استایلینگ

لباس مناسب و کاربردی برای افراد با صورت گرد

لباس مناسب و کاربردی برای افراد با صورت گرد که با استفاده از یقه ها و اکسسوری ها می توانند استایل جذابی را ایجاد کنند .در این مطلب نکات طلایی برای انتخاب لباس این افراد گردآوری شده است.

لباس مناسب افراد با صورت گرد

یقه لباس مناسب برای افرادی با صورت گرد

باید لباسی را انتخاب کرد که یقه مناسبی داشته باشد ، یعنی متناسب با صورت افراد گرد طراحی شده باشد .

اگر صورتی گرد دارید ، اما نمی دانید چه نوع یقه ای را در انتخاب لباس در ارجحیت قرار دهید تا گردی صورتتان کمتر شود ، به شما پیشنهاد می کنیم با متن ما همراه باشید تا مشکلتان را حل کنیم .

یقه آرشال ، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادیست که می خواهند گردی صورتشان کمتر شود ؛ یقه آرشال ،    یقه ای شبیه به یقه انگلیسی است ، اما اندکی در نوع برش با هم تفاوت دارند ؛ زمانی که شما لباسی با این نوع یقه بر تن می کنید ، یقه آرشال ، به دلیل کشیده بودنش ، از دایره مانند بودن صورت شما می کاهد وکمی آن را کشیده نشان می دهد .

یقه انگلیسی نیز همانند یقه آرشال ، یکی از بهترین موارد برای کشیده تر نشان دادن صورت می باشد .

مطمئن ترین راه برای از بین بردن گردی صورت ، استفاده از یقه خشتی یا همان آجری است ؛ زمانی که شما از لباسی با این نوع یقه استفاده می کنید ، صورت شما از حال گردی در آمده و حالت دل خواه و موردن نظر شما را در چهره تان ایجاد می کند ؛ در واقع یقه خشتی با ایجاد نوعی شکل هندسی در شانه ها توجه را از قسمت صورت به سمت شانه های افراد جلب می کند .

از دیگر راه های مناسب برای دوری از گرد دیده شدن صورت ، استفاد از لباس هایی یا بهتر بگوییم بلوزهایی با یقه هفت است ؛ یقه هفت جزء یقه هایی است که با پوشیدن  آن صورت شما لاغرتر از قبل دیده خواهد شد .

پوشیدن لباسی با یقه هفت ، کمی از گردی صورت این زن کاسته است .

لباس مناسب افراد با صورت گرد

چه مدل لباسی برای افرادی با صورت گرد مناسب است ؟

لباسی است که به آنان کمک کند تا کمی از حالت گرد و دایره بودن خارج شوند .

لباس هایی که دارای یقه های باز هستند ؛ هم چنین اگر این افراد قد و نیز گردن کوتاهی داشته باشند ، می توانند با این نوع پوشش ارتفاع قد و گردن خود را بلندتر جلوه دهند .

این افراد می توانند از بدلیجاتی نظیر گردن بند یا گوشواره های بلند برای افزایش قد و دستبند و ساعت های ظریف نیز استفاده کنند ؛ اگر از گوشواره های کوتاه و یا دستبند هایی زمخت و توپر استفاده کنید ، بدن و چهره شما بیش از پیش گرد و دایره مانندتر دیده خواهد شد .

افراد دارای صورت گرد ، می توانند با پوشیدن لباس هایی که به وسیله بند کمر در یک طرف لباس بسته می شوند ، از این گردی کمی بکاهند . به این نوع لباس ها، لباس هایی با مدل چپ و راست اطلاق می شود .

سعی کنید لباسی اندامی بر تن نکنید ، چون در این صورت گردی بدنتان بیشتر به چشم خواهد آمد و نیز اگر ، لباس گشاد بپوشید،شبیه به پیرزن های چاق دیده خواهید شد ، پس سعی کنید لباسی بر تن کنید که نه تنگ باشد و نه گشاد ؛ تعادل داشته باشد ، یعنی اندازه تنتان باشد .

اگر فردی عینکی هستید ، هنگام انتخاب قاب عینک ، قابی را انتخاب کنید که فرمی کشیده تر داشته باشد ، مانند مستطیلی شکل . چون مستطیل با توجه به کشیده بودن و گوشه داشتنش از گردی صورتتان کاسته و بر کشیدگی آن می افزاید . اگر عینکی با فرم ته استکانی انتخاب کنید ، صورت خود را بیش از پیش ، گردتر جلوه خواهید داد.

لباس مناسب افراد با صورت گرد

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا