لباس کار

فروش لباس فرم کار با قیمت مناسب

فروش لباس فرم کار با قیمت مناسب ، تولید شده در تولیدی بازرگانی نو آوران خانه صنعت و معدن شامل انواع لباس فرم ، لباس کار کار گاهی وصنعتی و …

 

فروش لباس فرم کار      فروش لباس فرم کار

تفاوت لباس فرم اداری با لباس کار کارگاهی چیست ؟

امروزه با گسترش فعالیت ها و مشاغل مختلف فروش لباس فرم کار نیز افزایش یافته است به گونه ای که می توان مشاهده کرد که در بسیاری از فروشگاه های لباس فروشی در کنار اجناس خود اقدام به فروش لباس هایی از قبیل مانتو و شلوار اداری، مانتو فرم اداری و یا لباس فرم اداری می کنند.

عموما این طیف از لباس ها تحت عنوان لباس فرم کار شناخته می شوند در کنار سایر اجناس این فروشگاه ها به فروش می رسند. باید توجه داشت که فروش لباس فرم کار یک حیطه و صنف کاملا مجزا در اینگونه فروشگاه ها می باشد.

در خصوص فروش لباس فرم کار باید نگاهی عمیق و تخصصی به ویژگی های مختلف آن داشت. در این مطلب قصد داریم تا شما را با این مباحث آشنا نماییم.

یکی از عواملی که می تواند در فروش لباس فرم کار قیمت آن است. در رابطه با قیمت لباس فرم کار باید توجه داشت از آن جایی که در اینگونه لباس ها متریال خاصی به کار رفته است، ممکن است نیاز به صرف هزینه بیشتری نسبت به سایر لباس های عادی، باشد.

بهره گیری از مواد و وسایلی همچون موادی از لایی مویی، زانفیکس، پارچه مخصوص تولید لباس فرم (که باید دوام بسیار بیشتری به نسبت پارچه های معمولی داشته باشد)، دکمه های پایه دار درجه یک، گاند مرغوب، استفاده از چرخ های زیگزال متفاوت، دستگاه های فیوزینگ و … باعث افزایش قیمت فروش لباس فرم کار شده است.

فروش لباس فرم کار

جنس پارچه های به کار رفته در لباس فرم کار چیست؟

یک از پارامتر های مهم و قابل توجه در فروش لباس فرم کار، جنس پارچه ی لباس فرم کار است که میتواند به صورت ترکیبی از الیاف طبیعی باشد و همچنین به صورت ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی نیز تولید می شود. همچنین در بعضی موارد نیز بطور کامل از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می گردند.

پارچه ترگال، مناسب برای مانتو و لباس آزمایشگاهی است که  کمی ضخیم تر از تترون می باشد. (180 گرم) بین 200 تا 220 گرم بر متر مربع.

انواع پارچه ی لباس فرم کار از ترکیب و به کار بردن درصد کتان و پلی استر یا کتان و ویسکوز تولید می گردند. لازم به ذکر است که عمده درصد های متداول به کار برده شده به صورت 35% و 65% – 70% و 30% – و یا کتان 100% می باشند. به عنوان مثال می توان گفت کتان 100% برای جوش کاری مناسب است.

در فرایند تولید و فروش لباس فرم کار می توان به وضوح بیان کرد که هرچه الیاف به کار رفته شده در پارچه های لباس فرم کار، طبیعی تر باشد تبادل حرارتی نیز راحت تر صورت می گیرد.

فروش لباس فرم کار دربرخی مشاغل به صورت اختصاصی می باشد. از جمله آن ها می توان به لباس های عایق سرما و رطوبت اشاره کرد که مخصوص سرد خانه ها می باشند.

همچنین لباس های نسوز مخصوص کار در کوره ها و لباس های ضد آتش سوزی از جنس آزبست با روکش فسفات آلومینیوم می باشند.

همچنین از دیگر انواع این مواد در تولید لباس فرم کارمی توان سولفات آلومینیم  و یا عایق شیمیایی از جنس پارچه های PVC  را نام برد .

همینطور لباس های مخصوص کار در شرایط بارانی باید به صورت کلاه سر خود و از جنس پارچه ضد آب باشند . آستر نخی در مناطق معتدل و آستر پشمی یا پشم شیشه در مناطق سردسیر کاربرد دارد.

فروش لباس فرم کار

لباس فرم کار دارای چه ویژگی هایی است؟

  • به اندازه و متناسب با بدن باشد.
  • در صورت نیاز به آستین کوتاه در حین کار به شکل مورد نظر باشد.
  • لباس کار افرادی که با ماشین آلات کار می کنند نباید هیچگونه پارگی و یا قسمت باز داشته باشد. همچنین آویزان کردن ابزار، کلید، ساعت و نظایر آن در حین کار به لباس فرم اکیدا ممنوع است.
  • پرهیز از استفاده ی لباس های جیب دار و یا لبه دار( مثل دوبل شلوار) و همچنین مغزی دوزی و … برای افرادی که در محطیهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده فعالیت دارند. چراکه گرد و غبار و مواد مضر در لبه های لباس باقی می ماند.
  •  لباس فرم کار با توجه به نوع  موادی  که با آن ها در تماس است انتخاب شود  تا آب و گاز در آن داخل نشود.
  • لازم است لباس های نسوز محافظ در مقابل آتش که شامل کلاه، دستکش و کفش به هستند بصورت یک تکه و سر هم باشند.
  • افرادی که با مواد اسیدی و رادیو اکتیو، در تماس هستند باید از لباس های مخصوص و یکپارچه، بدون منفذ به همراه کلاه، کفش و دستکش استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا