لباس رستورانیلباس فست فود

فروش لباس کار پرسنل در فست فود

فروش لباس کار پرسنل در فست فود بی واسطه و با نازلترین قیمت در سایت مرکز فروش لباس کار تهران انجام می پذیرد.برای تهیه انواع لباس کار فست فود کافی شاپ و لباس آشپز با قیمت مناسب با شماره های سایت در ارتباط باشید.

لباس کار در فست فود

فروش لباس کار در فست فود یکی از خدمات بازرگانی خانه صنعت و معدن است. این موسسه با داشتن بیشترین نمایندگی های ممکن در سراسر کشور سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد.

همه ما از تاثیر زیباشناختی لباس بر فرد استفاده کننده و اطرافیان این فرد آگاه هستیم. فست فودی ها اماکنی پرتردد هستند ؛ پس بسیار خوب است که کارکنان شما یک روحیه ی بالا برای ارائه خدمت به مردم داشته باشند.

انواع لباس کار برای فست فود ها کدامند؟

لباس کار در فست فود از لحاظ طراحی در رده لباس ها مدرن قرار می گیرد و بر عکس لباس کار های رستوران ها بخاطر کار بیشتر با روغن و مواد چرب بیشتر باید تعویض شود و بایستی با توجه به سمت هر فرد انتخاب گردد. هرچند در بسیاری از فست فودی ها یک نفر چند کار را انجام می دهد در صورتی که یک فست فودی مدرن و بزرگ داشته باشیم حتما دارای رده بندی شغلی خواهد بود.

بنابراین بر اساس کار افراد در فست فودی ها شامل : گارسون ، ساندویچ زن ، پیتزا کار ، ظرف شور و کادر نظافت انتخاب لباس کار برای فست فود انجام می گیرد.

  • لباس کار گارسون

لباس کار گارسون در فست فودی به دلیل اینکه تقریبا صندوق دار هم هست لباسی عادی و یا رسمی است، که می تواند با لباس کاری سایر افراد فست فود سط شود.

  • لباس کار پیتزا کار

لباس کار پیتزا کار  بخاطر اینکه در داخل آشپزخانه فست فود است ؛ همانند لباس سرآشپزان انتخاب می شود. این لباس دارای سه مدل آستین بلند با پیشبند ، آستین بلند بدون پیش بند ، آستین کوتاه پیش بند دار است. لازم به ذکر ست پیش بند این مدل با پیشبند ساندویچ زن متفاوت است و مثل آن گردنی نیست.

 

  • لباس کار ساندویچ زن

لباس کار ساندویچ زن  بخاطر اینکه عمدتا سفارشات سرپایی دارد ودر مجاورت صندوق دار است ، از نوع دوتکه انتخاب شده دارای یک پیش بند گردنی بلند و لباس زیر خواهد بود.

  • لباس ظرف شوران و کادر نظافت

بهترین لباس ممکن برای ظرف شوران و کادر نظافت فست فود از جنس لباس زیر ساندویچ زن  یا لباس آشپزی آستین کوتاه  بدون پیشبند است. البته گارسون هم می تواند از این لباس استفاده کند

لباس کار در فست فود

در تهیه لباس کار در فست فود به موارد زیر دقت کنید:

اولین نکته ایمنی است وآشپزخانه چه آشپزخانه یک رستوران باشد چه یک فست فودی خطرات خود را به همراه دارد.
داشتن یک پیش بند بلند چه بعنوان یک پیتزا کار چه بعنوان یک ساندویچ زن می تواند سبب حفاظت از نقاط حساس بدن کارکنان گردد. نکته بعدی این است که لباس دست و پا گیر نباشد وکارکنان شما به راحتی از عهده وظایف خودشان بر آیند.

سعی کنید جنس پارچه ی انتخابی لباس کار در فست فود کتان ، پنبه یا فلامنت باشد و از الیاف پلاستیکی کمتری برخوردار باشد ؛ چون الیاف پلاستیکی در اثر سوختگی حاصل از روغن ، آتش و آب جوش ذوب شده و گاهی به پوست میچسبند.

سعی کنید این لباس ها در فراخر فرهنگ منطقه ای باشد که در آن کار می کنید و موجب تمسخر کارکنانتان نباشد. سعی کنید در صورت استفاده از مدل های مدرن این مدل ها را با طرح ودیزاین فست فودی خودتان ست کنید و لباس تمام کارکنان علیرغم تفاوت ها از لحاظ رنگ بندی ست باشد. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که علاوه بر افزایش روحیه کارکنان سبب جذب مشتریان هم بشود، اما این انتخاب نباید باعث انگشت نما شدن کارکنانتان شود.

بخاطر داشته باشید این لباس باید چنان موثر باشد که در نگاه اول سبب عاشق شدن مشتریانتان به فست فودی شما شود و این اولین و آخرین انتخابی است که سود دهی شما را تضمین می کند.

خرید لباس فرم پرسنل رستوران با نازلترین قیمت

برای سفارش و خرید قیمت مناسب انواع لباس فست فود شامل لباس سرآشپز لباس سالن کار لباس و ….از طریق تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان بخش لباس رستورانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا