لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

لباس بیمارستانی یکبار مصرف مستقیم از تولیدی

لباس بیمارستانی یکبار مصرف مستقیم از تولیدی…تولید انواع لباس بیمارستانی ، تولیدکننده البسه بیمارستانی در تهران ، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی. فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

لباس بیمارستانی یکبار مصرف

انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی

انواع البسه بیمارستانی و یکبار مصرف شامل موارد زیر است:

کلاه جراحی یکبار مصرف: از کلا‌ه‌های جراحی یکبار مصرف پزشکان و پرستاران برای جلوگیری از ریزش مو که ممکن است آلوده باشند، بر روی بدن فرد بیمار و قسمت‌های پوست جراحی شده استفاده می‌کنند.

ماسک یکبار مصرف: یکی دیگر از انواع لباس بیمارستانی و یکبار مصرف ماسک‌های یکبار مصرف هستند. اینها برای جلوگیری از انتشار میکروب از بینی و دهان به بیمار در محیط استریل بر روی بینی و دهان پوشیده می‌شوند. ماسک‌ها همچنین از پزشکان و پرستاران در برابر ذرات یا میکروب و باکتری‌های مسری موجود در هوای اتاق محافظت می‌کنند. ماسک‌ها به طور محکم بر روی صورت توسط بندهای پارچه‌ای یا لاستیکی نگه داشته می‌شوند.

دستکش‌های جراحی یکبار مصرف: پرسنل پزشکی هنگام دست زدن به تجهیزات و بدن بیماران برای جراحی استریل از دستکش‌های استریل و یکبار مصرف استفاده می‌کنند. این امر از آلودگی تجهیزات و بیماران با باکتری یا ارگانیسم های مضر دیگر جلوگیری می‌کند.

اسکراب: اینها برخی از مشهورترین لباس بیمارستانی و یکبار مصرف هستند. آنها در اتاق عمل برای جلوگیری از در معرض آلودگی بودن و نفوذ باکتری‌ها و ویروس‌ها به بیماران و پرسنل اتاق جراحی بر روی لباس جراحی پوشانده می‌شوند. برخی از آنها قابل استفاده مجدد و برخی دیگر یکبار مصرف هستند.

لباس‌های جراحی: لباس‌های جراحی هم یکی دیگر از انواع لباس بیمارستانی و یکبار مصرف هستند که جراحان و افراد دیگر در اتاق عمل موظف هستند این لباس‌های از پشت بسته شدن را در اتاق عمل بپوشند. آنها بر روی اسکراب‌ها پوشیده شده و به حفظ استریل ماندن محیط برای محافظت از بیمار در برابر عفونت کمک می‌کنند.

روتختی و روبالشی یکبار مصرف: روتختی و روبالشی یکبار مصرف بر روی تخت و بالش بیمار در حال جراحی یا استراحت برای طی دوران نقاهت کشیده می‌شود و برای جلوگیری از انتقال بیماری بیماران قبلی به بیماران جدید استفاده می‌شود.

محافظ چکمه و کفش : این محافظ‌ها و کاورهای ضد آب چکمه و کفش پزشکان و پرستاران را به طور کامل می‌پوشاند. هدف این نوع از لباس بیمارستانی و یکبار مصرف، محدود کردن ورود میکروب‌ها و ویروس‌ها از داخل به اتاق عمل و از اتاق عمل به خارج آن و محیط بیمارستان است. مانند سایر پوشش‌های محافظ پزشکی، روکش کفش از مواد سبک ساخته شده و یکبار مصرف است.

لباس بیمارستانی یکبار مصرف مستقیم از تولیدی

چه نکاتی در خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی حائز اهمیت است؟

یکی از مهمترین نکات طراحی و ساخت انواع لباس بیمارستانی و یکبار مصرف استفاده از مواد مناسب و بهداشتی برای ساخت آنها است. تولید کنندگان از مواد مختلفی برای ساختن لباس بیمارستانی و یکبار مصرف خود برای مصارف پزشکی استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های رایج در بین برندهایی که عملکرد محافظتی و راحتی هر نوع لباس را به نحو احسن رعایت می‌کنند؛ عبارتند از:

  • استفاده از مواد اولیه سبک وزن برای راحتی و کاهش احتمال درز رطوبت در اسکراب، لباس و ماسک
  • استفاده از ترکیبات ضد استاتیک و یا روکش‌ها برای جلوگیری از آب رفتن و از بین رفتن لباس و به خطر انداختن محافظت و راحتی
  • استفاده از ترکیبات و مواد اولیه ضد کرک و ضد پرز بر پارچه‌های مختلف بر اساس کاربرد در نظر گرفته شده
  • برای ایمنی کفش‌ها استفاده از مواد ضد لغزش بر روی کفش
  • موانع محافظتی مانند جذب مایعات و روکش‌های دفع کننده در قسمت داخلی لباس

یکی دیگر از نکاتی که در کیفیت طراحی و ساخت انواع لباس بیمارستانی و یکبار مصرف حائز اهمیت است، استفاده از تجهیزات محافظ شخصی (PPE) است. اینها تجهیزات ویژه‌ای هستند که برای ایجاد مانع بین پرسنل پزشکی حاضر در اتاق عمل و میکروب‌ها استفاده می‌شود. این سد دفاعی احتمال لمس، قرار گرفتن در معرض و انتشار میکروب‌ها را کاهش می‌دهد. تجهیزات محافظ شخصی (PPE) به جلوگیری از شیوع میکروب‌ها در بیمارستان کمک می‌کند. این می‌تواند بیماران و پرسنل پزشکی اتاق عمل و بیمارستان را از عفونت‌ها محافظت کند. تمام کارمندان بیمارستان، بیماران و بازدید کنندگان بیماران باید هنگام تماس با خون یا مایعات بدن از PPE  که در طراحی و ساخت انواع لباس بیمارستانی و یکبار مصرف استفاده می‌شوند، استفاده کنند.

لباس بیمارستانی یکبار مصرف مستقیم از تولیدی

انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی

گان جراحی

گان جراحی یکبـار مصرف در بیمارستان ها و مراکز درمانی عمدتا برای اتاق جراحی و پزشکان کاربرد دارد .جنس گان جراح یکبار مصرف از پارچه های اسپان باند که دارای الیاف سلولزی و طبیعی است در گرماژ 38 تا 50 گرم تولید می شود. قد گان جراح معمولا از 110 تا 120 سانتیمتر است. این گان لباس ها در رنگ های آبی و سبز قابل تولید است. این محصول با پارچه ضد آب یا به صورت استریل نیز به صورت سفارشی قابل تولید است.

گان بیمار

گان بیمار یکبـار مصرف در مراکز درمـانی عمدتا برای اتاق جراحی و امـوری مشـابه کاربرد دارد و اندازه آن به گونـه ای است که بیمار به سرعت و به راحتـی قادر به پوشیدن آن باشد .گان بیمار برای تنظـیم اندازه از پشت باز است و با یک بند قادر به بزرگ و کوچک کردن تن خور آن هستیم و قد آن تا بالای زانو می باشد.

جنس گان یک بار مصرف بیمار از پارچه های بافت اسپان باند در گرماژ زیر قابل تولید و تامین است: اسپان باند 35 گرم اسپان باند استاندارد(38 گرم) اسپان باند ضخیم(50 گرم)

این محصول با پارچه ضد آب یا به صورت استریل نیز به صورت سفارشی قابل تولید است.

گان یکبار مصرف

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی مستقیم از تولیدی

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیماران از طریق تلگرام یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا