لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

مرکز تولید و فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی

مرکز تولید و فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی،گان یکبار مصرف بیمار،گان جراحی یکبار مصرف و … با قیمت ارزان و بدون واسطه مستقیما از تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن

گان یکبار مصرف بیمارستانی

جنس پارچه های به کار رفته برای تولید گان یکبار مصرف بیمارستانی

گان یکبار مصرف بیمارستانی یکی از اقلام مورد نیاز پزشک جراح و همچنین تیم پزشکی همکار ایشان در داخل اتاق عمل است. گان به لباسی که توسط پزشک و اعضای اتاق عمل پوشیده می شود اطلاق می شود. با توجه به محل استفاده از این لباس که در داخل اتاق عمل می باشد، گان یکبار مصرف بیمارستانی از نخ هایی با جنس پنبه و یا پلاستیکی با قابلیت استفاده راحت تهیه می شوند.

گان یکبار مصرف بیمارستانی به شکل کلی در رنگ های آبی و سبز طراحی شده که علاوه بر آرامش بخش بودن این رنگ ها باعث کاهش خستگی چشم تیم پزشکی حاضر در اتاق عمل می شود.

همچنین این نوع گان یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به اینکه از پنبه تهیه می شود باعث راحتی و چالاکی هر چه بیشتر پزشک، خصوصا در جراحی های بلند مدت می شود.

همچنین ماسک، کلاه، و این نوع گان یکبار مصرف بیمارستانی با طراحی نازک و سبک؛ هم پوشیدن آن ها را توسط افراد راحت کرده و هم تنفس راحت و کاهش تعرق و در کل راحتی را برای پزشکان فراهم می کنند.

گان یکبار مصرف بیمارستانی

دستگاه مخصوص تولید گان یکبار مصرف بیمارستانی

با توجه به تنوع وسیع محصولات مورد استفاده در بیمارستان و همچنین لباس اتاق عمل، دستگاه های مختلف با کارکرد، تولید و تنوع زیادی برای ابزار آلات بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه ها با توجه به تمام اتوماتیک بودن و تولید کالاهای مختلف تقسیم بندی می شوند. مثلا دستگاه تولید روکش تخت های بیمارستانی، مراحل تولید این محصول را توسط امواج فراصوت انجام می دهد.

همچنین دستگاه تولید کلاه جراحی نیز با استفاده از همین تتکنولوژی فراصوت باعث چیندار شدن کناره های کلاه جراحی شده که مصارف بسیار گسترده ای دارد.

به طور کلی لباس ها و گان یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به دستگاه های مورد استفاده جهت تولید آن ها و همچنین استفاده از انواع نخ های مختلف با درصد نخ متفاوت و رنگ های مختلفی که در تولید آن ها استفاده می شوند تقسیم بندی می شوند.

کشور های مختلفی از جمله آلمان، ایتالیا، آمریکا، ژاپن و … دستگاه های متنوع تولید گان یکبار مصرف بیمارستانی را تولید و به بازار روانه کرده اند.

با توجه به توضیحات بالا، این دستگاه های تولید گان یکبار مصرف بیمارستانی از تکنولوژی های متنوعی برای تولید استفاده می کنند که شایع ترین آن، در حال حاضر استفاده از تکنولوژی فراصوت است.

در آخر با توجه به قیمت نسبتا پایین گان یکبار مصرف بیمارستانی و افزایش هر چه بیشتر دستگاه های تولید گان یکبار مصرف بیمارستانی و همچنین کاهش هزینه هایی از جمله استریل گان چندبار مصرف بیمارستانی، استفاده از این نوع پوشش در اتاق های عمل از اقبال بالاتری در جوامع پزشکی برخوردار است.

گان یکبار مصرف بیمارستانی

مرکز تولید و فروش گان یکبار مصرف بیمارستانی

جهت سفارش انواع گان یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید سفارشات خود را در واتساپ ثبت و با شماره های کارشناسان پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت کالای مورد نظر را دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا