لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

لباس بیمار تترون مردانه با قیمت درب کارخانه

لباس بیمار تترون مردانه با قیمت درب کارخانه از طریق این سایت در سراسر کشور توزیع می گردد.انواع لباس مریض بیمارستان و لباس بیمار زنانه و مردانه با جنس تترون ترگال یا فلامنت در این سایت فراهم شده است .برای دریافت لیست قیمت لباس بیمار تترون و البسه بیمارستانی با ما در ارتباط باشید.

چرا پارچه تترون برای لباس بیمارستانی خوب است؟

 

لباس بیمار تترونی حاصل ادغام فناوری نساجی و علوم پزشکی است. با توسعه الیاف جدید و فن آوری های تولید نخ و پارچه ، زمینه های جدیدی برای پارچه های پزشکی به وجود امده است. توسعه  و بهبود در زمینه منسوجات، به طور معمول با هدف افزایش کارایی آنها برای استفاده کننده گان انجام می شود. توسعه پارچه های پزشکی را می توان یکی از این پیشرفت ها دانست که در حقیقت برای تبدیل روزهای دردناک بیماران به روزهای خوشایندترمنظور شده است.

ویژگی های مواد برای استفاده پزشکی

نکات الزم آوری که در استفاده  از پلیمرها به عنوان بخش اصلی البسه در پزشکی مد نظر است به صورت زیر دسته بندی می­شود

1- عدم سمیت: پلیمرهای مورد استفاده در صنایع پوشاک پزشکی نباید از ترکیبات سمی ساخته شده باشند

2- عدم آلرژی زایی: وجود هرگونه ماده ی الرژی زا در الیاف لباس های بیماران ممکن است علاوه بر اختلال در تشخیص بیماری فرد، باعث بروز مشکلات ثانویه برای بیمار نیز شود

3-  قابلیت استریل شدن: یکی از مفید ترین خواص پلیمرها در بکارگیری به عنوان الیاف البسه بیمار می­تواند قابلیت استریل پذیری باشد. ا ز آنجا که وسایل پزشکی و محیط بیمارستان ممکن است الوده به  باکتری ها ی بیماری زا شوند ، قابلیت استریل سازی برای پلیمرهای زیست پزشکی مهم است. روش استریل کردن می تواند فیزیکی یا شیمیایی باشد. بنابراین عدم واکنش ناخواسته با مواد استریل کننده به الیاف پلیمری قابلیت شویش و بکارگیری مجدد را می­دهد

4- خواص مکانیکی: کشش، الاستیسیته و انعطاف پذیری الیاف به بیمارحس استفاده از الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان را القاء می­کند

5- دوام: دوام پارچه های ساخته شده از الیاف پلیمری می­تواند تضمینی بر نگهداری بلند مدت لباس­های  ساخته شده از این الیاف در انبارهای مراکز فروش، بیمارستان و مراکز درمانی باشد و خیال مسئولین خرید را به جهت انبارداری و نگهداری بلند مدت آسوده کند

6- سازگاری زیستی: درنهایت سازگاری زیستی لباس بیمار، حذف درست این پارچه ها را از محیط زیست تضمین می­کند.

با در نظر گرفتن مطلب ذکر شده بهترین الیاف پلیمری ­که می­توان برای ساخت منسوجات کاربردی در پزشکی و بیمارستان استفاده کرد الیاف پلی استری می­باشند . این الیاف به دلیل ساختارشیمیایی پایدار و قیمت تمام شده مناسب برای تولید کنندگان و همچنین دارا بودن خواص مکانیکی منحصر به فرد که در مقابل کشش های مکانیکی از خود به نمایش می­گذارند یکی از آیده ال ها در صنایع تولید لباس بیمار تلقی می­شوند.

لباس بیمار تترون مردانه

چرا خرید لباس بیمارستانی تترون؟

با توجه به دلایل عنوان شده، پارچه های ساخته شده ازالیاف پلی استر که با نام تجاری  متفاوت همچون تترون در بازار موجود هستند به واسطه تنوع دررنگ آمیزی، عدم تولید ذرات معلق مانند کرک، وزن کم و لطافت، مقاوم بودن در برابر مواد شوینده که به منظور استریل کردن به کارمی روند و قیمت تمام شده پایین برای تولید، یکی از بهترین کاندید ها برای استفاده در تولید لباس بیمار می­باشند.
هرچند تترون از نظر لطافت مانند پارچه های کتانی نیست اما درمقابل امتیازاتی در بکارگیری از تترون وجود دارد که کاستی های آن را پوشش می دهد.

عدم ایجاد پرز و ذرات معلق میتواند یکی از اصلی ترین دلایلی باشد که به واسطه آن بتوان تترون را به عنوان الیاف بیمارستانی پذیرفت.  در مطالعاتی که انجام شد مشخص شد که پارچه هایی که ذرات معلق تولید می­کنند، در محیط های بیمارستانی عامل اصلی گسترش بیمارهای باکتریایی و میکروبی می­باشند. این مسئله باعث شد تا به منظور کاهش الودگی های بیمارستانی، لباس بیمارتترون جایگزین لباس های پنبه ای والیاف طبیعی در محیط بیمارستان شود. مزیت بارز دیگری که برای این الیاف میتوان نام برد عدم ساییدگی و تغییر رنگ به دلیل شست وشو نسبت به الیاف پنبه ای و کتانی است که باعث می­شود بتوان برای دفعات بیشتر از این پوشش ها استفاده کرد.
راحتی در شست و شوی و عدم نگرانی از چروک شدن پارچه سومین دلیلی است که میتواند برای پارچه های تترون مزیت تلقی شود، چرا که هزینه های اضافی برای مرتب کردن و خشک کردن البسه را کاهش می­دهد.
پارچه های تترونی همچنین در مقابل جذب رطوبت مقاومت میکنند و این مسئله باعث میشود در تماس با مایعاتی که میکروب ها و  باکتری های محیط بیمارستانی را با خود حمل می­کنند، کمترین میزان الودگی را به بیمار منتقل کنند. به طور کلی با در نظر گرفتن هزینه های تمام شده و کیفیت محصول تولید شده می­توان به این جمع بندی رسید که لباس بیمار تترون قادر از نیاز مشتری برای خرید کالایی با کیفیت را ارضاء کند.

لباس بیمار تترون مردانه

انواع لباس بیمار مردانه که با پارچه تترون تولید می شود

پارچه تترون به دلیل قیمت تمام شده مناسب آن در تولید انواع لباس های بیمارستانی به کار گرفته می­شوند  لباس بخش ازمایشگاهی (نظیر لباس بخش اندوسکوپی ،لباس اتاق عمل): این دسته از منسوجات که گاه یک بار مصرف و گاه قابل شستو شو می­باشند به دلیل بکارگیری در محیط های نسبتا الوده و احتمال انتقال بیماری ها بهتر است از الیافی مانند تترون ساخته شوند که تا حدودی اب گریز بوده و از انتقال عفونت ها و بیماری های محیطی در بیمارستان جلوگیری می­کند.

لباس بخش بستری: تنوع رنگ و طرح در پارچه های تترون به حدی است که می­توان انواع لباس های بخش بستری را برای بیماران به گونه ای طراحی کرد که از روی مشخصات ظاهری پارچه البسه بیمار، به نوع بیماری و کمک های مورد نیاز در مواجهه با بیمار پی برد. سایر ملزوماتی که بیمار در بیمارستان به آن نیاز پیدا می­کند، مانند انواع  کلاه وماسک های استریل، دیگر کاربرد های الیاف پلی استر را نمایان می­سازد.

برای دریافت لیست قیمت و خرید انواع لباس تترون بیمار مردانه و زنانه از طریق شماره های سایت با ما در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا