استایلینگ

لباس مناسب برای افراد با صورت کشیده

لباس مناسب برای افراد با صورت کشیده و انتخاب یقه مناسب و رنگ لباس برای جذاب تر نشان دادن این گونه افراد بسیار مهم است. افراد با صورت کشیده برای اینکه استایل خود را خاص تر کنند و جذابیت بیشتری داشته باشند این مطلب برایشان مفید است

لباس مناسب صورت کشیده

رنگ لباس مناسب برای افرادی با صورت کشیده

لباس مناسب برای  افراد با صورت کشیده لباسی است که ایراد چهره ای یعنی ، کشیده بودن صورت را در آن ها برطرف کند . همان طور که اکثرا می دانید که لباس های تیره باعث قد بلند دیده شدن افراد می شوند ، پس لباس مناسب برای افراد با صورت کشیده لباسی است که رنگ روشنی داشته باشد تا بتواند آن ها را چاق و تپل نشان دهد ؛ پس افراد با صورت کشیده بهتر است از رنگ های روشنی مثل سفید ، طوسی  روشن ، کرمی ، گلبهی ، صورتی ، سبز روشن ، آبی آسمانی و … استفاده کنند تا بتوانند باعث پرتر نشان دادن صورتشان بشوند ؛ به عنوان مثال ، اگر این افراد به دلیل این که رنگ روشن برازنده آن ها نیست ، از رنگ های تیره استفاده کنند ، باعث می شوند که صورتشان بیش از پیش کشیده تر نشان داده شود ، که این اصلا زیبا نیست و به زشت و بزرگ دیده شدن صورت آن فرد می افزاید ؛ پس سوال این جا مطرح می شود که لباس مناسب برای افراد با صورت کشیده کدام لباس ها هستند و هم این که چگونه لباسی بپوشیم که هم برازنده مان باشد و هم صورت مان زیباتر دیده شود ؟ باید گفت ، فرض کنید رنگ آبی تیره یا سرمه ای بیشتر به شما می آید و همیشه در مجالس یا در بیرون از منزل چنین لباسی بر تن می کنید ، اما الان می خواهید رویه تان را عوض و حالت کشیده صورتتان را برطرف کنید کنید ؛ شما می بایستی لباسی کم رنگ در رده رنگ  سرمه ای انتخاب کنید یا اگر سبز تیره و یشمی رنگ مورد علاقه شماست ، باید لباسی کم رنگ در رده رنگ سبز بر تن کنید تا بتوانید هم استایل مورد علاقه تان را در لباس پوشیدن حفظ کنید و هم  ایراد موجود در چهره تان را برطرف کنید که هدف شما نیز همین است .

لباس افراد با صورت کشیده

یقه مناسب برای صورت هایی کشیده

یقه برای افراد با صورت کشیده یقه ای است که در آن گردن بتواند ، پوشانده شود تا بدین منظور هم دراز بودن گردن رفع شود و هم کشیده بودن صورت . اگر فردی با صورت کشیده لباسی با یقه انگلیسی بپوشد باید اندازه ارتفاع این نوع یقه کمی بلندتر از حد معمول باشد ؛ هم چنین فردی که می خواهد کشیدگی صورت خود را برطرف کند و مانع چشمگیر بودن آن شود ، می بایست لباس هایی با یقه اسکی بپوشد ، چون این لباس ها با ایجاد خطای دید ، باعث افزایش حجم صورت فرد می شوند و بدین طریق کمی از بلندی و کشیدگی صورت وی کاسته شده و بر چاقی آن افزوده می شود .

لباس مناسب برای افرادصورت کشیده

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این فرد با پوشیدن بلوزی با یقه اسکی ، از کشیده نشان دادن بیش از حد چهره اش جلوگیری کرده است .

این افراد یعنی افرادی با صورت کشیده ، باید حتی الامکان از پوشیدن بلوز هایی با یقه باز ( منظور لباس های راحتی که بیشتر در تابستان برای رهایی از شر گرمای عرق سوز استفاده می شود ) خودداری کنند . اشخاص مذکور باید در انتخاب لباس مجلسی و محافل عمومی نیز دقت کافی را مبذول کنند تا بتوانند راحت تر در جامعه ظاهر شوند و اعتماد به نفسشان را از دست ندهند .

فرد با پوشیدن اشتباه بلوزی با یقه ای دارای ارتفاع کم ، صورت خود را کشیده تر جلوه داده است .

اگرهنگام پسند کردن لباس به یقه آن ها توجه نکنید و لباسی بخرید که به جای این که به کوتاه شدن صورتتان کمک کند باعث کشیده تر شدن آن از قبل شود ، همگان شما را به عنوان یک فرد بد سلیقه و شلخته در حافظه شان ذخیره خواهند کرد ، پس سعی کنید به تیپ و ظاهر خود اهمیت دهید تا همواره مرتب و منظم بوده  و زیباتر از قبل به نظر برسید .

لباس مناسب برای افراد با صورت کشیده

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا