روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

مرکز فروش انواع لباس پرستاری بیمارستان

مرکز فروش انواع لباس پرستاری بیمارستان ، لباس فرم بیمارستان خصوصی ، پوشش پرسنل بیمارستان ، لباس پرستاری سرمه ای و انواع روپوش پزشکی ، لباس بیمار ، لباس جراح و …

لباس پرستاری بیمارستان

لباس پرستاری بیمارستان چیست؟

امروزه خرید لباس فرم یکی از ملزومات هر رشته و شغلی است، و با ورود به یک رشته کاری خاص باید قوانین و مقررات آن رشته کاری را بپذیریم.

پرستاری یکی از شغل های پر خطر است که با آلودگی های بسیار زیادی در حوضه کاری بیمارستان ها سروکار دارد. لباس پرستاری بیمارستان، یکی از لباس های فرم کاری است که می تواند فرم های متفاوتی داشته باشد. این لباس فرم می تواند رنگ های متفاوتی داشته باشد که بسته به محل کار پرستار این رنگ ها تفاوت دارند.

به عنوان مثال لباس پرستاری بیمارستان برای آن دسته از افرادی که در اتاق عمل کار می کنند، معمولا سبز تیره یا آبی است. همچنین پرستاران بخش های مختلف بیمارستان، در هربیمارستانی لباس هایی با اشکال و رنگ های متفاوت دارند. این رنگ ها شامل سرمه ای تیره، روپوش سفید، سبز روشن، آبی روشن و انواع دیگر آن هستند.

لباس پرستاری بیمارستان

استاندارد های انواع لباس پرستاری بیمارستان در کشور های اروپایی چیست ؟

در کشور های اروپایی از قبیل آلمان که در رشته پزشکی و فعالیت های حوضه درمان از دیگر کشور ها پیشی  گرفته است، لباس پرستاری بیمارستان برای آن ها در درجه اولویت بالایی قرار دارد. آلودگی های مختلف بیمارستانی که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی می تواند با جان پرستار بازی کند، سبب شده است تا آن ها لباس هایی استاندارد را برای پرستاران خود طراحی نموده و پرستاران نیز هنگام کار در بیمارستان های این کشور، ملزم به استفاده از این نوع لباس های استاندارد می باشند. لباس پرستاری بیمارستان در کشورهای اروپایی پیشرفته از قبیل آلمان، هرروزه با کیفیت بهتر و اشکال و رنگ های زیباتری توسط شرکت های تولیدی این لباس ها عرضه می شود که پرستاران این کشورها ملزم به خرید این نوع لباس های استاندارد برای کار در بیمارستان ها می باشند.

لباس پرستاری بیمارستان

تاثیر استفاده از نانوتکنولوژی در لباس پرستاری چیست؟

نانو تکنولوژی، تکنولوژی پیشرفته ای است که امروزه در ساخت و تولید انواع مختلف لباس های کار از قبیل لباس کار های آتش نشان ها نقشی حیاتی و ویژه دارد. امروزه همه انواع لباس های آتش نشان ها از فناوری نانو در آن ها استفاده شده تا آن ها را در مقابل آتش و آب نفوذناپذیر کند. در مورد لباس پرستاری بیمارستان نیز اگر از تکنولوژی نانو در ساخت این لباس ها استفاده شود، درصد ایمنی را به میزان زیادی بالا برده و در حفظ جان پرستار کمک شایانی می کند. چرا که لباس های کار نانو در مقابل آلودگی های میکروبی و رطوبت و آب نفوذ ناپذیر بوده و این ها برای یک پرستار در هنگام کار در بیمارستان بسیار مهم و حیاتی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا