لباس کارلباس کار دوبنده

فروش و تولیدی لباس فرم کار

فروش و تولیدی لباس فرم کار،لباس فرم رستوران،انواع لباس کار دوبنده و سرهمی ، لباس کار کتان ، لباس کار برق و … در سایت تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن

تولیدی لباس فرم کار

استاندارد های لباس فرم کار چیست؟

یکی از مهمترین مزیت های پوشیدن لباس فرم کار حفظ امنیت جانی افراد در قبال خطرات احتمالی محیط کاری می باشد. اما پوشیدن لباس فرم کار می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد.

برای ایجاد نظم در محیط کاری و شناسایی پرسنل از سایر افراد می توانند از لباس های فرم یک دست استفاده کنند.

  • لباس های فرم استاندارد باید آرم و نام شرکت که به شکل مثلث متساوی الاضلاع است را همراه داشته باشند. رنگی که در زمینه آرم به کار می رود نشان دهنده واحد های مختلف می باشد.
  • اندازه آرم مثلث متساوی الاضلاع باید حتما 7 سانتی متر باشد. جنس آرم با چاپ سیلک اسکرین باید باشد و کیفیت مرغوب و رنگ واحد های مختلف باید حتما لحاظ شود. آرم استاندارد حتما باید در قسمت بالا تنه ی لباس و روی جیب سمت چپ نصب شده باشد.

رعایت تمامی نکات ذکر شده توسط تولیدی لباس فرم کار می تواند به شما این اطمینان را بدهد که لباس مورد نظر استاندارد های لازم برای یک لباس کار مناسب را دارد و شما با خیال راحت می توانید آن لباس را برای پرسنل خود خریداری نمایید.

تولیدی لباس فرم کار

چگونه از کیفیت لباس فرم کار مطمئن شویم؟

در زمان خرید لباس فرم از تولیدی باید به یک سری نکات مهم و استاندارد های لباس دقت کرد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد جنس و کیفیت پارچه لباس فرم می باشد.

شما با لمس کردن پارچه استفاده شده در تولید لباس می توانید متوجه کیفیت لباس فرم کار بشوید. اگر در لباس مورد نظر کمی پلی استر به کار رفته باشد در کیفیت لباس بسیار تاثیر دارد، وجود پلی استر در این نوع از لباس ها می تواند از چروک شدن و آبرفت لباس جلوگیری کرده و استحکام آن را بالا ببرد.

سایز لباس فرم کار باید حتما استاندارد باشد و این نکته حتما باید قبل از خرید و یا دوخت لباس بررسی گردد. دوخت لباس ها بهتر است دو دوخت و یا حتی سه دوخت بوده و بهتر است که از دوخت ریز استفاده شود. دوخت ریز برای لباس فرم کار می تواند هم در کیفیت تاثیرگذار باشد و هم در زیبایی لباس موثر خواهد بود.

اگر می خواهید از کیفیت لباس کار اطمینان داشته باشد و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید بهتر است بدانید که بعضی از لباس های کار موجود در بازار به صورت دو لایه دوخته شده اند و شما می توانید با خرید این نوع لباس ها این اطمینان را داشته باشید که لباسی با کیفیت خریداری کرده اید.

تولیدی لباس فرم کار

نحوه خرید از تولیدی لباس فرم کار

جهت سفارش و خرید انواع لباس فرم کار از طریق شماره های ذیل با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید ، لازم به ذکر است حداق میزان سفارش 50 عدد می باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا