لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت،گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی،لباس مریض بیمارستان،ست یکبار مصرف بیمار،انواع گان جراح و … با امکان ارسال به کلیه نقاط در کشور

قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

گرماژ استاندارد انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

همانطور که میدانید، امروزه فراهم کردن موارد و نکات بهداشتی برای مکان هایی مانند بیمارستان ها از جمله موارد ضروری به شمار می آید. در گذشته شاید استفاده از لباس های یکبار مصرف رایج نبوده است اما امروزه با استفاده از این انواع لباس ها، امنیت و همچنین بهداشت برای بیمارستان ها به عنوان محیطی که نیازمند این ضدعفونی هاست برآورده شده است.

در این بین شاید قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از جمله موارد مهمی باشد که باید به آن دقت کنید چرا که ممکن است در صورت عدم اطلاع، با یک قیمت ناکافی، جنسی کاملا بدون کیفیت دریافت کنید و یا از سوی دیگر، با خرید نوعی که کیفیت کافی را ندارند تنها پول خود را هدر دهید.

قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در واقع با توجه به موارد بسیاری تعیین می شوند که از جمله آن ها میتوان به نوع پارچه و میزان پارچه ای که در آن ها استفاده شده است اشاره کرد.

معمولا در تولید لباس و همچنین پارچه هایی که تولید می شوند، شرکت تولیدی از جمله عوامل مهم است. معمولا گفته می شود که پارچه هایی که در این نوع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند باید تمیز باشند و در صورتی که غیر استریل باشند،

در کارگاه های بزرگ و همچنین کوچک در اکثر شهرها تولید خواهند شد. البته نکته ای که در این بخش باید به آن دقت کنید این است که شما نمی توانید این لباس ها را بدون اینکه استریل شده باشند خریداری کنید و اغلب آن ها هم استریل شده نیستند و معمولا قیمت پایینی هم خواهند داشت. گفته می شود که اما قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی، نسبت به آن چه که شما تصور می کند بالاتر خواهد بود چرا که این لباس ها در کارخانه هایی تولید می شوند که تماما استریل شده هستند و با تجهیزات پزشکی عالی تولید می شوند.

البته قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به طور قطع اگر بخواهید نوع استریل شده آن را خریداری کنید بیشتر خواهد بود و البته بسته به شرکت تولیدکننده به طور قطع کیفیت آن ها نیز متفاوت است. دقت داشته باشید که عموم لباس های یکبار مصرف استریل شده، اگر از جایی خریداری شوند که در این زمینه استانداردهای لازم را ندارد به طور قطع قیمت کمتری خواهند داشت پس ناخودآگاه ما به سوی محصولاتی سوق داده خواهیم شد که در کارگاه های غیر استاندارد تولید می شوند.

توصیه ما به شما این است که اگر میخواهید از این لباس ها خریداری کنید، به طور قطع به آرم شرکت و همچنین مواد اولیه ای که در تولید آن ها استفاده شده است دقت کنید و البته باید بدانید که قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به همین شرکت ها متفاوت است. شما میتوانید انواع مختلفی از این لباس ها را خریداری کنید که پک های مختلفی را نیز شامل می شوند که از جمله این پک ها، میتوان به پک جراحی، اتاق عمل و … اشاره کرد. استفاده از این لباس ها در حفظ امنیت عمل های جراحی هم بسیار حائز اهمیت است.

قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

کاربرد لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

شاید تصور کنید که با توجه به قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی، استفاده از آن ها آنچنان کم خواهد بود که عده ای به دنبال همان لباس های پارچه ای می رود. البته باید بدانید که قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی عاملی برای محدود کردن استفاده از آن ها نیست و اینکه بیمار و محیط مورد استفاده استریل باشد در واقع اهمیت بیشتری دارد. دقت داشته باشید که این لباس ها معمولا در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله مهمترین آنها همین استفاده های بیمارستانی است.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی در واقع در پزشکی کاربردهای بسیار دیکری هم دارد که میتوان گفت با توجه به قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی غیرقابل حذف هستند. عمده مصارف این لباس ها در بخش هایی مانند اتاق عمل و همچنین بخش های تصویربرداری است که از جمله آن ها میتوان به ام آر آی و همچنین سی تی اسکن اشاره کرد.

شما میتوانید از لباس های یکبار مصرف در اتاق عمل هم استفاده کنید. در این اتاق ها از لباس و لوازم جراحی استریل شده استفاده می شود. گان هایی که استریل شده هستند توسط پزشکان پوشیده میشوند و همچنین شانهای یکبار مصرف هم روی بیمار کشیده خواهد شد. دقت داشته باشید که پرفوره های یک بار مصرف هم در واقع یک پارچه بزرگ هستند که وسط آن ها یک سوراخ وجود دارد که سایز این سوراخ میتواند با توجه به موضع عمل جراحی بزرگ و یا کوچک باشد.

دقت داشته باشید که ناحیه سوراخ دقیقا روی مکان هایی قرار خواهد گرفت که پزشک می خواهد آنها را جراحی کند. منسوجاتی که به عنوان لباس های یکبار مصرف فروخته می شوند معمولا قیمت های متفاوتی دارند. گفته می شود که حتی ضخامت آن ها نیز متفاوت است.

شما هم میتوانید از قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی باخبر شوید، اگر میخواهید از این لباس ها خریداری کنید باید بدانید که قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به جنس آن ها هم بستگی دارد. همچنین انواع مختلفی از آن ها مانند گان ها، شانها، حوله های دست خشک کن و همچنین شان ترالی هم خواهد بود.

پک های جراحی البته نسبت به عمل های مختلف متفاوت خواهند بود و مراکز جراحی می توانند انواع مختلفی از آن ها را خریداری کنند. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که به دلیل قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی نسبتا بالاست، برخی آن ها در دستگاه های مشخصی استریل میکنند و مجددا مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

جهت سفارش و مشاوره انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا