لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

برترین مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

برترین مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی…، تولید گان پزشکی و توزیع به سراسر کشور. تولید انواع لباس بیمارستانی ، تولیدکننده البسه بیمارستانی در تهران ،تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان

چه افرادی از لباس یک بار مصرف بیمارستانی استفاده می کنند؟

جلوگیری از شیوع باکتری ها ، ویروس ها و عفونت های بیمارستانی اولویت اصلی در صنعت مراقبت های بهداشتی است ، زیرا انتقال چنین میکروب هایی منجر به عفونت های شدیدی می شود. در صورت عدم حذف کامل ، با رعایت سیاست های کنترل عفونت ، خطر و میزان چنین عفونت هایی به حداقل می رسد. این سیاست ها به منظور محافظت از بیماران ، کارمندان و جامعه در کل ضروری است.

یکی از ملاحظات مربوط به این سیاست این است که چه موقع و در کجا از لباس یکبار مصرف بیمارستانی مانند اسکراب استفاده شود. در حالی که هرکسی که در بیمارستان یا مراکز درمانی بستری است یا کار می کند در معرض خطر ابتلا به عفونت های مختلف است ، افراد خاص احتمال بیشتری دارند. این شامل افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه ، افراد دارای نقص سیستم ایمنی بدن می شود.

به طور کلی تمامی کسانی که برای درمان به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مراجعه کرده و یا اشتغال به کار دارند نیاز به لباس یک بار مصرف دارند از جمله، جراحان، کادر اتاق عمل.

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان

مزیت استفاده از لباس یک بار مصرف در بیمارستان ها

مطالعات نشان می دهد که لباس یکبار مصرف بیمارستانی حداقل یک گزینه مساوی (و در برخی موارد مؤثرتر) برای کنترل عفونت در مقایسه با پوشاک قابل استفاده مجدد است. دلایل ذکر شده معمولاً شامل قابلیت اطمینان ، اثربخشی ، هزینه و راحتی است.

لباس های یکبار مصرف با مواد بادوام ساخته شده اند و در معرض اثرات مضری از قبیل استفاده مجدد ، حمل و نقل ، ذخیره سازی ، شستشو و ضد عفونی قرار نمی گیرند. لباس های یکبار مصرف که توسط یک مرکز تأمین می شود نیز کمتر در معرض عوامل حادثه مانند گم شدن یا آسیب دیدن قرار می گیرند. پوشیدن لباس یکبار مصرف بیمارستانی در مواردی که شستشو در بیمارستان یا از طریق فروشنده گزینه مناسبی نیست ، گزینه ارجح است.  پوشاک یکبار مصرف با کیفیت نیز می تواند در برابر بسیاری از موادی که کارمندان مراقبت های بهداشتی و بیمارانشان به طور روتین در معرض آن قرار دارند ، مقاومت کرده ، و این امر می تواند برای اقدامات احتیاطی استاندارد و مبتنی بر انتقال موثر باشد. لباس یکبار مصرف در جراحی در مقایسه با گزینه های قابل استفاده مجدد ارزان تر هستند. پیشرفت در تولید  پارچه و مواد با کیفیت باعث شده است که لباس های یکبار مصرف بسیار راحت تر از نسخه های قبلی شوند.

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان از درب کارخانه

ویژگی های یک مجموعه لباس یکبار مصرف بیمارستانی 

1) این گونه لباس ها شامل لباس جراحی یکبار مصرف ، لباس بیمار ، کت و شلوار اسکراب بوده

2) بدون روکش ، ضد آب و استحکام کششی خوب ، راحت
3)  بهترین انتخاب محصولات یکبار مصرف در زمینه های بیمارستان ، کارخانه ، آرایشی و بهداشتی ، حفاظت از محیط زیست است.

امروزه به علت گسترش روزافزون بهداشت و درمان و تغییرات وسیع فرهنگی و اجتماعی نیاز به تهیه و مصرف و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان نیز بسیار بالاست. در حال حاضر تهیه و تولید و چه بسا صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستان جز شغل ها و صنایع نسبتا پر درآمد است. به علت وجود انواع آلودگی ها و ویروس ها در محیط های درمانی قطعا استفاده از انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی به جای لباس های چند بار مصرف و قابل شستشو مفید تر و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه خواهد بود. از آنجایی که تولید این محصولات در کارخانه ها و تولیدی های کوچک و بزرگ انجام می پذیرد، یکی از دغدغه های این موسسات فروش اجناس است. به همین دلیل گاهی برخی از آنها ترجیح می دهند که محصولات خود را درب کارخانه به فروش برسانند.

فروش در کارخانه برای هر دو طرف مقرون به صرفه است زیرا از یک طرف مدیران کارخانه ها هزینه یی برای حمل محصولات به عمده فروش ها و فروشگاه ها پرداخت نمی کنند و از طرف دیگر مراکز درمانی و بیمارستانی این اجناس را به قیمت عمده خریداری می کنند.

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان

 

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان و فروش مستقیم

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا