لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

نکات مهم در خرید به صرفه لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی

نکات مهم در خرید به صرفه لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی…، تولید انواع لباس بیمارستانی ، تولیدکننده لباس های بیمارستانی در تهران ، تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

لباس‌های یکبار مصرف بیمارستان، خرید بی‌واسطه

پارچه مناسب برای تولید لباس‌های یکبار مصرف بیمارستان

پارچه کامپوزیت اس ام اس و پارچه اسپان باند در دوخت لباس یکبار مصرف استفاده می‌شوند.

اگر در مورد جنس پارچه لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی از تکنسین بیمارستان سوال کنید، پاسخ جالبی بشنوید. این لباس‌ها از جنس پارچه یکبار مصرف هستند! پارچه اسپان باند پارچه‌ای است که برای تولید لباس‌ بیمارستان از آن استفاده می‌شود. این نوع پارچه‌ها در اصطلاح عموم با نام پارچه‌های یکبار مصرف یا پارچه‌های بدون بافت شناخته شده‌اند. پارچه اسپان باند سبک و ضد آب است و به همین دلیل برای دوخت لباس‌های یکبار مصرف بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه‌های اسپان باند دارای رنگ‌های متنوعی هستند و مراکز درمانی می‌توانند برای خانم‌ها و آقایان و کودکان لباس‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کنند.

برخی از مراکز درمانی به لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی با ضخامت بیشتر نیاز دارند. در این موارد پارچه‌های کامپوزیت اس ام اس جایگزین پارچه اسپان باند برای دوخت این لباس‌ها می‌شود. تفاوت این دو پارچه در این است که در پارچه اس ام اس لایه اضافه‌تری وجود دارد که که از نفوذ ذرات ریز و باکتری‌ها نیز پیشگیری می‌کند.  پارچه‌های کامپوزیت تفاوت قیمت کمی با پارچه‌های اسپان باند دارند.

شما می‌توانید با توجه به نیاز مراکز درمانی مورد نظر خود لباس‌های یکبار مصرف بیمارستان مناسب را انتخاب نمایید.

لباس‌های یکبار مصرف بیمارستان، خرید بی‌واسطه

در دوخت لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی چه نکاتی اهمیت دارد؟

کیفیت دوخت لباس‌های یکبار مصرف اهمیت دارد.

نکات مختلفی وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توان لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی را در بالاترین کیفیت تولید کرد. با دانستن این نکات مسئولین خرید بیمارستان‌ها می‌دانند هنگام خرید با توجه به چه فاکتورهایی بهترین نوع لباس یکبار مصرف بیمارستانی را تهیه کنند.

  • استفاده از منسوجات اضافه برای دوخت لباس‌های بیمارستانی: معمولا در کنار لباس‌های یکبار بیمارستان از وسایل دیگری مانند چسب‌ها، نخ و کش استفاده می‌شود. کیفیت این منسوجات نیز باید مانند پارچه مورد استفاده بالا باشد. این وسایل نباید حساسیت‌زا باشند و باید از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار باشند.
  • سایز لباس: معمولا لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی بزرگ و آزاد هستند و به صورت فری سایز دوخته می‌شوند. این لباس‌ها نیز دارای الگوهای استاندارد برای دوخت هستند که باید با توجه به آن‌ها تولید شوند. اگر لباس‌ها از استاندارد لازم کوچک‌تر باشد، برای افرادی که اضافه وزن زیادی دارند، مناسب نیست و اگر بیش از اندازه بزرگ باشد ممکن است باعث زمین خوردن بیماران شود.
  • دقت کار هنگام دوخت لباس‌های بیمارستانی نیز از دیگر موارد مهم در زمینه کیفیت این لباس‌هاست. در صورت بی‌دقتی ممکن است پارچه لباس‌ها از زیر چرخ‌های خیاطی در بروند و بخشی از لباس دوخته نشده باقی بماند. البته اجتناب صد در صد از این خطاها ممکن نیست، اما هر قدر احتمال خطا کم‌تر باشد، کیفیت لباس‌های تولیدی بهتر خواهد بود.

بنابر آن‌چه گفته شد، خرید بی‌واسطه لباس‌های یکبار مصرف بیمارستانی به شما کمک می‌کند بهترین لباس‌ها با بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید و برای مجموعه درمانی خود مورد استفاده قرار دهید.

لباس‌های یکبار مصرف بیمارستان، خرید بی‌واسطه

بهترین قیمت گان جراحی یکبار مصرف و لباس بیمار

گان جراح

در جراحی به دلیل حساسیت و اهمیت استریل بودن تمامی تجهیزات ،لباس های کادر حاضر در اتاق عمل و جراح نیز باید از لباس های یکبار مصرف استریل استفاده کنند.گان جراح معمولا از پارچه های های اسپان باند که دارای مواد سلولزی هستند استفاده میشه این پارچه ها جذب مایعات و خون آبه رو دفع می کنند و از بو و انتقال عفونت به بیمار و پزشک جلوگیری می کنند.گان جراح معمولا در نوع ساده و ضد آب تولید می شود.معمولا نوع ضدآب در اتاق عمل استفاده می شود.

گان بیمار

فضای بیمارستان هر چقدر هم استریل و گندزدایی شود می تواند آلودگی های جدیدی را به بیمار منتقل کند .استفاده از گان استریل یکی از راه های محافظت بیمار از این آلودگی هاست.گان بیمار علاوه بر محافظت بدن از تماس با محیط آلوده باید راحت و سبک باشد .جنس گان معمولا از پارچه اسپان باند یا پارچه سوزنی می باشد.گرماژ گان لباس بیمار از 38 تا 50 گرم است .

برای استعلام قیمت ها لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

گان بیمار

خرید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی مستقیم از تولیدی

جهت سفارش و مشاوره انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا