لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی با نازلترین قیمت

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی با نازلترین قیمت ، انواع لباس بیمارستانی و … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان

چه افرادی از لباس یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می کنند؟

عمدتا در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی جهت شناسایی کادر و پرسنل بیمارستانی و نیز بیماران از لباس هایی یکدست استفاده می شود. انجام این امر نظم خوبی را برای یک محیط درمانی به ارمغان می آورد. از آنجایی که متاسفانه تعداد بیماران در کشور بالاست و نیز افراد فعال در این عرصه نیز بی شمارند، تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با تقاضای زیادی در جامعه روبروست.

مراکز خرید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان در سطح کشور به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان می پردازند و در زمینه فروش لباس بیمار و پزشک و پرسنل فعالیت دارند. فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان از طریق کارخانجات تولیدکننده، تولیدی ها و شرکت های بازرگانی انجام می گردد و این مراکز با حذف واسطه ها و کاهش هزینه های حمل و نقل در تلاش اند تا محصولات با کیفیتی را در این عرصه با قیمت تمام شده مناسب و مقرون به صرفه در اختیار متقاضیان قرار دارند.

لباس های یکبارمصرف بیمارستانی شامل بلوز، شلوار، کلاه، کاور کفش، ماسک و سایر موارد می شود که افرادی که تحت عنوان بیمار در بیمارستان ها بستری می شوند و نیز پزشکان و جراحان و پرسنل اتاق جراحی و کادرهای پزشکی از این البسه استفاده می نمایند. براین اساس فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان همیشه با متقاضی روبروست.

عمدتا این البسه در رنگ صورتی برای بانوان و در رنگ آبی برای آقایان و در بخش اتاق عمل با دو رنگ آبی و سبز در بارار تهیه و تولید می شود. علاوه بر مراکز حضوری فروش این کالا که اغلب دارای نمایندگی و شعب در کلیه شهرهای ایران هستند، مراکز فروش آنلاین نیز چندسالی است که خدمات ارزنده ای را در زمینه فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان به صورت برخط ارائه می نمایند. هنگام خرید از این نوع مراکز شما می توانید محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف را همراه با نظرات کاربران در باره کیفیت آنها و قیمت شان ملاحظه نمایید، به مقایسه قیمت ها پرداخته و سپس به ارائه سفارش کالا به تعداد دلخواه بپردازید. چنانچه این البسه را از درب کارخانه خریداری و تحویل بگیرید حتما با کیفیت عالی و قیمتی مناسب روبرو خواهید شد.

لباس یکبار مصرف بیمارستان

مزیت استفاده از لباس یکبار مصرف در بیمارستان ها

بیماران جهت درمان و کسب بهبودی در مکانی تحت عنوان بیمارستان برای مدت زمانی بستری می شوند. طی این مدت زمان ممکن است افراد بیمار  با دستگاه ها، وسایل و اقلامی سرو کار داشته باشند که دارای عفونت بوده و این عفونت به آنها نیز سرایت نماید. بدین سبب مدت زمانی که یک بیمار در بیمارستان بستری است عمدتا از لباس یکبارمصرف بیمارستانی جهت جلوگیری از ورود هر گونه آلایندگی، عفونت و میکروب  به بدن اش استفاده می نماید. چنانچه فردی دچار عفونت بیمارستانی شود علاوه بر اینکه باید مجددا طی درمان قرار گیرد، این امر هزینه های مختلفی را (جهت انجام معاینات پزشکی متعدد، دریافت خدمات آزمایشگاهی، مصرف داروهای آنتی بیوتیک) برای وی و کادر درمان به همراه خواهد داشت.

وجود البسه یکبارمصرف بیمارستانی بر بدن بیماران به ویژه از بروز این گونه عفونت ها در افراد جلوگیری به عمل می آورد. استفاده از این نوع البسه در بخش های جراحی های ارتوپدی، عمومی و عفونت‌های پوستی در بیماران دچار سوختگی به صورت اعم به شدت توصیه می گردد زیرا وجود این البسه سبب پیشگیری و نیز کنترل عفونت می شوند. البسه یک بار مصرف نیازمند شستشو نبوده و از این لحاظ خرید آن ها برای کادر بیمارستان بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین با توجه به موادی که در تولید آنها بکار می رود، بازیافت پذیر می باشند. این نوع البسه در برابر سایش مقاوم هستند، به راحتی قابل استفاده می باشند و در برابر نفوذ آب عایق اند. همچنین از قابلیت نفوذپذیری هوا برخوردارند. بدن نما نیستند و ایجاد آلرژی و حساسیت در بدن افراد نمی کنند.

البسه یکبار مصرف بیمارستانی سمی نیستند. این البسه به گونه ای تهیه می شوند که عاری از هر گونه مواد سمی زا، بوهای مضر و محرک پوست می باشند. در تولید آنها از موادی استفاده می شود که در برابر لکه شدن نیز از مقاومت کافی برخوردار باشند. همچنین البسه یک بار مصرف بیمارزستانی اشتعال ناپذیرند. در تولید این البسه از موادی استفاده می شود که سبب می گردد در برابرگرما و آتش گرفتن مقاوم باشند.

.

یونیفرم کالا :uniformkala.ir

یونیفرم کالا:uniformkala.ir

فروش لباس یکبار مصرف

گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی چه کاربردی دارد؟

اولین راهکار برای جلوگیری از انتقال عفونت ها و ویروس ها در بیمارستان ها استفاده از لباس هایی به نام گان است. بیماران و تمامی پزشکان از این لباس ها استفاده می کنند . مدل گان لباس بیمار و گان پزشک متفاوت است .گرماژ این گان ها معمولا از 38 تا 50 گرم  است و بسته به نوع استفاده متغیر است ،مثلا گان های جراحی که پزشکان در اتاق عمل می پوشند دارای یک لایه لمینت می باشد تا خون و ترشحات به داخل لباس نفوذ نکند و از آلوده شدن به عفونت ها جلوگیری کند.رنگ این گان لباس ها معمولا آبی و سبز است . علت استفاده از این رنگ ها این است که باعث آرامش روحی و روانی بیمار و کادر درمان می شود و از خستگی چشم جلوگیری می کند.

در دوخت این لباس ها از پارچه اسپان باند استفاده شده است و از ویژگی های بارز این پارچه ، الیاف طبیعی و سلولزی آن است و باعث ایجاد حساسیت برای افراد مختلف نمی شود.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان با قیمت عالی

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیماران از طریق تلگرام یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا