لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

قیمت لباس یکبار مصرف ام آر آی فروش عمده

قیمت لباس یکبار مصرف ام آر آی فروش عمده در این سایت ممکن شده است.برای سفارش و خرید لباس بیمار یکبار مصرف و لباس مریض بیمارستان و خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف در انواع مختلف لباس ام آر آی گان بیمار گان پزشک و … با شماره های سایت در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف ام آر آی

لباس یک بار مصرف ام آی آر از چه پارچه ای تولید می شود؟

لباس یکبار مصرف  ام آر آی (MRI ) یکی دیگر از لباس های یکبار مصرف صنایع پزشکی می باشند.

این لباس ها همانند ما بقیه لباس های پزشکی  و گان ها به عنوان عایق جهت محافظت از بیمار حین درمان استفاده می شود تا از ورود میکروب و عوامل بیماری زا به بدن جلوگیری کند. لباس یکبار مصرف ام آی آر و سی تی اسکن که از گرماژهای 38 و بالاتر تولید می شود که متشکل از شلوار و کلاه و پیراهن می باشد که بیمار در هنگام قرار گرفتن در زیر دستگاه بایستی این لباس ها را بپوشد.
منسوجات استفاده شده یکبار مصرف در ضخامت های مختلف عموما بین 38 الی 50 گرم از دو نوع پارچه اسپان باند و اسپانلس تولید می شود.
که این محصول توسط شرکت های مختلفی در ایران عرضه می گردد. پارچه اسپان باند و اسپانلس هر دو در زمره ی منسوجات بی بافت و از جنس پلی پروپلین است. اسپان باند به نام­‌هاى پارچه­‌ی یک­‌بار مصرف، بى­‌بافت، نبافته، لایه­‌ی سوزنى، نبافته­­­‌ی سوزنی و نبافته­‌ی اسپان نیز شناخته می­‌شود و بسیار مناسب برای لباس  یکبار مصرف ام آی آر می باشند.

لباس یکبار مصرف ام آر آی

کاربرد لباس یکبار مصرف ام آر آی کدام است؟

لباس یکبار مصرف ام آی آر یکی دیگر از البسه های پرکاربرد بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. به طور کلی می توان گفت لباس یکبار مصرف در صنایع مختلفی کاربرد دارد که یکی از مهمترین موارد مصرف آنها در صنایع پزشکی می باشد.
لباس یکبار مصرف ام آر آی در اتاق عمل و بخش های تصویر برداری و سی تی اسکن بیشترین استفاده را برای پزشکان ،جراحان و بیماران دارد.
پزشکان و جراحان در اتاق عمل معمولا از روپوش و لباس یکبار مصرف ام آر آی آبی و سبز استفاده می کنند.
همچنین رنگ سبز با تضادی که ایجاد می کند سبب می شود که حواس جراح از رنگ قرمز (رنگ خون) پرت شود. اگر جراح مدام به رنگ قرمز نگاه کند، به مرور حساسیت خود را نسبت به این رنگ از دست می دهد که ممکن است هنگام عمل خطراتی برای بیمار به همراه داشته باشد. لباس یکبار مصرف ام آی آر بعنوان عایق و محافظ از بدن بیمار حین درمان از ضروریات البسه پزشکی می باشد.

لباس یکبار مصرف ام آر آی

سفارش و خرید لباس یکبار مصرف ام آر آی MRI:

مراکز درمانی و بازرگانان جهت خرید عمده و بی واسطه لباس یکبار مصرف ام ار ای و انواع دیگر لباس های بیمارستانی یکبار مصرف مانند گان بیمار گان جراح کلاه یکبار مصرف و … می توانند از طریق واتس آپ تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا