لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

لباس بیمار مردانه و زنانه با کیفیت صادراتی و ارزان

لباس بیمار مردانه و زنانه با کیفیت صادراتی و ارزان در سایت مرکز فروش لباس بیمار ممکن شده است.خرید لباس بیمار مردانه و فروش لباس بیمار بی واسطه به کیفیت صادراتی  و انواع مختلف لباس مریض بیمارستان از طریق شماره های سایت.

لباس بیمار زنانه و مردانه

یکی از تجهیزات مورد نیاز در مراکز درمانی لباس مخصوص بیمار میباشد. راحت بودن بیمار در بیمارستانها و داشتن لباس بیمار زنانه و مردانه که بیمار در آن احساس راحتی و آسودگی کند و همچنین از آلودگی‌های زیست محیطی و موجود در لباس ها به دور باشد یکی از پر اهمیت ترین مسائل و مهمترین آنها در مراکز درمانی بیمارستان ها و درمانگاه ها می‌باشد.

اما این‌که چه لباسی و چه مدلی برای یک بیمارستان مفید باشد و یا مراکز درمانی باید چگونه لباس بیمار زنانه و مردانه خود را تفکیک کند و یا برای بیمار خود چه نوع لباس تهیه کند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باعث شده است که تحقیقات بسیار زیادی در این رابطه انجام شود تا  نتایج صحیح و درستی به دست بیاید.

لباس بیمار زنانه و مردانه

لباس بیمار زنانه و مردانه مناسب در مراکز درمانی

نکات زیادی وجود دارد که در تولید  لباس بیمار زنانه و مردانه باید به آنها دقت شود.
اولین موردی که در مورد لباس بیمار مد نظر قرار می‌گیرد تمیز بودن آن و همچنین استریل بودن آن و همچنین دوری از آلودگی ها و میکروب ها می باشد.
لباسی که در بیمارستان‌ها توزیع می‌شود باید استریل باشد و از هرگونه آلودگی محافظت شده باشد.
اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در هنگام تهیه لباس بیمار زنانه و مردانه   به آن ها دقت نمود تا لباس مناسبی را برای مراکز درمانی تهیه کرد.
یکی از مهمترین نکات دیگری که در تهیه لباس بیمار باید به آن دقت نمود راحت بودن بیمار در آن می‌باشد.
در شرایطی که بیمار دارای مشکلاتی از جمله ضعف، خستگی، بی حالی و استرس می باشد باز کردن و بستن دکمه ها و یا حتی بستن زیپ لباس برای وی خیلی سخت بوده به همین دلیل باید لباس بیمار زنانه و مردانه در مراکز درمانی را به صورتی طراحی کرد که عاری از هرگونه  دشواری و سختی برای یک بیمار باشد.
یکی دیگر از نکات مهمی که در طراحی و تهیه  لباس بیمار زنانه و مردانه باید به آن دقت نمود رعایت حریم خصوصی بیمار است لباس‌های بیمار به صورتی طراحی می شود که به راحتی بتوان به تمامی نقاط  در بدن بیمار که دارای مشکل و یا حتی آسیب دیدگی می باشد دسترسی داشت.

این لباس ها راحت و آسوده هستند اما باید به این نکته نیز دقت شود که لباس به صورتی طراحی شود که به حریم خصوصی بیمار احترام گذاشته و سایر نقاطی که بیمار دوست ندارد آنها در معرض دید قرار بگیرد در معرض دید نباشد و این نکته در لباس بیمار مخصوصا بانوان اهمیت بسیار زیادی دارد.

عموما لباس بیمار به دلیل اینکه باید با رنگ خون تضاد داشته باشد به رنگ‌های آبی و صورتی کمرنگ طراحی می‌شود زیرا وجود رنگ آبی و یا حتی رنگ های صورتی که  با رنگ خون تضاد دارد باعث می شود که رنگ خون عادی نشده  و پزشک به رنگ خون عادت نکند و به راحتی بتوانند آن را بر روی لباس بیمار تشخیص دهد.

لباس بیمار زنانه و مردانه

از موارد مهم دیگری که در مورد لباس بیمار زنانه و مردانه در مراکز درمانی و سایر بخش های درمانی  باید به آن دقت شود استفاده از لباسهای یکبار مصرف برای بیمارهایی با بیماری عفونی و مراکزی که درآن   بیماری های عفونی و غیرعفونی زیادی وجود دارد برای مثال برای اتاقهای آی سی یو و یا حتی سی‌سی‌یو نمی‌توان از لباس های پنبه ای استفاده کرد زیرا این لباس‌ها چندین بار قابل شستشو بوده و استریل کردن آنها کاری سخت و دشوار می باشد.
اما با استفاده از لباسهای یکبار مصرف در اتاق‌های عمل و یا حتی در زمانی که پزشک نیازمند باشد که لباس بیمار را به راحتی تعویض کرده و پرستار براساس بیماری بیمار آن را لازم می‌دانند که لباس بیمار به دلیل شرایط عفونی که در آن قرار دارد و مرتب تغییر و تعویض شود ضروری و پر اهمیت به نظر می‌رسد.

لباس بیمار زنانه و مردانه

از چه پارچه هایی برای تولید لباس بیمار زنانه و مردانه استفاده میشود

 

جنس لباس بیمار زنانه و مردانه بر کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی دارد لباس هایی که عموما در بیمارستان ها استفاده می شود یا از جنس پنبه هستند و یا یکبار مصرف باشد.
عموما لباسی که برای بیمار تهیه می‌شود باید جنسی داشته باشد که مقاوم و محکم بوده و پس از چندین بار شستشو آسیب زیادی نبیند برای دوخت لباس بیمار زنانه و مردانه در مراکز درمانی عموماً از جنس پنبه استفاده می‌کند زیرا پنبه مقاوم بوده و در برابر شستشو های مکرر آسیب زیادی نمی بیند و بسیار خوب استریل و پاکیزه می شود.
همچنین در مقابل مواد ضدعفونی‌کننده مقاوم بوده و آسیب نمی‌بیند.
لباس بیمار زنانه و مردانه در مراکز درمانی از جنس های دیگری نیز وجود دارد که میتوان به  جنس کاغذ یا پلاستیک و نایلون و…. اشاره کرد که این لباس‌ها لباسهای یکبار مصرف ضد عفونی شده هستند و برای مکان هایی استفاده می شود که بیماری عفونی بوده و مشکلات عفونی در آنها وجود دارد.

برای مدتی لباس بیمارزنانه و مردانه از جنس پلی استر تولید میشد که امروز تولید آن را کمتر شده و تنها لباس هایی با جنس پنبه تولید می گردد علاوه بر این برای کودکان نیز لباس هایی زیبا از جنس پنبه تولید می‌شود که در مراکز درمانی مورد استفاده افراد بسیار زیادی قرار می گیرند.

لباس بیمار زنانه و مردانه به دلیل اینکه در بعضی مواقع باید به راحتی و آسانی به دلایل عفونی قابل دفع باشد نمیتوان از جنس پنبه یا نایلون باشد برای همین عموما برای تولید اینگونه لباس ها برای بیاماران از کاغذ و یا جنس کاغذ استفاده میکنند که بتوان به راحتی لباس را دفع و تأثیرات عفونی موجود ان را از بین برد.

 

خرید لباس بیمار با کیفیت و قیمت مناسب صادراتی:

برای دریافت لیست قیمت لباس بیمار زنانه و مردانه با کیفیت صادراتی و قیمت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا