لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران

مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران در این سایت راه اندازی شده است.برای دریافت گان لباس یکبارمصرف از تولیدی لباس یکبار مصرف تهران با قیمت رقابیتی و مناسب و دریافت لیست قیمت لباس یکبار مصرف با شماره های سایت در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران

لباس یکبار مصرف بیمارستانی در رده ی منسوجاتِ نبافته قرار میگیرد.

در بیمارستان ها عمومِ روکش تخت ها، باند ها، شان و گان، ماسک، روپوش، شلوار، کلاه و حتی کفش ها، از جنس البسه ی نبافته هستند.

کاربرد لباس های یکبار مصرف در بیمارستان ها کدام است؟

دلیل استفاده از این نوع لباس ها، جلوگیری از ورود میکروب ها و به حداقل رساندن سطوح عفونی بوده است.

همچنین این لباس ها ضد حساسیت هستند و برای بیمارانی که دچار انواع حساسیت های پوستی یا زخم بستر میشوند بسیار کاربردی تر از لباس های چند بار مصرف است.

الیاف به کاررفته در این لباس ها ضد قارچ بوده و از این جهت نیز کاربرد دارد.

کاربرد دیگر لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بخش های تصویر برداری است و همچنین در آزمایشگاه ها نیز از آنها استفاده میشود.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی با رنگ های مختلف مخصوص خانم ها و آقایان

لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران

پارچه های مورد استفاده در لباس های  بیمارستانی کدام اند؟

به طور کلی برای تهیه ی البسه ی بیمارستانی که قابلیت شست و شو دارند  از پارچه های :

  • ترگال ساده ( البسه ی بیمار، روکش تخت ها و در برخی مواقع لباس پرسنل از این پارچه تهیه میشود)

 

  • ترگال کجراه ( تنوع رنگ در این جنس پارچه بسیار زیاد است و عموما روپوش ها و لباسهای پزشکان و پرستاران را از این نوع پارچه تهیه میکنند. جنس ان به گونه ای است که مانع نفوذ مایعات و خون به بدن میشود.)

 

  • فلامنت ( الیاف تشکیل دهنده ی این پارچه فلامنت بوده و از نظر قیمتی بسیار ارزان است و به نام پارچه ی یکبار مصرف نیز خوانده میشود. عموما لباس بیماران را از این جنس تهیه میکنند. همچنین دارای تنوع رنگی محدود و به صورت طرح دار یا ساده موجود میباشد )

 

  • فلامنت پنبه ( این نوع پارچه دارای الیاف پنبه و فلامنت است و نسبت به الیاف فلامنت خالص لطافت بیشتری دارد. از نظر قیمتی نسبت به نوع قبلی قیمت بالاتری دارد. از این پارچه نیز در تهیه لباس بیماران استفاده میشود. )

 

  • ویسکوز ( الیافی که پارچه های ویسکوز از ان تهیه میشوند غالبا نخی هستند و در برخی از انها الیاف مصنوعی مثل پلی استر نیز وجود دارد . هرچه میزان نخ موجود در پارچه بیشتر باشد قیمت بالاتری نیز دارد. از این جنس جهت تولید لباس های بیماران و خصوصا سالمندان استفاده میکنند . وجود نخ در این البسه مانع از عرق کردن و حساسیت های پوستی میشود )

پارچه های به کار رفته در لباس یکبارمصرف بیمارستانی کدامند؟

  • اسپان باند ( از جمله پر مصرف ترین نوع در تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی هستند. به دلیل نداشتن تار و پود و به هم چسبیدگی الیاف به نام پارچه بی بافت نیز نامیده میشود. بسیار سبک بوده و در تهیه ی انواع گان و شان از ان استفاده میکنند. تنوع رنگی دارد که هر بیمارستان با توجه به سازمان ارگانی خود رنگ هارا انتخاب مینماید.)

 

  • SMS (در رده الیاف کامپوزیتی هستند و مانند اسپان باند ها بسیار کاربردی و پر مصرف در حوزه ی تولید گان و شان میباشند. نسبت به اسپان باند لایه محافظ بیشتری دارد تا از نفوذ میکروب و عفونت و باکتری جلوگیری نماید )

لباس یکبار مصرف بیمارستانی در تهران

خرید بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی :

برای سفارش و خرید بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی مانند گان و شان بیمارستانی کلاه جراح کلاه مریض لباس و ست MRI قبل از اقدام به خرید از طریق شماره های سایت یا واتس آپ با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا