لباس کار

مرکز فروش عمده انواع لباس کار ارزان

مرکز فروش عمده انواع لباس کار ارزان قیمت در سایت فروش تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن و ارسال به کلیه نقاط در کوتاه ترین زمان ممکن

فروش عمده انواع لباس کار

انواع لباس کار

همان طور که گفته شد هر شغل با توجه به شرایط ویژه شغلی، محیطی و همچنین سختی کار نیاز به نوع خاصی از لباس کار دارد. برای مثال لباس کار مورد نیاز یک جوشکار با لباس کار مورد نیاز برای یک پزشک کاملاً متفاوت است و هر یک باید ویژگی‌های مربوط به شغل را داشته باشند.

پارچه‌های مورد استفاده در لباس‌های کار مختلف برای مشاغل مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال پارچه‌ی لباس یک تراشکار باید استحکام کافی داشته باشد ولی در پارچه‌ی لباس یک پزشک قابلیت استریل شدن اولویت اول است.  مدل لباس کار یکی از مواردی است که باید در تولید بدان توجه شود.

لباس‌های کار مشاغل مختلف علاوه بر این که در جنس پاچه مناسب شغل باشند باید از نظر  مدل نیز با شغل تناسب داشته باشند. برخی لباس‌های بیمارستانی به صورت سر همی هستند. همچنین برخی لباس‌های مربوط به تراشکاری و شغل‌هایی که با دستگاه‌های خطرناک سر و کار دارند باید از نظر مدل لباس به گونه‌ای باشند که کاربر در هنگام کار با دستگاه دچار مشکل نشود.

فروش عمده انواع لباس کار

فروش عمده انواع لباس کار

شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید و فروش عمده انواع لباس کار ارزان به کارخانجات و صاحبان مشاغل می‌کنند.

فروش عمده انواع لباس کار به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا لباس مورد نیاز پرسنل خود به صورت یک جا و با قیمت مناسب‌تر خریداری کنند و در اختیار کارمندان قرار دهند.

لباس‌ کارهای مختلف شامل :

لباس فرم, البسه اداری, کت و شلوار اداری, مانتو و شلوار فرم کارمندی، پیراهن و شلوار فرم اداری، لباس فرم اداری، روپوش پزشکی, ژاکت اداریَ، شلوار کار، روپوش کار، تی‌شرت کار، کاپشن و شلوار، جلیقه کار، لباس کار دوبنده، لباس کار یکسره, لباس فرم کار، سوئی شرت، لباس آشپزی، لباس نگهبانی و حراست, لباس فرم زمستانی،  توسط تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن تولید می گردد.

جهت سفارش از طریق لینک واتساپ یا تگرام و یا از طریق شماره های ذیل با کارشناسان مرکز ارتباط برقرار نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا