لباس اسکراب و اتاق عمللباس بیمارستانی

مرکز فروش عمده لباس اتاق عمل پزشک

مرکز فروش عمده لباس اتاق عمل پزشک در این مجموعه می باشد.برای خرید لباس اتاق عمل زمانه و مردانه و خرید لباس اتاق عمل پزشک و بیمار با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب با کارشناسان در ارتباط باشید.

لباس اتاق عمل پزشک

لباس اتاق عمل پزشک دارای چه خصوصیاتی است؟

لباس اتاق عمل پزشک در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود است.
اما ویژگی هایی مشترک در میان آنها وجود دارد. از جمله اینکه لباس اتاق عمل پزشک باید ساده و بدون دوخت های پیچیده باشد تا آلودگی ها و مواد شیمیایی در آن قسمت ها به جای نمانند.
باید سبک و ساده باشند تا به راحتی بتوان آنها را تن کرد. شستشوی آنها نیز باید راحت و ساده باشد.
لباس اتاق عمل پزشک را تحت عنوان اسکراب نیز می شناسند. ریشه ی این کلمه که انگلیسی است به این برمی گردد که از آنجایی که پزشک ها و پرسنل اتاق عمل قبل از وارد شدن به اتاق عمل خود را تمیز و استریل یا بعبارتی اسکراب این (scrub in) می کنند برای همین این عنوان بر روی این پوشش باقی ماند.
لباس اتاق عمل پزشک مخصوص این اتاق است و نباید در بیرون از این اتاق استفاده شود.
برای همین مستقیما در انبار و لاندری این قسمت گذاشته می شود. لباس اتاق عمل ساده و در رنگ های سبز، آبی و خاکستری دیده می شود. این لباس توسط بیمارستان انتخاب می شود.
رنگ این لباس باید به گونه ای باشد که حواس ها را پرت نکند. در کنار آن چشم را خسته نکند و در فعالیت های ان دخالت منفی نداشته باشد.

در خرید لباس اتاق عمل پزشک از چه پارچه هایی استفاده می شود؟

جنس پارچه ی لباس اتاق عمل پزشک در قیمت و میزان راحتی ان تاثیر دارد.
بیشتر توصیه می شود که از جنس های پنبه ای استفاده شود. این نوع پارچه نرم است و پزشک در داخل آنها آرامش و راحتی بیشتری دارد.
هوا نیز از میان آن جریان دارد و این کمک می کند پزشک عرق نکرده و احساس ناخوشایندی در هنگام عمل نداشته باشد.
از انواع پلی استر و پارچه های ترکیبی دیگر نیز برای لباس اتاق عمل پزشک استفاده می کنند.
اما راحت بودن و متناسب بودن از ویژگی های اساسی این نوع لباس می باشد.
در کنار اینها، کلاهی که کامل سر و موی پزشک را بپوشاند، دستکش و دیگر الحاقات اتاق عمل نیز اهمیت دارند که از جنس خوب و مرغوب باشند و استریل شده و تمیز توسط پزشک ها و جراحان به کار روند.

لباس اتاق عمل پزشک باید با احتیاط کامل و با همکاری پرستار اسکراب پوشیده شود و از نفوذ هر گونه میکروارگانیسم های احتمالی در آن جلوگیری شود.

 

برای سفارش و خرید لباس اسکراب اتاق عمل زنانه و مردانه در کاربری پزشک و بیمار از طریق شماره های سایت یا واتس آپ و تلگرام با کارشناسان در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا