لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

فروش لباس اتاق عمل پرسنل ارزان قیمت

فروش لباس اتاق عمل پرسنل ارزان قیمت،لباس اسکراب اتاق عمل،لباس اتاق عمل بیمار،مانتو اتاق عمل،لباس اتاق عمل زنانه،لباس اتاق عمل مردانه و … و خرید به صورت اینترنتی وبدون واسطه مستقیما از درب کارخانه

لباس اتاق عمل پرسنل

کاربرد لباس اتاق عمل پرسنل

امروزه استفاده از لباس اتاق عمل پرسنل به یک امری ضروری تبدیل شده است، که اصلی ترین علل آن به دلیل کاربردی بودن این لباس می باشد، اما سوال اصلی اینجاست که کاربرد لباس اتاق عمل پرسنل چه چیزهای می تواند باشد؟

در صورتی لباس اتاق عمل پرسنل می تواند کاربردی باشد که نیازهای یک شخص حین کار در اتاق عمل را برطرف کند؛ از اصلی ترین کاربرد های آن راحتی، هزینه مناسب، قابلیت تنفس، قابلیت حفاظتی و غیره می باشد.

لباس فرم اتاق عمل را در سه رنگ سبز، آبی و در برخی مواقع به رنگ خاکستری می توانید آن را ببینید؛ رنگ آن ها از ویژگی های کاربردی این لباس به شمار می آید که به پرسنل در حال فعالیت کمک شایانی می کند و باعث می شود تا دید بهتری داشته باشند.

نکته مثبت و کاربردی که می توان برای لباس اتاق عمل پرسنل به آن اشاره داشت شرایط هوای گرم می باشد که باعث تعریق می شود چه بسا اگر به مدت طولانی در اتاق عمل بمانید این شرایط نیز تشدید خواهد شد؛ خوبی این لباس این است که به دلیل جنس فوق العاده این قابلیت را دارند که بدن را در حالتی خنک نگه دارد؛ جنس پنبه ای آن ها هوا را به خوبی عبور می دهند که این کار باعث خنک شدن افراد می شود.

لباس اتاق عمل پرسنل

جنس پارچه های به کار رفته برای لباس اتاق عمل پرسنل

با توجه به در نظر گرفتن شرایط حساس موجود در اتاق عمل و انواع پوست و حساسیت های احتمالی، جنس پارچه های که در لباس پرسنل اتاق عمل ها به کار رفته است از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار می باشد که با انواع پوست سازگار می باشد و برای اشخاص حساسیتی ایجاد نمی کند؛ این مورد نیز می تواند در نتیجه یک عمل رضایت بخش موثر باشد.

در کل پارچه های به کار رفته برای لباس اتاق عمل پرسنل به 4 دسته تقسیم می شوند که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • پارچه های گیاهی
  • پارچه های با سر منشا حیوانی
  • پارچه معدنی
  • پارچه از سنتز های شیمیایی

جنس پارچه های که برای لباس های اتاق عمل پرسنل از آن ها در تولیدی ها استفاده می شود به صورت زیر می باشد:

  • پارچه ویسکوز (طرح دار و ساده)
  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال (ساده و کجراه)
  • پارچه فلامنت (فلامنت و پنبه)
  • و …

لباس اتاق عمل پرسنل

فروش لباس اتاق عمل پرسنل ارزان قیمت

جهت سفارش انواع لباس اتاق عمل پرسنل،لباس اسکراب اتاق عمل مردانه و زنانه و … می توانید با شماره های پشتیبانی مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا