لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

مرکز فروش شان و گان جراحی یکبار مصرف

مرکز فروش شان و گان جراحی یکبار مصرف در سایت مرکز فروش لباس بیمارستانی می باشد.خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی از تولیدی گان بیمارستانی و تهیه انواع گان جراحی و گان بیمار و گان جراح در این سایت می باشد.

شان و گان جراحی یکبار مصرف

شان و گان جراحی ، لباسی است که در محلِ بیمارستانی و اتاق عمل مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت دو لباس در این است که شان به لباسِ بیمار و گان به لباس پزشک و پرستار و پرسنل گفته میشود.

شان و گان جراحی در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید و مصرف میشود که به دلیل نظافت و عاری بودن از آلودگی، همچنین این روزها گونه ی یکبار مصرف مورد توجه و استفاده ی بیشتری قرار دارد.

 

 

کاربرد شان و گان جراحی یکبار مصرف در مراکز درمانی

مهم ترین کاربردِ استفاده از شان و گان جراحی یکبار مصرف این است که افراد استریل از افراد غیر استریل تفکیک شوند. چراکه در روند یک جراحی، وجود کوچکترین میکروب ها یا عوامل بیماری زا خطر آفرین است.

عفونت های بیمارستانی به راحتی قابل کنترل و مهار نیستند لذا هرچه فرایند استریل سازی به روش های سنتی انجام گیرد، امکان انتقال عفونت افزایش میابد.

این لباس ها که عموما در رنگ های سبز و آبی و به ندرت صورتی و خاکستری، دردسترس و مورد استفاده قرار میگیرند، جهت انجام عمل جراحی توسط بیمار و پزشک پوشیده میشود.

دلیل انتخاب این رنگ ها آن است که قرمزی خون را به خوبی نشان دهند و چشم جراح را برای دقت بیشتر آماده کنند.

جهت تفاوت بین خانم ها و آقایان، به دستور معاونت بهداشت و درمان، رنگ سبز برای خانم ها و آبی برای آقایان استفاده میشود.

همچنین از آنجایی که این البسه به صورت تار وپود تولید نمیشوند و از کنار هم قرار دادن الیاف برای تولید آنها استفاده میکنند، لذا فاقد منافذ بوده و از ورود میکروب جلو گیری میکنند.

شان و گان جراحی یکبار مصرفشان و گان جراحی یکبار مصرف

برای خرید شان و گان یکبار مصرف بیمارستانی به این نکات توجه کنید:

شان و گان جراحی یکبار مصرف ، در انواع مختلف و با جنس هایی متفاوت تولید میشوند. در هنگام خرید آنها باید چند نکته ی مهم و اساسی را مد نظر داشته باشید؛ از جمله :

  • این لباس راحت باشد . به سایز و اندازه ی لباس با توجه به فردی که میخواد استفاده کندتوجه نمایید. همچنین سبک باشد تا مانع حرکت نشود.
  • از نظر قیمتی مناصب و مقرون به صرفه باشد چراکه پس از استفاده دور انداخته میشود.
  • جنس لباسِ انتخابی بسیار مهم است. هرچه پلاستیک کمتری در تولید آن به کاررفته باشد، علاوه بر جریان بهتر هوا از نظر زیست محیطی راحت تر تجزیه شده و در برخی موارد بازیافت میشود.
  • این روزها عموما لباس های اتاق عمل را در غالب پک های جراحی میفروشند. باید توجه داشته باشید برای هر فرایند پزشکی خاص پکیج خاصی در نظر گرفته شده است. لذا در انتخاب پکیج مناسب خود دقت کنید.
  • برخی از تولید کنندگان، این امکان را میدهند که لباس را با توجه به شرایط خاص ( عموما برای بیمار ) سفارش دهند. لذا در صورت لزوم این گزینه را مدنظر داشته باشید.
  • در انتخاب جنس به ضد آب ژاول بودن توجه نمایید چراکه لباس نباید تغییر رنگ و حالت بدهد.

خرید بی واسطه و ارزان انواع لباس یکبار مصرف گان و شان بیمارستانی:

برای سفارش و خرید بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی گان و شان و کلاه و لباس زیر در جنس های پارچه نبافت اسپان باند پارچه ضد آب و … با بهترین قیمت از بزرگترین تولید کننده لباس بیمارستانی از طریق شماره های سایت با بخش بازرگانی لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا