روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

مرکز فروش انواع لباس مردانه و زنانه بیمارستان

مرکز فروش انواع لباس مردانه و زنانه بیمارستان شامل : لباس اتاق عمل ، لباس پرستاری ، اسکراب جراحی ، روپوش دندانپزشکی و … در بازرگانی خانه صنعت و معدن و ارسال به کلیه نقاط کشور

لباس مردانه بیمارستان

شرح قوانین مربوط به پوشش لباس پرسنل در بیمارستان

بیمارستان ­ها تحت سیاست ­های مشخصی اداره می­ شوند و به خاطر شرایط خاصی که در بیمارستان حاکم است قوانین ویژه ­ای نیز برای این محیط تنظیم شده است. قوانین پوششی یکی از همین سیاست­ ها می باشد که باید توسط کادر حرفه ای بیمارستان به کار گرفته شود.

این قوانین نه تنها از نظر حفظ ظاهر حرفه ­ای و رعایت نکات مربوط به بهداشت و سلامت باید در نظر گرفته شوند بلکه تصویر زیبا و یک دستی از یک بیمارستان نیز در ذهن عموم ایجاد می کند. توجه و رعایت این قوانین برای بوجود آوردن محیطی ایمن جهت جلوگیری از انتقال بیماری­ ها و عفونت­ ها لازم است.

قوانین مربوط به پوشش کادر بیمارستان باید توسط مسئولین ارشد بیمارستان تنظیم شود. در یک بیمارستان با توجه به نقش های مختلف در بیمارستان و شرح کاری پرسنل از لباس­ های فرم مشخصی برای لباس مردانه­ بیمارستان و لباس زنانه کادر بیمارستان استفاده می شود.

لباس مردانه بیمارستان

انواع مختلف لباس بیمارستانی چه کاربردی دارند؟

  1. لباس پزشک: لباس پزشک به عنوان لباس مردانه­ بیمارستان به صورت روپوش تنها یا به صورت روپوش و شلوار و برای خانوم های پزشک نیز تنها به صورت روپوش  بلند استفاده می شود . جنس این لباس از پلی استر یا پنبه است. این لباس باید راحت بوده و پارچه ­ آن  مقاوم باشد.
  2. لباس بیمار: لباس بیمار خود شامل چند دسته­ لباس بزرگسال، لباس بارداری، لباس نوزاد و لباس کودک می باشد که مدل و پارچه­ به کار رفته در هر کدام متفاوت است. برای لباس بیمار معمولا از پارچه ­های ترگال و تترون استفاده می شود. رنگ لباس مردانه­ بیمارستان برای آقایان آبی و برای خانوم­ها صورتی می باشد.
  3. لباس ویژه­ پرسنل: در کادر اداری بیمارستان مانند واحد پذیرش و … فرم بیمارستانی لباس خانوم­ ها مانتوهای اداری و لباس مردانه­ بیمارستان برای آقایان پیراهن و شلوار رسمی است.
  4. لباس مخصوص اتاق عمل: لباس­های ویژه­ اتاق عمل معمولا به رنگ سبز و آبی هستند، دلیل این امر این است که این رنگ­ها متضاد یا مکمل رنگ قرمز به حساب می ­آیند در نتیجه دقت دید کادر اتاق عمل را دربرابر خون و رنگ قرمز بالا می­ برد. این لباس­ها باید قابلیت استریل شدن چند باره را داشته باشند.
  5. لباس مربوط به خدمات: پارچه­ به کار رفته در این لباس­ ها چه به عنوان لباس مردانه­ بیمارستان و چه برای پرسنل خدماتی خانوم باید در مقابل مواد شوینده­  ضد عفونی کننده مقاوم باشند.
  6. لباس بارداری: این لباس ­ها در قسمت دور کمر، یقه و حلقه­ آستین باید گشاد تر از لباس ­های دیگر بیماران باشند اما جنس به کار رفته در آن مشابه جنس لباس سایر بیماران است.
  7. پارچه­ های ملحفه: ملحفه­ بیمار باید ضد حساسیت و با لطافت باشد، بسته به شرایط بیمار از جنس پارچه­ های مختلف برای آنها استفاده می­ شود. مثلا برای بیمارانی با مشکل سوختگی یا زخم­های عفونی حاد باید از پارچه­ آنتی باکتریال استفاده نمود.
  8. پرده: انواع مختلفی از پرده برای کاربرد بیمارستانی وجود دارد که هر بیمارستان با توجه به بودجه­ خود می تواند از پرده ­های آنتی باکتریال، کرکره­ای و … استفاده نماید.

لباس مردانه بیمارستان

کاربرد لباس یک بار مصرف بیمارستانی چیست؟

لباس­های یک بار مصرف بیمارستانی یکی از پر مصرف­ترین و پرکاربردترین لباس ­های بیمارستانی می باشند.

جنس پارچه­ به کار رفته در این البسه عموما اسپان باند و SMS است و به دو صورت استریل و غیر استریل عرضه می ­شوند. لباس­ های استریل معمولا در هنگام جراحی توسط تیم جراحی در اتاق عمل استفاده می شوند.

از جمله دیگر کاربردهای این لباس­ ها برای انتقال بیمار از نقاط مختلف بیمارستان به اتاق عمل می­ باشد. لباس­ های غیر استریل نیز معمولا در مراکز تصویربرداری مانند MRI و … استفاده می شوند.

نحوه خرید انواع لباس زنانه و مردانه بیمارستان

جهت خرید انواع لباس زنانه و مردانه بیمارستان از طریق لینک واتساپ بصورت آنلاین با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید و یا جه مشاوره و ثبت سفارش تلفنی از طریق شماره های ذیل با کارشناسان مرکز تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا