روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

لباس کار پزشکی با نازلترین قیمت

لباس کار پزشکی با نازلترین قیمت و فروش در مراکز تولید لباس کار در اصفهان و تهران به صورت اینترنتی و ارسال به کلیه نقاط کشور

قیمت لباس کار پزشکی

لزوم استفاده از لباس کار پزشکی چیست؟ و انواع آن کدامند؟

لباس کار پزشکی یکی از ضروریات و ملزومات کار در بیمارستان برای پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران هنگام کار در بیمارستان ها به شمار می رود. قیمت لباس کار پزشکی نیز باید متناسب با کیفیت آن باشد که کارمندان بیمارستان و دانشجوهای علوم پزشکی به راحتی بتوانند این روپوش هارا خریداری کنند. انواع متنوعی از لباس کارهای پزشکی در فروشگاه های تجهیزات پزشکی موجود است که با توجه به سلیقه افراد و همچنین جنسیت افراد می توان روپوش مناسب خودرا انتخاب نمود. از مهمترین انواع این روپوش ها می توان به روپوش های زیر اشاره کرد:

  • روپوش های پزشکی یکسره مانتویی: این روپوش ها که معمول ترین روپوش های مورد استفاده بین کارکنان خدمات بهداشتی درمانی می باشد، در طرح ها و انواع متفاوت در دسترس خریداران می باشد. سایت های زیادی در فضای اینترنت وجود دارند که انواع روپوش های پزشکی را به فروش می گذارند. در این سایت ها و فروشگاهای اینترنتی ، روپوش های یکسره با انواع بسیار متفاوت و متنوعی از قبیل انواع زیپی، یقه شکاری، ساده و … وجود دارند که قیمت لباس کار پزشکی در این سایت ها معمولا مناسب تر و با تخفیف بیشتر نسبت به عرضه در فروشگاه های تجهیزات پزشکی می باشند.
  • روپوش های کت مانند: روپوش های کت مانند مردانه که معمولا آستین کوتاه بوده و در فصول گرم سال استفاده می شوند، علاقمندان خاص خود را دارد. این روپوش ها معمولا به دلیل راحت بودن در هنگام کار و خنک بودن به دلیل جنس خاص آن ها، روز به روز طرفداران بیشتری را به خود  جذب می کند.

قیمت لباس کار پزشکی

استاندارد های لباس کار پزشکی

   لباس کارهای پزشکی بایستی دارای کیفیت خوب باشند که در برخورد با اجسام و لوازم پزشکی به راحتی پاره نشده و از استحکام بالایی برخوردار باشند. همچنین قیمت لباس کار پزشکی باید متناسب با کیفیت آن باشد و هرچه این دو، یعنی قیمت لباس کار پزشکی و کیفیت آن، تناسب بیشتری داشته باشند به طبع خریداران بیشتری خواهند داشت. همچنین این لباس ها، به این دلیل که در محیط بیمارستان با آلودگی های بیمارستانی در تماس هستند و بایستی زود به زود شسته شوند، اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشند به راحتی پاره شده و قابل استفاده نخواهند بود.

قیمت لباس کار پزشکی

نحوه خرید و اطلاع از قیمت لباس کار پزشکی  uniformkala

مشتری گرامی شما می توانید جهت ثبت سفارش با شماره های بازرگانی خانه صنعت و معدن مندرج در پایین صفحه تماس حاصل نمایید و یا از طریق لینک واتساپ یا تلگرام به صورت آنلاین با کارشناسان مرکز جهت مشاوره کالا و قیمت محصولات ارتباط برقرار نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا