استایلینگ

لباس مناسب برای افراد با قد کوتاه

لباس مناسب برای افراد با قد کوتاه کمک می کند که با پوشیدن صحیح، قد و استایل منحصر بفردی جلوه دهند. با رعایت اصول پوشیدن و در نظر داشتن برخی نکات طلایی میتوان ماهرانه قد خود را بیشتر از آنچه که هست نشان داد. رنگ و نوع لباس انتخابی میتواند تاثیر بسزایی در کوتاه و با بلند نشان دادن قد تاثیر گذار باشد.

لباس مناسب برای افراد با قد کوتاه

شلوار مناسب برای افرادی با قد کوتاه

شاید دغدغه ای برای این دسته از افراد باشد، که یک انتخاب هوشمندانه می تواند کار را برای شما راحت کند. شلوار یک جز تشکیل دهنده ی اساسی و مهم در یک استایل شیک محسوب می شود، که افراد قد کوتاه بهتر است با احتیاط آن را انتخاب کنند چرا که میتواند تاثیر بسزایی در قد آنها داشته باشد.

به عقیده ی طراحان مد شلوار ،افراد با قد کوتاه بهتر است فیت بدن باشد به این صورت که دمپا گشاد و یا آنهایی که به صورت پاکتی دوخت شده اند نباشد چرا که این مدل شلوار ها برای افراد با قد کوتاه مناسب نبوده و قد آنها را کوتاهتر نشان می دهد.

چه مدل شلواری بپوشیم

با رعایت نکات برای انتخاب لباس مناسب برای افراد با قد کوتاه باید در نظر داشت از شلوارهایی که به افراد با قد کوتاه کمک می کند که علاوه بر حفظ زیبایی استایل قد خود را بلندتر نشان دهند، میتوان به شلوارهایی پارچه ای که از جنس های لطیف و لخت دوخته شده اند استفاده کنید.

که این مدل پاها را کشیده تر نشان می دهد و زیبایی اندام را دو چندان می کند. مدل های برمودا و یا کاپری نمی تواند شلوار مناسب برای افرادی با قد کوتاه باشد، به این دلیل که نوع دوخت و مدل این نوع شلوار ها پاها را کوتاه نشان داده و در نهایت قد شما را از آنچه که هست کوتاه تر جلوه می دهد.

انتخاب لباس مناسب به عقیده ی برخی از این افراد انتخابی سخت و دشوار به نظر میاید. اما با در نظر داشتن برخی نکات ریز میتواند انتخاب را برای شما راحتتر و لذت بخش تر کند. از آنجا که همه ی سلیقه ها شبیه نیستند ممکن است برخی شلوار جین را مد نظر داشته باشند. برای انتخاب شلوار جین مناسب که پاهای شما را کشیده تر و قد شما را بلندتر جلوه دهد، پیشنهاد ما به شما جین های با رنگ تیره است. که می توان گفت این مدل شلوار مناسب افرادی با قد کوتاه بوده و علاوه بر بلندتر جلوه داد قد، براحتی میتوان با لباس های دیگر ست کرد.

لباس مناسب برای افراد با قد کوتاه

استایل مناسب برای افرادی با قد کوتاه

انتخاب لباس برای افراد قد کوتاه شاید کمی دشوار به نظر برسد به این دلیل که اکثر این افراد تمایل دارند قدشان چند سانتی بیشتر از آنچه که هست در دید دیگران به چشم آید. نگران نباشید با رعایت برخی قوانین و نکات طلایی می توانید برای همیشه یک استایل خاص و شیک داشته باشید. همیشه سعی کنید لباسی کاملا سایز خودتان را انتخاب کنید نه کوچک تر و نه بزرگتر، چرا که سایز های استاندارد میتواند فیت تن شما باشد و به این تربیت قدتان را بلندتر جلوه دهد. و از پوشیدن سایزهای اور جدا خودداری کنید.

به عقیده طراحان مد پوشیدن لباس هایی یکرنگ تاثیر چشمگیری در بلند قد تر نشان دادن افراد کوتاه دارد. و مایل به پوشیدن سر تا پا یک رنگ نیستید، حتی الامکان از یک طیف رنگی هم خانواده ی رنگ ها کمک بگیرید، و این گونه بلندتر به نظر برسید.

لباس های گشاد و یا طرح دار ممنوع

هیچوقت از سایز های بزرگ و گشاد نمی تواند باشد، چرا که شانه های افتاده و یا یک لباس بلند ظاهری شلخته به شما می بخشد، و شاید ممکن است قد شما را کوتاهتر نیز نشان دهد. لباس هایی با طرح شلوغ و درشت نیز برای افرادی با قد کوتاه اصلا مناسب نیست، و توصیه ما به شما این است که از طرح های ساده و یا راه راه در استایل خود استفاده کنید.

بنابراین می توان گفت لباس مناسب برای افراد با قد کوتاه طرح های ساده تر هستند. که این مدل لباس ها کمک می کند که بدن شما کشیده تر به نظر برسد و در عین حال استایل مناسبی را برای شما فراهم کند.

انتخاب زیرکانه ی کمربند

انتخاب لباس به تنهایی نمیتواند استایل خاصی را ترتیب دهد، بلکه باید به اکسسوری ها نیز توجه داشت، چرا اینها نیز تاثیر مستقیمی در این امر دارند. یکی از اکسسوری های پرکاربرد کمربند می باشد. که با ترفند هایی میتوان بهترین انتخاب را داشت و در عین حال قد افراد کوتاه را نیز بلندتر جلوه داد.

لازم است برای اینکه اندام شما کشیده تر به نظر بیاید از رنگ متضاد برای کمربند انتخاب نکنید، که طوری باشد بدنتان را به دو بخش با رنگ های متفاوت تقسیم کند. بهتر است آنرا همرنگ و یا نزدیک به رنگ اصلی لباس هایتان استفاده کنید.  به این ترتیب با بکار گرفتن ترفندهای زیرکانه در انتخاب لباس، می توانید اندام خود را کشیده تر و بلندتر جلوه دهید.

لباس مناسب برای افراد با قد کوتاه

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا