لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

فروش لباس یکبار مصرف پلی اتیلن با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

فروش لباس یکبار مصرف پلی اتیلن با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت…فروش لباس یکبار مصرف ایزوله ،لباس یکبار مصرف مدل پلی اتیلنی … برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با کارشناسان ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف پلی اتیلن

بهترین لباس ایزوله یکبار مصرف پلی اتیلن

لباس ایزوله یکبار مصرف به لباسی گفته می‌شود که افرادی که در بیمارستان و در محیط آلوده کار می کنند می پوشند و جنس به کار برده شده در این لباس پارچه اسپان باند یا اس ام اس (sms) است که سبک و بدون بافت است و ایجاد حساسیت نمی کند.کادر درمان و پزشکان با پوشیدن این لباس ها فقط به پاپوش، ماسک و دستکش نیاز دارند تا به طور کامل بتوانند در محیط های میکروبی و عفونی برای مقابله با بیماری کرونا و یا دیگر بیماری های عفونی وارد شوند.

برای تولید لباس ایزوله از یک لایه روکش پلی اتیلنی استفاده می شود که باعث می شود بدون ایجاد گرما در ساعات طولانی از این لباس به راحتی استفاده کرد .در دوخت این لباس ها از زیپ استفاده می شود تا پوشیدن آن آسان و سریع باشد.

در ادامه راجع به کاربرد و ویژگی های لباس ایزوله براتون می نویسم…

لباس یکبار مصرف پلی اتیلن

ویژگی‌های مهم در لباس ایزوله

لباس ایزوله به صورت یکبار مصرف است و فقط یک بار می توان استفاده کرد و بعد از استفاده باید دورانداخته شود و به علت قیمت مقرون به صرفه استفاده از این لباس ها رواج بیشتری دارد. لباس ایزوله یکبار مصرف به صورت یکسره بوده و از سر تا پاها را کامل می پوشاند.لباس ایزوله مانند یک عایق عمل می کند و مانع از عبور میکروب ها و ذرات معلق می شود. پارچه ای که معمولا در دوخت لباس ایزوله استفاده می شود اسپان باند است و مایعات و ترشحات را از خود عبور نمی دهد و نفوذ ناپذیر است و چون این پارچه ها بدون بافت است ایجاد حساسیت نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در لباس ایزوله میزان تنفس پذیری و عبور هوا است که باعث می شود لباس خاصیت ضد تعریق داشته باشد .

این لباس ها وزن سبکی دارد و به سهولت پوشیده می شود و چون در قسمت کمر دارای کش است و باعث می شود لباس گشاد نباشد و به راحتی فرد فعالیت و آزادی در حرکت دارد.

لباس های ایزوله در سطح های ایمنی مختلف تولید می شوند و هر فرد با توجه به محیطی که فعالیت می کنند می توانند از لباس مناسب استفاده کنند.

لباس یکبار مصرف پلی اتیلن

تولید لباس یکبار مصرف پلی اتیلن و فروش بی واسطه

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا