لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی در این سایت قراردارد.تولیدی لباس بیمارستانی تهران و البسه یکبار مصرف مشهد و دیگر شهر ها آماده فروش و ارایه لیست قیمت لباس یکبارمصرف بیمارستانی می باشند.

مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

بازرگانی خانه صنعت و معدن که متولی تامین و پخش عمده انواع لباس کار و مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی می باشد، برای بالا بردن اطلاعات شما در این زمینه مطالبی را تهیه کرده است.

انواع لباس های یکبار مصرف بیمارستانی کدامند؟

لباس بیمارستان یکی از مهمترین و پر کاربردترین  لوازم در مصارف پزشکی می باشد.

لباس های یک بار مصرف بیمارستان از پارچه ای به نام (( اسپان باند )) تولید می شود؛ لباس هایی مانند:

لباس بیمار

لباس های جراحی

ماسک

کلاه های اتاق عمل

رو انداز و زیرانداز های بهداشتی

کاور کفش و…

در اتاق عمل ها از لباس های یک بار مصرف استفاده می شود؛ که برای پزشک از گان های یک بار مصرف و بیمار از شانهای یک بار مصرف استفاده می شود.

کفش های یک بار مصرف، همان کاوری است که در اتاق ICU برای وارد شدن باید از آنها استفاده کرد و در دو نوع مشمایی و پارچه اسپان باند تولید می شود.

مرکز فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

چرا استفاده از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی خوب است؟

اولویت مهم و اصلی در مراقبت های بهداشتی جلوگیری از شیوع باکتریها ، ویروس ها و قارچ ها است ، زیرا انتقال چنین میکروب هایی منجر به عفونت های مرتبط با مراقبت های بهداشتی می شود. با رعایت سیاستهای کنترل عفونت ، خطر و میزان چنین عفونت هایی به حداقل می رسد. این سیاست ها به منظور محافظت از بیماران ، کارمندان و جامعه ضروری است.

یکی از نکاتی که می توان در زمینه کنترل کافی در مورد عفونت به آن توجه کرد، ، این است که چه زمانی از تجهیزات محافظ شخصی یکبار مصرف ، از جمله اسکراب و لباس راحتی استفاده شود. در حالی که باید هزینه های اقتصادی و زیست محیطی در نظر گرفته شود ، و نهاد ها و سازمانها باید بررسی کنند که کدام روش دارای اثربخشی بیشتری در جلوگیری از شیوع عفونت است.

مطالعات نشان می دهد که لباس های یکبار مصرف به دلایل؛ قابلیت اطمینان بودن ، اثربخشی ، هزینه و راحتی،  حداقل یک گزینه مساوی (و در برخی موارد مؤثرتر) برای کنترل عفونت در مقایسه با پوشاک قابل استفاده مجدد است.

لباس های قابل شستشو و استفاده مجدد، به دلیل استفاده مکرر و شستشو می توانند به مرور زمان فرسوده شوند. و برعکس ، لباسهای یکبار مصرف ، با مواد بادوام ساخته می شوند و در اثر مضراتی مانند موارد استفاده مجدد ، حمل و نقل ، ذخیره سازی ، شستشو و ضد عفونی قرار نمی گیرند. لباس های یکبار مصرف که توسط یک مرکز تأمین می شود نیز کمتر در معرض عوامل حادثه مانند گم شدن یا آسیب دیدن قرار می گیرند.

خرید بی واسطه انواع لباس یکبارمصرف بیمارستانی:

برای سفارش و خرید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی مانند:

  • گان پزشکی
  • گان بیمار یا گان مریض
  • شلوار بهداشتی و یکبارمصرف
  • ست لباس MRI
  • کلاه بیمار و کلاه جراح یکبار مصرف
  • و….

از طریق واتس آپ تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان بخش بازرگانی لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا