لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

قیمت به صرفه و ارزان گان جراح یکبار مصرف عمده

قیمت به صرفه و ارزان گان جراح یکبار مصرف عمده،لباس یکبار مصرف بیمار، گان لباس یک بار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

قیمت گان جراح

در خرید عمده گان جراح به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

با توجه به این که در بیمارستان ها و مراکز درمانی که عامل مهمی مثل عفونت ها و میکروب ها در این مکان ها وجود دارد نیاز است که پزشکان و بیماران از پوششی برای حفظ بدن خود از این عفونت ها استفاده کنند. البسه یکبار مصرفی چون گان جراح یکبار مصرف که مختص پزشک جراح،پرستاران، و افرادی که در اتاق عمل هستند و مراحل پزشکی را انجام می دهند، نمونه ای از گان ها می باشد و پزشک جراح به دلیل راحتی و حفاظت بدن از میکروب ها از این گان استفاده می نماید.گان شامل:روپوش،دستکش،شلوار و چکمه می باشد.بیمارستان ها برای تهیه این البسه برای خرید اقدام می کنند.

برای خرید گان جراحی یکبارمصرف و دریافت لیست قیمت گان جراح یکبار مصرف از طریق ارتباط با کارشناسان می توانید به راحتی اقدام نمائید. با توجه به قیمت گان جراح یکبار مصرف متقاضی آن بیشتر است زیرا با توجه به این که گان یکبار مصرف نیازی به شستن و استریل ندارد خیلی مقرون به صرفه است.گان جراح یکبار مصرف از طرفی مقرون به صرفه است که نیازی نیست برای استریل کردن دوباره ی آن هزینه ی هنگفتی پرداخت شود. گان جراح یکبار مصرف طوری تولید می شود که پزشک به هنگام فعالیت در اتاق عمل عرق نمی کند.ولی نمونه ی پارچه ای چند بار مصرف باعث نفوذ میکروب می شود.

در خرید عمده گان جراح یکبار مصرف حتی در صورت مخدوش شدن بسته می توان به مدت 2 تا 3 سال از آن استفاده نمود ولی گان جراحی چند بار مصرف مدت استریل ماندن آن فقط 15 روز می باشد. همچنین زمان خرید به ساده بودن و ضد آب بودن گان جراحی دقت کنید زیرا هر کدام برای عمل های جراحی به خصوصی انجام می شود،در عمل های طولانی مدت برای جلوگیری از نفوذ خون و هر چیز دیگری از نمونه ضد آب آن استفاده می کنند. از طرفی به دلیل این که این لباس مستقیما با بیماران در ارتباط است باید به غیر از قیمت گان جراحی یکبار مصرف به تضمین سلامت،اعتبار و کیفیت آن که توسط تولید کننده صادر می شود توجه نمود این نکات به خاطر این است که در کشور تولید کنندگان غیر مجاز وجود دارد که مراحل تولید استریل را خوب انجام نمی دهند و مواد اولیه ی با کیفیت در آن استفاده نمی کنند  همین طور می توانید به علائمی که روی بسته بندی هست مثل: سایز، استریل یا غیر استریل بودن، محل مورد استفاده، داشتن یا نداشتن قابلیت عبور هوا، نوع و جنس و مواردی از این دسته دقت کنید.

قیمت گان جراح یکبار مصرف

استفاده از گان جراح یک بار مصرف در بیمارستان چه مزیت هایی دارد؟

در بیمارستان ها به خاطر این که گان جراح یکبار مصرف در پوشیدن خیلی راحت هستند و بسیار سبک می باشند خیلی مورد توجه قرار می گیرند،همان طور که می دانید گان ها از پشت باز می باشند و بلافاصله پس از پوشیدن بند و چسبی که در پشت آن ها قرار گرفته را می توانید ببندید.از طرفی گان جراح یکبار مصرف مقرون به صرفه است به خاطر این که این گان ها یکبار مصرف هستند و نیازی به پرداخت هزینه ی استریل را نخواهند داشت، به همین دلیل قیمت گان جراح یکبار مصرف توسط تولید کنندگان کشور به صورت مقرون به صرفه صادر می شود. از نمونه مزایای استفاده از گان جراح یکبار مصرف در بیمارستان می توان به استفاده و کاربرد آن در اتاق عمل اشاره کرد،زیرا برای عدم ورود انواع میکروب ها و رعایت استریل بودن از گان استفاده می کنند.

از دیگر مزیت های گان این است که بعد از استفاده دور می اندازند و هیچ دغدغه ای برای افراد بیمارستان جهت میکروب زدایی ایجاد نمی کند.زیرا اگر این مورد به خوبی انجام نشود باعث می شود که میکروب ها و انواع بیماری ها در گان باقی بمانند.

از جمله مواردی که بیمارستان ها به خرید گان جراح یکبار مصرف روی می آورند همان طور که گفتیم هزینه و برآورد اقتصادی آن می باشد. زیرا البسه چند بار مصرف به دلیل 8 یا 10 بار شستن و مراحل استریل خیلی هزینه بر هستند اما گان یکبار مصرف هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ بهداشتی نسبت به گان چند بار مصرف مناسب تر است.

قیمت گان جراح

گان جراح استریل با بهترین کیفیت

گان جراح در مراکز درمانی برای اتاق عمل و امور مشابه تولید می گردد.گان جراح دارای کش سر آستین و اندازه استاندارد است که تیم پزشکی در حین انجام عمل آزادی فعالیت داشته باشند.

جنس گان یک بار مصرف جراح از پارچه های نبافت اسپان باند در گرماژ زیر قابل تولید و تامین است: اسپان باند 35 گرم اسپان باند استاندارد(38 گرم) اسپان باند ضخیم(50 گرم)

مشخصات محصول: سایز:free اندازه: قد (بین 110 تا 120سانت)تا سر زانو سر شانه : 150سانت و قابل تنظیم

پارچه:اسپان باند با گرماژ سفارشی رنگ : آبی و صورتی

کاربرد: اتاق عمل و آزمایشگاه میکروب شناسی و … این محصول با پارچه ضد آب یا به صورت استریل نیز به صورت سفارشی قابل تولید است.

گان جراح

پخش عمده گان جراح و انواع لباس بیمارستانی

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا