لباس بیمارستانیلباس کادر بیمارستان

مرکز فروش انواع لباس فرم بیمارستانی

مرکز فروش انواع لباس فرم بیمارستانی برای بیمارستان های خصوصی و دولتی و دانشگاهی در سایت مرکز فروش لباس بیمارستان فراهم شده است.برای خرید انواع لباس فرم بیمارستانی شامل لباس پرسنل بیمارستانی لباس یا روپوش پزشکی لباس اتاق عمل و … با شماره سایت تماس بگیرید.

انواع لباس فرم بیمارستانی

یکی از قوانین و الزامات محیط های درمانی مختلف نظیر بیمارستان، درمانگاه، مطب، کلینیک، آزمایشگاه، داروخانه و مراکز نگهداری سالمندان، استفاده از انواع لباس فرم بیمارستانی برای پرسنل در رده های مختلف می باشد، دراین مقاله قصد داریم تا مختصر و مفید درباره انواع لباس فرم بیمارستانی، دلایل استفاده و نوع جنس آن برای شما توضیح دهیم.

با انواع لباس فرم بیمارستانی بیشتر آشنا شوید  

  • لباس فرم بیمارستانی و کاربرد آن

به تمامی البسه و پوشاکی که در محیط های درمانی برای رعایت بهداشت، ایجاد نظم، تمایز پرسنل، درمانگران و بیماران از مراجعه کنندگان و مشخص کردن رده های شغلی یا بخش های مختلف درمان از یکدیگر، مورد استفاده قرار می گیرد، لباس فرم بیمارستانی گفته می شود.

انواع لباس فرم بیمارستانی، شامل موارد ذیل می شود که بر اساس قوانین و سیاست گذاری، بیمارستان ها طرح و رنگ آن مشخص می شود و همه بدون کوچکترین چشم پوشی موظف به استفاده از آن می باشند.

  • لباس بیمار
  • لباس پزشکی
  • لباس پرستاری
  • لباس فرم پرسنل بخش های مختلف
  • لباس مخصوص اتاق عمل
  • لباس خدمات
  • ملحفه، بالشت

انواع لباس فرم بیمارستانی

جنس مناسب برای انواع لباس فرم بیمارستانی چیست؟

کیفیت و جنس انواع لباس فرم بیمارستانی به چند دلیل دارای اهمیت است:

اولین و مهمترین دلیل ایجاد حس  راحتی در بیمار، پرسنل و کادر درمانگر است و دلیل دوم که آن هم اهمیت فوق العاده ای دارد صرفه اقتصادی می باشد، هر چه کیفیت و بافت انواع لباس فرم بیمارستانی بالاتر باشد دوام و مقاومت آن بیشتر می شود.

لباس بیمار، دارای چند دسته مختلف نظیر، نوزادی، کودک، بارداری و عادی می شود معمولا برای دوخت این نوع لباس، از پارچه های تترون بخاطر لطافت، وزن سبک، تنوع در رنگ، مقاومت رنگ در مقابل شستشوی مکرر و از همه مهمتر ضد حساسیت بودن آن و یا پارچه ترگال که آن هم خصوصیتی تقریبا مشابه با تترون دارد استفاده می کنند.

لباس گان و شان، از انواع لباس فرم بیمارستانی است که در اتاق عمل کاربرد دارد گان لباس تیم پزشکی می باشد و شان لباس بیمار تحت عمل، جنس این لباس بخاطر قابلیت استریل چند باره باید از پنبه باشد، رنگ آن معمولا آبی یا سبز است بخاطر اینکه پزشکان دید خوبی برای احشام خون آلود داشته باشند.

جنس لباس خدمات، هم باید به گونه ای باشد که در برابر مواد شیمیایی نظیر شوینده ها و ضدعفونی کننده ها مقاومت لازم را داشته باشد.

روپوش پزشکان و پرستاران نیز معمولا از جنس پلی استر و پنبه می باشد که هم مقاوم و راحت است و هم راحت اتو می شود که برای ایجاد زیبایی و نظم بسیار مهم است.

مهمترین خصوصیات پارچه ملحفه و بالشت مراکز و محیط های درمانی هم آنتی باکتریال بودن علاوه بر بافت لطیف است.

سفارش و خرید از بورس فروش انواع لباس فرم بیمارستانی:

اگر قصد شرکت در مناقصه بیمارستان ها یا خرید عمده برای کلینیک های درمانی را دارید یا قصد صادرات و بازرگانی در زمینه انواع لباس بیمارستانی را دارید برای کسب اطلاعات تکمیلی و تامین جنس مرغوب با کیفیت بالا با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن از طریق تلگرام یا شماره های سایت  در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا