لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان

فروش لباس یکبار مصرف بیمارستان بی واسطه از تولیدی لباس بیمارستانی تهران در این سایت ممکن شده است.خرید لباس بیمارستانی یکبارمصرف و گان یکبار مصرف بیمارستانی بی واسطه و با قیمت ارزان در این سایت ممکن شده است.

لباس یکبار مصرف بیمارستان

انواع لباس یکبارمصرف بیمارستان کدامند؟

بسیاری از افراد شاید برایشان این سوال پیش بیاید که لباس های یکبار کدامند و شامل چه لباس هایی می باشند، همانطور که مستحضر هستید بیمارستان به بخش مختلفی تقسیم می شود که از پرسنل تا بیماران آن باید لباس های خاص را در این محیط استفاده کنند.

لباس های که می توان در این جا به انواع آن اشاره کرد شامل موارد زیر می باشد:

  • لباس های یکبار مصرف مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه
  • گان جراح
  • گان بیمار
  • ست لباس MRI
  • شلوار تک یکبار مصرف
  • کلاه یکبار مصرف بیمار و جراح
  • و ….

تمامی لباس های اشاره شده در بالا از انواع لباس یکبار مصرف در بیمارستان می باشند که به محض بستری شدن باید برای حفظ سلامتی و بسیاری از موارد دیگران الزام به استفاده از آن ها می باشیم، مدل های مختلفی دارند که هر کدام دارای جنس عالی می باشند، لباس یکبار مصرف بیمارستان را به راحتی می توان پوشید و برای بیمارانی که به هر دلیلی شرایط سختی دارند پوشیدن این لباس ها بسیار راحت و آسان است.

توجه داشته باشید تنوع در رنگ های لباس هاس بیمارستانی بسیار است، که هیچگاه لباس بیماران و لباس اتاق عمل بیمارستان با هم یکسان نیستند، مزایای که لباس یکبار مصرف بیمارستان با خود به همراه دارد سبب شده است برای سلامت هر چه بیشتر بیماران از آن استفاده کنند.

لباس یکبار مصرف بیمارستان

 

از کدام پارچه ها در لباس های یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شود؟

با توجه به حساسیت برخی افراد در جنس لباس ها نمی توان از هر نوع پارچه ای برای دوخت و تهیه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستان استفاده کرد، بنابراین پارچه مورد استفاده باید به گونه ای باشد که دچار حساسیت نکند، پرسنلی که از انواع لباس یکبار مصرف بیمارستان استفاده می کنند راحت باشند.

معمولا از پارچه های زیر برای انواع لباس یکبار مصرف بیمارستان استفاده می شود:

  • پارچه اسپان باند استاندارد با گرماژ 38 گرم و بالاتر که مصارف مختلفی دارد.
  • پارچه لمینت که به صورت پارچه ضد آب و یک رو نایلونی در تولید البسه یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پارچه اس ام اس که ضد آب است و سه لایه دارد که لایه میانی نایلون و لایه های بیرونی پارچه اسپان باند هستند.

توجه داشته باشید از پارچه های برای لباس یکبار مصرف بیمارستان استفاده می شود که از لطافت و مرغوبیت خاصی برخوردار باشد، پارچه های که امروزه با طرح ها و مدل های خاص در قسمت های مختلفی از بیمارستان مشاهده می کنید همگی از بهترین پارچه های روز استفاده شده است که با انواع پوست سازگار می باشد.

یک نکته دیگر که می توان در اینجا به آن اشاره داشت و آن را جز مزایای پارچه های این لباس ها دانست وزن سبک آن هاست که بیمارانی همچون سالمندان و یا غیره در آن احساس راحتی دارند.

لباس یکبار مصرف بیمارستان

برای سفارش و خرید این محصول با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا