لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

لباس نخی بیمار خرید عمده

لباس نخی بیمار خرید عمده،انواع لباس تترون بیمار،انواع لباس بیمار مردانه و زنانه و … و فروش به صورت اینترنتی در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است.

لباس نخی بیمار

جنس پارچه های مصرفی لباس بیمار

لباس نخی بیمار بهتر است از چه پارچه ای باشد؟ پارچه های مصرفی برای لباس بیمار کدام ها هستند. شما حتما باید به طور اساسی با این مساله آشنایی داشته باشید. انواع پارچه ها اعم از تترون، فلامنت، پنبه، ترگال، برزنت و غیره در برای لباس بیمار به کار می رود. با ما همراه باشید تا در مورد هر کدام بیشتر برایتان توضیح دهیم.

چه پارچه هایی را می توان در لباس نخی بیمار به کار برد؟ انواع پارچه های مصرفی لباس بیمار و خصوصیات آنها کدامند. در ادامه ما برای شما انواع پارچه های بیمارستانی با مختصری توضیحات را آورده ایم.

  • تترون بیمارستانی

می توان این نوع پارچه را پرمصرف ترین نوع پارچه در مراکز درمانی به حساب آورد. هرساله به مقدار زیادی در کارخانجات نساجی تولید می شود و به مصرف می رسد. اما انواع مرغوب و غیر مرغوب آن وجود دارند و باید بسیار مراقب باشید. برای لباس نخی بیمار باید از نوع مرغوب آن استفاده کرد. ضد آب بودن، ژاول بودن و بدن نما بودن از جمله ویژگی های تترون بیمارستانی مرغوب است. این نوع پارچه را معمولا با عرض یک متر و نیم، وزن 150 تا 190 گرم می توانید تهیه کنید. معمولا برای مصارف بیمارستانی توصیه این است که از گرماژ بین 150 تا 175 گرم استفاده شود. رنگ های صورتی و آبی آن بسیار پرفروش است. این نوع پارچه را علاوه بر لباس نخی بیمار، برای روتختی ها و ملحفه ها نیز بکار می برند

  • لباس نخی بیمار طرح ترگال

این نوع پارچه وزنی میان تترون و ترگال ساده دارد یعنی معادل 210 تا 230 گرم. هر توپ این نوع پارچه 40 متر دارد. از این نوع پارچه برای لباس بیمار، روتختی و یونیفرم پرسنل بیمارستان نیز استفاده می شود.

  • پارچه ترگال بیمارستانی

این نوع از پارچه را حتما در کیفیت بالا تهیه کنید، چرا که دچار دردسر و مشکل خواهید شد. تنوع رنگی در این نوع پارچه نیز زیاد است.ترگال یا کجراه سفید بسیار در پوشش های بیمارستانی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های دیگر این نوع پارچه مانند، سبز در اتاق عمل استفاده می شود. وزن استاندارد این نوع پارچه حدود 240 گرم است. از ویژگی های دیگر آن می توان به ممانعت از جذب مایعات توسط لباس اشاره کرد.

  • پارچه فلامنت بیمارستانی

این نوع پارچه از الیاف فلامنت است و بسیار ارزان می باشد. البته نوع ترکیبی آن با پنبه بهتر است و برای لباس نخی بیمار مناسب تر می باشد. در دو نوع بدون طرح و طرح دار موجود است. اکثرا به رنگ های آبی، صورتی و سبز وجود دارد و طرح های آن مانند چهارخانه های رنگی است. این نوع پارچه را تا حدودی می توان یکبار مصرف در نظر گرفت و به دلیل قیمت پایین تا حدودی می صرفد که آن را خریداری کرد.

  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

همانطور که گفته شد این نوع پارچه ترکیبی از فلامنت و پنبه است. نسبت به نوع قبلی، خشک نیست و به خاطر داشتن الیاف پنبه مقداری لطافت بیشتری دارد. این پارچه نیز ارزان است اما نسبت به فلامنت بیمارستانی مناسب تر است.

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی

این نوع پارچه را برای مصارف بهداشتی، پزشکی و صنعتی به کار می برند. تحت عنوان نام های دیگری از جمله، پارچه یکبار مصرف، بی بافت، نبافت و پارچه ی لایه سوزنی نیز شناخته شده است. از الیاف پرس شده ساخته می شود و چون بافت ندارد به آن بی بافت گفته می شود. در عرض های 160، 120، 1100 سانتی متری می توانید آنها را تهیه کنید.

علاوه بر موارد بالا پارچه ی ویسکوز ساده و طرحدار، پارچه ملحفه ای، پارچه برزنت بیمارستانی و پارچه های پرده ای نیز برای لباس نخی بیمار در بازار موجود هستند.

لباس نخی بیمار

مزایا و معایب لباس نخی بیمار

و اما ویژگی های مثبت و منفی لباس نخی بیمار چیست. ما در اینجا به تترون بیمارستانی که بسیار پرکاربرد است می پردازیم. دقت داشته باشید که هر پارچه ای نوع مرغوب و غیر مرغوب دارد. پارچه ی تترون مرغوب برای لباس نخی بیمار، قابل شستشو دادن مکرر را دارد.

لباس های بیمار در معرض شستشو و استریل کردن هستند. لباس نخی بیمار نباید تغییر رنگ یا کیفیت بدهد. بتوان از آن چند بار استفاده کرد. قیمت های این نوع پارچه ها ارزان است. بسیار سبک است و این یعنی اینکه بیمار در این نوع لباس احساس راحتی را خواهد داشت.

همانطور که گفتیم راحتی از ویژگی های اصلی لباس بیمار است. این نوع پارچه ها لطافت بالایی دارند. برای همین در حین به تن داشتن، هیچ گونه حساسیت و  ناراحتی را برای افراد به وجود نمی آورند. در عین حال رنگ بندی های متنوعی دارند. شما می توانید برای قسمت های مختلف و بخش های مختلف، طرح ها و رنگ های مختلف را بکار ببرید.

از ویژگی های منفی این نوع پارچه ها می توان به این اشاره کرد که در مقایسه با پارچه های پنبه ای کیفیت کمتری دارند. پارچه های پنبه ای لطافت بالاتری نسبت به دیگر پارچه ها دارند.

اگر پارچه تترون نامرغوب باشد، باید سریعا اقدام به عوض کردن آنها بکنید ،دلیل اهمیت پارچه لباس بیمارستانی این است که هرگونه آلودگی و انتقال میکروب به قیمت سلامتی یک انسان تمام می شود.

باید حتما این را در نظر داشته باشید، محیط های بهداشتی مانند بیمارستان ها نیاز به پوشش های خاص خود دارد.

افراد داخل این مکان مانند بیماران باید قابل تشخیص باشند. برای هم لباس تمام بیماران یکدست است. لباس نخی بیمار باید در اندازه های مختلف برای زن ها و مردها موجود باشد.

شرط اصلی راحت بودن در این لباس هاست. در اینجاست که جنس پارچه اهمیت پیدا می کند. هرچه پارچه نرم تر و با دوام تر باشد، هم بیماران حس بهتری خواهند داشت هم بیمارستان جلوی خسارات های مالی به خود را می گیرد. از این روست که باید حتما جنس مرغوب را از غیر مرغوب تفکیک و تمیز دهید.

لباس نخی بیمار

لباس نخی بیمار خرید عمده

جهت سفارش انواع لباس نخی بیمار،لباس تترون بیمار و انواع لباس بیمار زنانه و مردانه با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا