روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

فروش عمده لباس پزشکی با لیست قیمت

فروش عمده لباس پزشکی با لیست قیمت در این سایت فراهم شده است.برای خرید انواع روپوش پزشکی و انواع لباس اسکراب اتاق عمل  و انواع لباس بیمار مردانه و زنانه و اطفال از طریق شماره های سایت با ما در ارتباط باشید.

لباس پزشکی

در تولید لباس پزشکی از چه پارچه هایی استفاده می شود؟

لباس انگلیسی یا روپوش سفید (White Coat)، لباسی سفید همراه با آستین بلند می باشد که قد آن تا سر زانو است و دارای یقه انگلیسی ساده ای است. اصولا در تولید لباس پزشکی از پارچه های تترون (که نازک ترین نوع روپوش است)، پارچه ی ترگال ساده (با ضخامت میانگین) و ترگال کجراه (ضخیم ترین نوع روپوش پزشکی) استفاده می شود. این نوع پارچه ها دارای درصد نخ و مواد پلاستیکی متفاوتی هستند. پارچه تترون به نسبت 40 به 60، ترگال ساده 35 به 65 و ترگال کجراه که بهترین و مقاوم ترین نوع پارچه برای لباس پزشکی می باشد به نسبت 40 به 60 استفاده می شود.

وزن (گرماژ) بالای پارچه ی مورد استفاده در روپوش پزشکی موجب خوش فرم شدن و همچنین افزایش مقاومت پارچه در برابر عواملی مانند آلودگی ها و لکه های موجود خواهد شد.

می توان در مراکز پزشکی، درمانی و آزمایشگاه از پارچه ترگال کجراه استفاده شود، همچنین در فصل تابستان، استفاده از پارچه تترون برای روپوش پزشکان به دلیل سبکی و خنک بودن بیشتر الیاف آن، گزینه ی مناسب تری می باشد.

لباس پزشکی

نکات مهم در خرید لباس پزشکی کدامند؟

لباس پزشکی از گذشته های دور به عنوان پوششی مناسب برای پزشکان و جراحان در برابر عواملی مانند آلودگی، لکه خون و دیگر آلودگی هایی که احتمال ایجاد عفونت به دلیل نزدیک بودن با بیماران را به وجود می آورد، عمل می کرده است. در هنگام خرید لباس پزشکی باید به نکات زیر توجه کرد:

1)رنگ لباس به دلیل مقابله با آلودگی سفید می باشد. اما کادر اتاق عمل اصولا از روپوش هایی به رنگ آبی و سبز استفاده می کنند، زیرا رنگ سفید موجب تنگ شدن مردمک چشم می شود و رنگ سبز ایجاد تضاد کرده و حواس جراح را از رنگ خون پرت می کند.

2)لباس پزشکی، اصولا دارای یک یا دو تکه می باشد. جنس آن باید به گونه ای باشد که علاوه بر مقاومت، راحت باشد. پارچه ی آن باید به گونه ای انتخاب شود که در برابر شستشوی مداوم و روزانه، مقاوم باشد و به راحتی اتو شود.

لباس پزشکی

3)روپوش باید به گونه ای باشد که امکان حرکت کردن سریع پزشکان و کادر درمانی را سلب نکند.زیرا پزشکان باید در هر زمانی آماده ی ارائه ی بهترین عکس العمل باشند و پوشیدن لباس تنگ و یا حتی گشاد می تواند برای آنها در مواقع اضطراری دست و پاگیر شود.

4)پارچه انتخاب شده می بایست در زمان ضد عفونی روپوش با شوینده های خاص، دچار تغییر در رنگ و بافت نشود و به دلیل شستشوی مکرر، الیاف آن آسیب  نبیند.

 

خرید انواع لباس پزشکی و بیمار و فروش مستقیم به مراکز پزشکی:

مراکز درمانی و خریداران عمده لباس بیمارستانی و پزشکی با اتکا به دانش فنی بازرگانی خانه صنعت و معدن به عنوان تولید کننده لباس بیمارستانی با استاندارد صادراتی و قیمت مناسب با حذف واسطه ها می توانند قبل از اقدام به خرید از طریق شماره های سایت با کارشناسان بخش بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشند.

با آرزوی موفقیت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا