خطر افتادن مسائل بهداشتی هم در پزشک جراح و هم برای بیمار می باشد به همین دلیل جنس پارچه مد نظر و میزان مقاومت آن نیز موضوع مهمی است که در ست لباس جراح باید رعایت گردد.

ضد عرق بودن این لباس نیز موضوع مهمی است که در بالا اشاره کردیم. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است چون که ایجاد عرق در پزشک جراح باعث می شود که هم تمرکز خود را در حین انجام کار از دست دهد و هم این که مسائل بهداشتی پزشک و بیمار رعایت نشود پس این موضوع هم از اهمیت بسیار زیادی در این رابطه برخوردار است.

ست لباس جراح

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی خرید و سفارش ست لباس جراح با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا