لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

فروش عمدۀ انواع لباس اسکراب پزشکی

فروش عمدۀ انواع لباس اسکراب پزشکی،فروش اسکراب اتاق عمل،لباس اسکراب اتاق عمل،لباس اسکراب زنانه و… در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن

لباس اسکراب پزشکی

جنس پارچه های انواع اسکراب پزشکی

لباس اسکراب پزشکی، نام دیگر لباس اتاق عمل است. لباس اسکراب پزشکی، یک لباس کاملاً بهداشتی است که تقریباً همۀ پزشکان، به ویژه پزشکانی که دارای تخصص هستند و از بین آن ها نیز، پزشکان جراح، لباس اسکراب پزشکی به تن می کنند. البته، تمامی پرسنل اتاق عمل، علاوه بر پزشک جراح، پرستار ها، دیگر پزشکان و کارکنانی که از بیمار مراقبت می کنند نیز این لباس را می پوشند.

لباس اسکراب پزشکی توسط تمامی پرسنل اتاق عمل، یعنی جراحان، پرستار ها و بقیۀ کارکنان، باید قبل از شروع عملیات جراحی و حین استریل کردن خود، پوشیده شود. در حال حاضر، نه تنها در بیمارستان ها و اتاق های عمل، بلکه در مکان های دیگری خارج از بیمارستان ها، مانند درمانگاه ها، تزریقات، مطب پزشکان که حتی می تواند شامل دامپزشک ها، ماما ها و … باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

لباس اسکراب پزشکی قطعاً باید از جنسی ساخته شده باشد که دارای ویژگی هایی باشد، مختصِ یک محیطی که باید عاری از کوچترین آلودگی و پاک و تمیز باشد. بنابراین طراحی، که کم اهمیت ترین مشخصۀ یک لباس اسکراب پزشکی است، کاملاً ساده می باشد. حداقل برای مکان های آلوده، جهت پنهان کردن آلودگی، باید از جنسی باشد که شست و شوی آن بسیار آسان و ارزان باشد. این لباس اگر این خصوصیات را داشته باشد، آن گاه حتی اگر دچار پارگی هم شد، یا حتی رنگی و یا در نهایت، غیر قابل استفاده شد، بتوان آن را براحتی تعویض کرد. لباس اسکراب پزشکی از جنس تترون یا ترگال بوده و باید دارای مشخصه های بهداشتی باشد.

لباس اسکراب پزشکی باید دارای رنگ سفید باشد تا کوچک ترین آلودگی روی آن آشکار شود، هرچند امروزه از رنگ های دیگری نیز استفاده می شود. یعنی، متأسفانه جنبۀ تبلیغاتی پیدا کرده است. لباس اسکراب پزشکی امروزه در طرح ها و رنگ های متنوع ساخته می شود تا بیماران بیشتری جذب شود!

لباس اسکراب پزشکی

انواع لباس اسکراب

لباس اسکراب پزشکی، همانند کالاهای دیگر انواع گوناگونی دارد. می توانید یک بار با مراجعه به یک مرکز معتبر تولید کنندۀ لباس های بیمارستانی، با گونه های مختلف، رنگ های متنوع، طرح ها، مدل ها و برندهای مختلف آشنا شوید. ولی ما سعی می کنیم انواع لباس اسکراب پزشکی را به شما معرفی کنیم. بر اساس طرح و رنگ این یونیفرم ها به پنج مدل مختلف تقسیم بندی می شود:

  • لباس اسکراب پزشکی برای پرستاران خانم: برجسته ترین مشخصۀ این یونیفرم ها طرح زنانۀ این اسکراب هاست. این نوع خود دارای انواع متنوعی می باشد که مهم ترین و پرمصرف ترین آن ها، اسکراب های نرم، راحت و انعطاف پذیر و همچنین آستین بلند، آستین کوتاه و انواع دیگر می باشند.
  • لباس اسکراب مخصوص جراحی: این اسکراب ها یک بار مصرف هستند. علت آن استفاده از مواد شیمیایی و مایعات متعلق به بدن بیمار و محیط آلودۀ اتاق عمل می باشد. بهترین این مدل، نوعی است که تمام بدن را می پوشاند.
  • کت های آزمایشگاهی آستین بلند: این مدل را معمولاً جراحان اصلی در اتاق عمل و متخصصان حرفه ای می پوشند. این اسکراب ها به راحتی تمیز شده و قابل شستشو و ضد لک می باشد. علت ضد لک بودن این اسکراب ها استفاده از پلی استر یا پلی پروپیلن در ساخت این نوع اسکراب است.
  • لباس اسکراب پزشکی برای پرستاران مرد: این لباس ها منحصر بفرد هستند. بسیار خوش پوش و دارای رنگ بندی، دارای جیب ها و زیپ های زیاد و دارای شانه های پهن تری می باشند.

فروش عمدۀ انواع لباس اسکراب پزشکی

فروش عمدۀ انواع لباس اسکراب پزشکی

جهت سفارش انواع لباس اسکراب پزشکی زنانه و مردانه با کارشناسان پشتیبانی مرکز فروش از طریق شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا