روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

مرکز فروش روپوش پزشکی زنانه

مرکز فروش روپوش پزشکی زنانه،انواع روپوش پزشکی اتاق عمل،انواع اسکراب اتاق عمل،انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف و … با امکان ارسال به کلیه نقاط

روپوش پزشکی زنانه

روپوش پزشکی چه اهمیتی برای مراکز درمانی دارد؟

پوشیدن روپوش در تمام مراکز درمانی برای تمام پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی و… ضروری است. یکی از دلایل استفاده از روپوش ایجاد تمایز بین افراد مختلف یک مرکز درمانی است. این کار باعث می­شود بیمار به راحتی مسئول مربوطه را پیدا کند و در صورت نیاز با آن­ها صحبت کند.

در بسیاری موارد روپوش­های پزشکی به رنگ سفید هستند. از آن­جایی که رنگ سفید هر گونه آلودگی را به خوبی نشان می­دهد، در بیمارستان­ها و مراکز پزشکی معمولا از روپوش سفید رنگ استفاده می­شود.

یکی دیگر از دلایل پوشیدن روپوش­های پزشکی سلامت خود پزشکان و درمان­گران است. از آن­جایی که محیط بیمارستان حاوی میکروب­ها و آلودگی­های فراوانی است، پوشیدن لباس­های مناسب باعث دور شدن افراد از این آلودگی­ها می­شود.

از آن­جایی که بهداشت و تمیزی از مهم­ترین ویژگی­های یک مرکز درمانی است، استفاده از روپوش­های پزشکی باعث ارتقا سطح و استانداردهای بهداشتی محیط می­شود.

کار در بیمارستان و محیط های درمانی نیازمند عکس­العمل سریع و به موقع تمام کادر درمانی است، به همین دلیل لباس کار پزشکان و پرستاران باید بسیار راحت و مناسب باشد و مانع از فعالیت افراد نشود.

نوعی دیگر از روپوش­های پزشکی، روپوش­های اسکراب است. اسکراب به معنی ضدعفونی است و این نوع روپوش­ها معمولا برای پزشکان و جراحان استفاده می­شود. این روپوش­ها بسیار راحت و در رنگ­بندی­های مختلف تولید می­شوند.

روپوش پزشکی زنانه

در خرید روپوش پزشکی به صورت عمده به نکات زیر توجه کنید:

پاکیزگی، راحتی و دوخت حرفه­ای روپوش­های پزشکی از مهم­ترین نکات قابل توجه هنگام خرید روپوش است.

در هنگام خرید به جنس پارچه لباس دقت کنید. جنس روپوش­های پزشکی باید پلی استر، تترون یا پنبه باشد، بسیار نرم و راحت و اتوکشی آن راحت باشد. همچنین در مقابل شستشوی روزانه مقاوم باشد. از آن­جا پوست بانوان بسیار لطیف است، نوع پارچه انتخابی بسیار مهم است. پنبه باعث بالارفتن مقاومت لباس در مقابل مواد شیمیایی می­شود، پلی استر نیز مقاومت لباس در مقابل شستشو را بالا می­برد.

روپوش­ها به صورت یک تکه یا دو تکه طراحی و دوخته می­شوند. در هنگام خرید به دوخت آن­ها دقت کنید که مانع از حرکت سریع پزشکان نشوند. وزن روپوش­ها باید بسیار سبک باشد.

مدل دوخت روپوش­ها با یکدیگر متفاوت است و گاهی به سلیقه مشتری در طرح­های مختلف تهیه می­شود.

درهنگام خرید به رنگ­بندی لباس توجه کنید. با توجه به آلودگی­های محیط­های درمانی معمولا از رنگ سفید برای روپوش استفاده می­شود. اما در بخش­هایی مانند بخش کودکان می­توان از رنگ­های دیگری نیز استفاده کرد. همچنین در اتاق عمل برای تقویت دید پزشک می­توان از رنگ­های آبی و سبز استفاده کرد.

طراحی لباس نیز از نکات قابل توجه برای همه بانوان است. از آنجایی که افراد بسیاری از وقت خود را در محیط کار می­گذرانند، ظاهر و طراحی لباس کار نیز برای آن­ها مخصوصا بانوان مهم است. هنگام خرید سعی کنید از طراحی­های زیبا و مناسب سلیقه بانوان خریداری کنید.

روپوش پزشکی زنانه

مرکز فروش روپوش پزشکی زنانه

جهت سفارش انواع روپوش پزشکی زنانه،لباس اتاق عمل بیمارستانی ، انواع اسکراب اتاق عمل می توانید سفارشات خود را در واتساپ ثبت نمایید و با شماره های پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا