لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

لباس یکبار مصرف بیمار فروش بی واسطه

لباس یکبار مصرف بیمار فروش بی واسطه  و عرضه مستقیم از کارخانه در این سایت فراهم شده است.برای خرید گان بیمار و گان جراح و انواع لباس بیمار یکبار مصرف از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

تولید کنندگان لباس بیمار

 

لباس یکبار مصرف بیمار در مراکز درمانی چه کاربردی دارد؟

تجهیزات محافظ شخصی، تجهیزات ویژه ای است که برای ایجاد سدی بین شما و میکروب‌ها، شما ملزم به پوشیدن آن­ها هستید. این سد احتمال تماس و قرار گرفتن در معرض گسترش میکروب‌ها را کاهش می‌دهد. تجهیزات محافظ شخصی (PPE) برای جلوگیری از شیوع میکروب‌ها در بیمارستان بکار گرفته می‌شوند. این مسئله می‌تواند افراد و کارمندان مراقبت‌های بهداشتی را از عفونت‌ها محافظت کند.تمام کارمندان بیمارستان، بیماران و بازدید کنندگان باید هنگام تماس با خون یا مایعات بدن از PPE استفاده کنند.

انواع PPE

پوشیدن دستکش از دستان شما در مقابل میکروب ها محافظت می کند و به کاهش شیوع و گسترش میکروب ها کمک می کند. ماسک ها، دهان و بینی شما را می­پوشانند. محافظت از چشم شامل محافظ صورت و عینک است. این تجهیزات غشاهای مخاطی در چشم شما را در برابر خون و سایر مایعات بدن محافظت می کنند. اگر این مایعات با چشم ارتباط برقرار کنند ، میکروب های موجود در مایعات می توانند از طریق غشاهای مخاطی وارد بدن شوند. لباس شامل لباس یک بار مصرف یا قابل شست وشو ، پیش بند ، روپوش سر و روپوش کفش است. این تجهیزات برای عدم انتقال عفونت های بیمارستانی به بخش های دیگر به ویژه بخش ایزوله بسیار حیاتی است. در میان تمام تجهیزات محافظ شخصی، تجهیزات پوشیدنی نقشی پررنگ تر را باز میکنند. پوشش­های محافظ PPE انواع مختلفی از البسه را شامل میشوند که لباس­های یک بارمصرف بیمار با نام تجاری گان و اسکرابس یکی از پرکاربردترین­ها در بخش محافظت شخصی تلقی می­شوند.

گان ها و اسکراب ها به منظور محافظت از بیمار درمقابل اشعه، مایعات تولید شده در جراحی ها و آزمایشات بالینی و همچنین ممانعت از انتقال میکروب های محیطی توسط بیماران، کارمندان وافراد شاغل در بیمارستان یا همراهان بیمار به سایر بخش های بیمارستان  به ویژه بخش های ایزوله و مراقبت­های ویژه، مورد استفاده قرار می­گیرد بکارگیری لباس­های یک بارمصرف در محیط بیمارستان مزایایی را نسبت به البسه قابل شست وشوی به همراه دارد که در زیر به آنها اشاره می­کنیم.

1- لباس­های یک بار مصرف چون قابل استفاده مجدد نیستند، نیاز به تعریف پرتوکل های خاص به ویژه در مورد بخش های عفونی و واگیردار ندارند. تنها مسئله زیست محیطی مطرح شده درمورد این البسه نوع معدوم سازی آنهاست که طبق پروتوکل های جهانی از سوزاندن برای حذف این اقلام استفاده می­شود

2- لباس یک بار مصرف بیمار عمدتا از الیافی ساخته می­شود که حجم و وزن مخصوص کمی را دارا هستند و حس ناخوشایند البسه های کتانی را در افراد مبتلا به بیمارهایی که آستانه تحمل بیمار را می­کاهند (مانند انواع سرطان) از بین می­برد.

3- لباس­های یک بار مصرف نقش موثری در کنترل بیماری های واگیر دار مانند بیماری های ویروسی و میکروبی بازی می­کنند چرا که باعث توقف جابجایی عوامل بیماری زا در مناطق مختلف بیمارستان می­شوند. در نظر داشته باشید که استفاده از لباس های قابل شست وشو در بیمارستان به دلیل ادغام لباس های بخش های پرخطر بیمارستان با بخش های کم خطر امکان شیوع و انتقال بیماری های واگیر دار را به طرز چشم گیری افزایش می­دهد، زیرا برخی از بیماری ها با منشاء ویروسی تنها با معدوم سازی البسه و وسایل الوده از بین می­روند.

4- تنوع بالا در طراحی این لباس ها باعث شده که برای بخش های مختلف بیمارستان که نیاز به توجهات متفاوت و دستورالعمل های مجزا است اسکراب ها و گان های متفاوت طراحی شود تا هم بیمار و هم تمام کسانی که ملزم به استفاده از این البسه ها هستند به توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

 

طرح های مختلف مچ بند برای لباسهای ایزوله:  سرآستین الاستیک ، آستین سردست بافتنی و حلقه ی انگشت شست( از چپ به راست) با کسب اجازه از سایت Medline Industries

مزیت لباس یکبار مصرف برای خود بیمار

گاه مشکوک بودن آزمایشات یک شخص به بیماری خاص باعث می­شود که پزشک معالج برای بیمار معالجات و آزمایشات تکمیلی را در دستور کار قرار دهد و ناخواسته بیمار به بخش هایی منتقل شود که احتمال ابتلا به برخی بیمارهای واگیر، در آن فراوان است.
در چنین مواردی وجود پوشش های یک بار مصرف چه برای خود بیمار و چه برای ملزومات همراه او ابتلا به عفونت هایی بیمارستانی را به صورت باورنکردنی کاهش می­دهد. همچنین پوشیدن لباس هایی که در طی روز به دفعات تعویض می­شوند دغدغه های فکری بیمار در رابطه با ابتلای ناخواسته به بیماری دیگر ویا وخیم تر شدن بیماری خویش را تا حدودی می­کاهد.

در تولید لباس یکبار مصرف بیمار از چه الیافی استفاده می شود؟

گان­های مورد استفاده در بیمارستان­ها به دو دسته یک بار مصرف و قابل شستوشو تقسیم می­شوند که متناسب با نوع گان، پارچه بکار رفته در ساخت آنها متفاوت است عمدتا در ساخت گان های یک بار مصرف از پارچه های اسپان باند که 100 درصد از  پلی پروپیلن ساخته شده واز وزن مولکولی پایین برخوردارهستند،  استفاده می­شود. همچنین از پارچه SMS که از جنس فیبر کامپوزیتی می­باشد استفاده می­شود.
دیگر پارچه هایی که در ساخت اسکراب و گان مورد استفاده قرار می­گیرند پارچه های توییل، تترون، ریون و اسپاندکس می­باشند.
مرکز تولیدی ما با تولید انواع گان ها و لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در تلاش است تا از یک سو پاسخگوی چالش های حوزه بهداشت محیط باشد که به دنبال کاهش انتقال بیماری­ها و عفونت های بیمارستانی است و از سوی دیگر با تولید لباس های مقرون به صرفه و استریل با کاهش دغدغه های ذهنی بیماران ،تضمین کننده سلامت بیماران در محیط بیمارستانی باشد.

 

خرید لباس بیمار یکبار مصرف:

برای خرید انواع لباس بیمار یکبار مصرف شامل گان بیمار یا لباس تشخیص طبی مانند لباس mri بی واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی در ارتباط باشید.

منابع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا