استایلینگ

لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی با فرم بدن مستطیلی

لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی با فرم بدن مستطیلی، خانم هایی با این فرم اندام  هستند شانس خوبی در انتخاب لباس دارند چون انتخاب لباس برای این فرم اندام ساده است. با مطالعه ای مطلب می توانید باید ها و نبایدهای پوشش مناسب را بیاموزید.

لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی با فرم بدن مستطیلی

افرادی با فرم بدن مستطیلی از چه رنگی در لباس هایشان استفاده کنند؟

لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی با فرم بدن مستطیلی لباسی است که به این افراد کمک کند تا ایراد اندامی آن ها برطرف شود . همان طور که می دانید رنگ های تیره انسان را بسیار لاغرتر نشان می دهد و تمامی ایرادات اندامی نظیر مستطیلی ، گلابی شکل ، سیبی ، شانه های افتاده ، پشت خمیده ، شانه افتاده و بسیاری دیگر را ، به صورتی نمایان تر جلوه می دهد ، پس این افراد یعنی افراد دارای بدن مستطیلی شکل تا حد امکان می بایست از پوشیدن لباس هایی با  رنگ های تیره خودداری کنند و سعی کنند به رنگ های روشن روی بیاورند ؛ این افراد باید سعی کنند از رنگ های روشنی مثل سفید ، آبی آسمانی ، صورتی ، گلبهی ، سبز     کم رنگ ، زرد و بسیاری رنگ های روشن دیگر بهره بگیرند . افرادی که اندامی مستطیلی شکل دارند ، افرادی هستند که عرض شانه های آن ها با عرض و اندازه لگن آن ها برابر است ، پس زمانی که رنگ تیره پوشیده     می شود ، این لباس ها با ویژگی خاص خود ، به هر چه بیشتر مستطیلی نشان دادن اندام این افراد کمک       می کنند و این اصلا لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی با فرم بدن مستطیلی و هم چنین افرادی که به تیپ و پوشش خود اهمیت می دهند خوب نیست . زمانی که این افراد لباسی با رنگ روشن مانند صورتی بر تن می کنند ، این رنگ به علت ویژگی منحصر به فرد خود یعنی روشن بودن ، بر قالب بدن افراد مذکور تاثیر گذاشته و با ایجاد خطای دید ، باعث هر چه بهتر شدن اندام آن ها می شود .

لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی با فرم بدن مستطیلی

چه مدل لباسی ایراد اندامی مستطیلی را برطرف می کند ؟

در انتخاب لباس مناسب باید دقت کرد که مدل این لباس ها این ایراد اندامی را برجسته تر از قبل نشان ندهد ؛ در واقع باید لباسی را برگزید که با داشتن مدل هایی خاص یا طرح هایی ویژه بر روی پارچه خود ، بتوانند از مستطیلی بودن شکل بدن افراد دارای این ویژگی ، بکاهد .

این فرد با پوشیدن دامن اندامی و بلوزی با یقه مناسب از مستطیلی بودن بدن خود کاسته است .

یقه مروارید دوزی شده ، آستین کلوش و پف قسمت پایین بلوز

به کاهش مستطیلی بودن اندام این فرد کمک بسیاری کرده است .

در انتخاب مدل لباس  برای رفع ایراد اندامی بدن مستطیلی ، باید دقت کرد که این لباس ها با طرح راه راه افقی نباشد ، چون در این صورت عرض بدن فرد را کشیده تر نشان داده و این باعث افزایش ایراد مستطیلی بودن در آن ها می شود . پس اگر فردی با اندامی مستطیلی شکل هستید و به لباس هایی راه راه علاقه مندید می بایست هنگام انتخاب لباس دقت کنید تا لباس راه راه عمودی را برگزینید .

افراد دارای اندام مستطیلی چون ، تمام هیکلشان به یک اندازه است پس باید در انتخاب لباس مناسب برای اندامی با فرم بدن مستطیلی ، لباسی را برتن کنند که باعث به وجود آمدن قوسی در اندام آنان شود ؛ برای این منظور باید از لباس هایی استفاده کرد که در قسمت یقه دارای مدل خاصی مانند چهار گوش باشد یا این قسمت به وسیله سنگ  تزئینی زیاد تزئین شده باشد ، در این صورت است که در بدن شما کمی قوس ایجاد شده و از حالت مستطیلی خارج می شود .

هم چنین در انتخاب  لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی باید به فرم آستین های لباس نیز دقت کرد ؛ این افراد می بایست از بلوزهایی با آستین های کلوش برای رفع این ایراد اندامی بهره بگیرند ، البته چین زیاد داشتن و پف دار بودن در قسمت آستین ها نیز ، تاثیر بسیار چشمگیری در رفع این ایراد دارد که نباید آن را از قلم انداخت .

لباس مناسب برای رفع ایراد اندامی با فرم بدن مستطیلی

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا