لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

نکات مهم درخرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی استاندارد

نکات مهم درخرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی استاندارد، تولید انواع لباس بیمارستانی ، تولیدکننده البسه بیمارستانی در تهران ، تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

لباس یکبار مصرف بیمارستانی خرید مستقیم از تولیدی

چه مواد اولیه ای در تولید لباس یک بار مصرف بیمارستان به کار می رود؟

در تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان معمولا از انواع مواد اولیه مرغوب جهت تولید انواع البسه استفاده می شود. به ورت کلی لباس یکبار مصرف بیمارستان را می توان به دو قسمت لباس یکبار مصرف بیمارستان چندبار مصرف (پارچه ای) و یکبار مصرف تقسیم بندی کرد. لباس یکبار مصرف بیمارستان چندبار مصرف معمولا از جنس تترون هستند. مهم ترین مواد تشکیل‌دهنده پارچه تترون، الیاف پلی‌استر و ویسکوز هستند. این مواد  با درصد‌های مختلف و عمدتا در ترکیب با سایر مواد به منظور تولید این پارچه به کار گرفته می‌شوند. چنانچه قصد ایجاد تغییری در درصد مواد تشکیل‌دهنده این نوع پارچه را دارید، حتما با توجه به نیاز و سلیقه مشتری به انجام این کار مبادرت بورزید. از آنجا که میزان رنگ‌پذیری پارچه تترون بالا است، در رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می گردد.

لباس یک بار مصرف نیز از پارچه هایی همچون فلامنت، فلامنت پنبه، اس ام اس و اسپان باند تهیه می شوند. در تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان، عمدتا از مواد پتروشیمی استفاده می شود. این البسه به علت برخورداری از مواد اولیه تهیه شده از مواد پتروشیمی، سبب کاهش قیمت این البسه می گردد. از آنجا که این البسه بایستی استریل باشند، اغلب کارخانجات و مراکز تولیدی لباس یکبار مصرف بیمارستان جهت بکارگیری مواد پتروشیمی در تهیه این البسه دارای مجوز های لازم از سوی سازمان های مربوط و نیز وزارت بهداشت هستند، و با داشتن این مجوز ها اقدام به تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان می کنند.

در تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان از دستگاه هایی مانند اتوکلاو استفاده می شود و به علت استفاده از مواد پتروشیمی در تولید پارچه این البسه تولید آنها در اتاق مخصوص استریل کردن نیز صورت می گیرد.نکته شایان توجه آن است که به دلیل استفاده از موادپتروشیمی و قیمت پایین این مواد، لباس یکبار مصرف بیمارستان نیزز از قیمت بسیار مناسبی برای خرید برخوردارند و حتی به کشورهای همجوار مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه صادر می شوند.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی خرید مستقیم

در خرید از تولیدی های لباس یک بار مصرف بیمارستانی چه نکاتی مهم است؟

در کشور ایران تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان عمدتا توسط کارخانجات نساجی و کارگاه های تولید البسه بیمارستانی انجام می شود. این مراکز عمدتا به تولید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستان از جمله:  لباس یک بار مصرف ام آر آی، لباس یک بار مصرف بیمار، کلاه یکبار مصرف، شلوار یکبارمصرف، گان یک بار مصرف، بلوز یکبار مصرف، پیراهن یکبار مصرف می پردازند. اغلب تولیدکنندگان در شهرهای مختلف ایران مانند استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی و فارس لباس یکبار مصرف بیمارستان اشتغال دارند.

هنگام خرید این البسه باید عمدتا به مواردی همچون: رنگ(آبی  نفتی – آبی آسمانی – آبی کاربنی – سبز – سفید)، جنس، سایز، اندازه متناسب با فیزیک افراد و جنسیت، قیمت، نحوه دوخت، استریل بودن یا نبودن، ضدآب ژاول بودن یا نبودن، طرح، مقاومت در برابر مواد برنده، مقاومت در برابر کشش و سایش، استحکام و دوام نوع پارچه، کاربرد، سبکی و راحتی، تهویه مناسب هوا، بدن نما نبودن، استفاده از الیاف های بهداشتی ضد حساسیت، عایق در مقابل نفوذ آب هنگام خرید از تولیدی های لباس یکبار مصرف بیمارستان توجه کافی داشت. امروزه با وجود اینترنت علاوه بر خرید از مراکز حضوری، امکان خرید لباس یکبار مصرف بیمارستان از وبسایت، فروشگاه های تخصصی تجهیزات پزشکی، کانال های تلگرام، اینستاگرام و وبلاگ برای افراد وجود دارد. چنانچه قد خرید از این مراکز را داشته باشید درابتدا باید نسبت به معتبر بودن این مراکز اطمینان حاصل نمایید تا در صورت خرید به ویژه در خرید کلی و عمده متضرر نگردید.

از سایت ها و فروشگاه های آنلاینی خرید کنید که دارای نشان  و علائم کالای الکترونیک برخوردار باشند و مجوزهای لازم برای خرید و فروش این کالا را داشته باشند. در اینصورت می توانید جزو مشتریان دائم این مراکز فروش شده و هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات از آنها را در زمان های مشخص به عمل آورید. همچنین از مراکز فروشی نسبت به خرید اقدام نمایید که دارای خدمات پس از فروش و تضمین کالا باشند

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بهترین جنس پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی لباس های نازکی هست که بر اساس گرماژ تولید می شوند .گرماژ آن ها نسبت به کاربردشان از 38 تا 50 گرم  است و دارای وزن کمی هستند. معمولا پارچه ای که در دوخت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شود پارچه اسپان باند با لایه بیرونی پلی اتیلنی است.استفاده از این پارچه ها باعث می شود که ترشحات و خون آبه ها به لباس نفوذ نکنند و از انتقال عفونت و بیماری ها جلوگیری می کند.

گان لباس های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند : گان جراحی، لباس ام آر آی،گان بیمار ، لباس ایزوله ( نسبت به کاربردشان دارای سطح های متفاوتی هستند) امروزه استفاده از لباس های ایزوله در برابر بیماری های عفونی بسیار رواج دارد. لباس ایزوله ضد کرونا که دارای قابلیت ضد نفوذ ویروس ها و عفونت ها هستند و جهت محافظت کادر درمان و پزشکی در مقابل بیماران آلوده به ویروس کرونا و یا بیماری های عفونی استفاده می شود. لباس های ضد کرونا دارای سه رنگ متفاوت است تا کادر درمان متناسب با مسئولیتشان از رنگ های مناسب استفاده کنند.

لباس ایزوله

خرید بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا