لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بهترین قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی در سفارش عمده

بهترین قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی در سفارش عمده و  تولید لباس پزشکی و توزیع به سراسر کشور… .فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی

مواد اولیه لباس یک بار مصرف پزشکی

قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی ارتباط مستقیمی با مواد اولیه لباس پزشکی و نوع آن دارد. در ادامه توضیحات جامع و کاملی در این رباطه برای شما آورده ایم.

حتما شما هم از اهمیت رعایت بهداشت در لباس های پزشکی آگاه هستید، لباس های پزشکی به دلیل ارتباط مستقیمی که با انواع بیمار در شرایط مختلف دارند می توانند حامل انواع بیماری ها باشند.

علاوه بر رعایت بهداشت سبک بودن و راحتی استفاده از لباس نیز حائز اهمیت است.

به همین دلیل این مهم بیمارستان ها و مراکز درمانی را مجاب میکند تا در استفاده از لباس پزشکی نهایت احتیاط را در نظر بگیرند.

در نتیجه تولید کنندگان لباس های پزشکی پیشنهاد تولید لباس های یکبار مصرف پزشکی را ارائه کردند،

بدین صورت که دیگر نیاز نباشد تا مسئولین بیمارستان ها نگران بهداشت لباس بیمار یا پزشک خود باشند زیرا هر لباس فقط برای یکبار استفاده خواهد شد و تمام نکات بهداشتی و راحتی لباس در آن استفاده شده است.

در این بین مواد اولیه لباس یک بار مصرف پزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اصولا از الیاف مصنوعی بدون بافت تهیه می شوند.

البته باید در نظر گرفت که استفاده از الیاف یکبار مصرف تاثیر بسزایی در قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی دارد.

از جمله این الیاف های مصنوعی می توان به پرکاربرد ترین آنها SMS و SpundBond اشاره کرد.

الیاف اسپان باند: این جنس عموما با عنوان الیاف بدون بافت،  مطرح می شود که مصارف بهداشتی، پزشکی و صنعتی دارد که در این جا به مصرف پزشکی آن می پردازیم.

الیاف پرس شده تشکیل دهنده لباس های اسپان باند هستند و دلیل بی بافت بودن آن بخاطر عدم وجود تار و پود در آن است.

عرض رول های مربوط به این جنس از الیاف در سه سایز متفاوت 120،100 و 160 سانتی متر تولید شده است که براساس نیاز خط تولید لباس بیمار مورد مصرف قرار میگیرد.

یک خصوصیت دیگر در مورد طبقه بندی این الیاف گرماژ آن است.

که از 20گرم تا 110 گرم موجود است که معمولا برای لباس های یکبار مصرف بیمار از گرماژ30تا60 استفاده می شود.

پارچه اسپان باند در رنگ های سفید، آبی، صورتی، آبی نفتی، قرمز، سبز و … موجود می باشد.

 

الیاف اس ام اس: این نوع الیاف به نسبت الیاف اسپاند باند از جایگاه ویژه ای در تولید البسه بیمارستانی بخصوص لباس یکبار مصرف برخوردار است .

موارد مصرف الیافSMS   تقریبا شبیه اسپان باند است.

یکی از ویژگی های بارز جنس اس ام اس وجود یک لایه ضد باکتری و میکروب در آن است که از ورود و نفوذ انواع باکتری جلوگیری میکند.

برهمین اساس یکی از بهترین گزینه ها برای تولید لباس های بیمارستانی مثل گان بیمار و ماسک و دیگر البسه های مورد نیاز است که باعث عدم انتقال عوامل بیماری زا در محیط بیمارستان می باشد.

عرض الیاف اس ام اس هم عموما در سه سایز ١٠٠ ، ١٢٠ و ١۶٠ موجود می باشد که در انواع رنگ ها با گرماژ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

براساس نوع الیاف به کار برده شده در البسه بیمارستانی قیمت لباس یکبار مصرف بیمار متغیر است.

انواع لباس یکبار مصرف پزشکی

لباس های یکبار مصرف پزشکی انواع بسیار متفاوتی دارند که براساس نیاز بیمار و یا پزشک تعریف می شوند و نوع کاربرد آنها در محیط بیمارستان جنس و مدل آن و البته قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی را تعیین می کند.

در رابطه با لباس بیمار یکبار مصرف می توان توضیحات زیر را ارائه داد:

لباس بیمار بسته به نوع عمل و یا زمان بستری تعیین می شود ولی در کل یک سری از این نوع لباس ها به صورت پیش فرض تهیه می شوند.

مانند: گان( لباس بلند بیمار که قسمت پشت لباس باز است و دارای دو بند بلند برای بستن لباس است)

بلوز بیمار

شلوار بیمار

کلاه بیمار که یه کلاه کش دار است

پاپوش

ماسک که در دو نوع کش دار و بندی تهیه می شود.

لباس یکبار مصرف پزشکی می تواند در رنگ های متنوع مانند صورتی و آبی تهیه شود یا به صورت لباس مردانه و زنانه (لباس شیردهی،لباس معمولی) تفکیک شود.

این موارد در مورد جراح یا پزشک کمی تغییرات دارد من جمله گان جراح دارای مچ در قسمت آستین است

و یا کلاه جراح کشدار نیست و دارای بند است.

لازم به ذکر است که علاوه موارد یاد شده در البسه یکبار مصرف پزشکی میتوان به موارد زیر و انواع پک های جراحی اشاره کرد

  • زیرانداز بیمار
  • روبالشی
  • روتختی کشدار و ساده
  • ملفحه ساده به صورت رولی و ملحفه کشدار
  • انواع شان

قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی برای هر کدام از این موارد براساس جنس و نوع کاربرد آنها متفاوت بوده و قیمت های مختلفی نیز دارند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و اساسی در تقسیم بندی البسه یکبار مصرف پزشکی که تا حد بسیار بالایی در قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی نیز تاثیر گذار است استریل یا غیر استریل بودن البسه است.

از البسه یکبار مصرف استریل بیشتر در عمل های جراحی و البسه مورد نیاز در اتاق عمل استفاده می شود مانند پک های جراحی، انواع شان و همینطور گاهی اوقات گان های جراحی.

و در مقابل از لباس های غیر استریل برای بیماران استفاده می شود. البته قابل ذکر است که منظور از غیر اسریل بودن لباس بهداشتی نبودن لباس نیست.

تمامی لباس های یکبار مصرف پزشکی تولید شده طبق استاندارد های بسیار حساسی بررسی و تست می شوند تا از بهداشت کامل آنها، مقاومت لباس، ضد آب و ضد باکتری بودن آن و ده ها فاکتور بهداشتی و فنی دیگر اطمینان حاصل شود

برای مثال برخی از این استاندارد ها به شرح زیر می باشد

استاندارد اول تست مواد اولیه لباس ها، که برای تست لباس های مناسب جراحی می باشد و مواردی همچون: مقاومت دربرابر پارگی، مقاومت دربرابر سایش، نوع پرز و … را مورد تحقیق قرار می دهد، بررسی و اعمال می شود.

استاندارد دوم برای تست کارایی لباس بیمار را بر اساس نوع محافظت و سلامت و عملکرد آنها می باشد که توسط موسسات معتبر بررسی و انجام می شود، این استاندارد معیار مناسبی برای کیفیت لباس بیمار است.

در نهایت باید گفت استاندارد لباس پزشکی مورد مهمی است که برای آگاهی از بهداشتی و سالم بودن لباس باید به آن دقت داشت

قیمت لباس یکبار مصرف پزشکی

 

انتخاب بهترین پارچه برای تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لباس های  یکبار مصرف از الیاف غیر بافته تولید می شوند ،به طور معمول الیاف مصنوعی هستند که باعث دوام لباس , سبک و ارزان بودن آن می شود.ضد باکتری بودن پارچهً برای محیط های بیمارستانی که به آن احتیاج دارند ضروری است.پوشاک یکبار مصرف به صورت انفرادی بسته بندی می شود ,بندهای پلاستیکی تمیز و دست نخورده باقی می مانند تا زمانی که بیمار یا مراقب کننده بسته  را باز کنند.

نمایندگی  لباس یکبار مصرف از تولید لباس با رنگ های تیره باید جلوگیری کنند زیرا باعث پنهان شدن خونریزی یا خیس بودن و غیره می شود.همچنین نوارهای چسبی را به جای دکمه ها قرار دهند تا لباس با کمترین کمک در آورده شود.

پارچه های لباس های یکبار مصرف برای معاینات پزشکی ، متشکل از 1 بافت سلولزی خالص یا پارچه نبافته ، بسیار جاذب ، همراه با لایه ای از پلی اتیلن کاملاً غیرقابل نفوذ است. پلی اتیلن یا پارچه نبافته ، استحکام ، نفوذ پذیری و راحتی بسیار عالی را برای بیمار تضمین می کند.

برای تولید لباس  یکبار مصرف ممکن است از کاغذ یا پلاستیک نازک استفاده کنند. لباس های بیمارستانی کاغذی مناسب استفاده برای بیماری عفونی است که می توان با تعویض و دور ریختن آن ها از انتشار بیماری جلوگیری کرد.لباسهای یکبار مصرف پلاستیکی یا کاغذی که باعث می شود بدون جابجایی بیمار و صرفه جویی در وقت پرسنل ، تغییر آن آسان تر شود و جیب های آن برای سوندها و تجهیزات قلبی مناسب است. لباس های بیمارستانی که توسط بیماران پوشیده می شود به گونه ای طراحی شده است که کارکنان بیمارستان بتوانند به راحتی به بخشی از بدن بیمار که تحت درمان است دسترسی پیدا کنند.

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

تولید لباس یکبار مصرف پزشکی و سفارش عمده

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا