دسته‌بندی نشدهماسک

مشاوره خرید بهترین ماسک تنفسی فیلتر دار

مشاوره خرید بهترین ماسک تنفسی فیلتر دار … جهت خرید ماسک پزشکی ، ماسک سه لایه ، ماسک جراحی ، ماسک تنفسی ، ماسک فیلتر دار N95 و… برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه انواع ماسک تنفسی می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

ماسک تنفسی فیلتر دار

مشخصات بهترین ماسک تنفسی فیلتر دار

ماسک های فیلتر دار با قابلیت فیلتر کردن تا 95 درصد از ذرات میکروبی معلق در هوا می تواند از شیوع بیماری های ویروسی نظیر بیماری کرونا و انتقال آن به افراد جلوگیری کند . این ماسک ها طوری طراحی شده اند که از بالای بینی تا پایی چانه را به طور کامل پوشش می دهد و به محض قرار گرفتن در محیط آلوده و خطرناک از ورود آلودگی به ریه و سیستم تنفسی ممانعت می کند .

ماسک های فیلتر دار علاوه بر فیلتر ( دیافراگم سیلیکونی ) دارای یک گیره در قسمت بینی نیز هست که میتوان به واسطه آن ماسک را بر روی صورت تنظیم کرد و نیز دارای دو کش برای ثابت نگه داشتن ماسک است .

  • نکته : اثر بخشی ماسک ها به الیاف و متریال به کار برده شده در تولید آن ها وابسته است و اگر از متریال استاندارد در تولید ماسک استفاده نشود اثر بخشی لازم را نخواهد داشت . جهت اطمینان در خرید ، برای سفارش از مراکز معتبر استعلام بگیرید .

ماسک تنفسی فیلتر دار

انواع ماسک تنفسی فیلتر دار با کیفیت عالی

ماسک N95 :  ماسک های  N95 باید به صورت کامل روی صرت قرار بگیرد و امکان نشتی نداشته باشد و آزمون نشتی قبل از هربار استفاده حتما انجام شود . این ماسک ها می توانند 95 درصد از ذرات معلق میکروبی با اندازه 0/3 میکرون که در هوا پراکنده هستند را به طور کامل فیلتر می کند . در برابر مواد روغنی مقاوم نیست .

این ماسک معمولا از دو لایه پارچه اسپان باند ( spunbond) با گرماژ 25 تا 30 ، دو لایه ملت بلون و یک لایه پارچه اس ام اس (SMS) با گرماژ 17 که بین لایه های ملت بلون قرار می گیرد تشکیل می شود . ماسک های N95 به صورت یکبار مصرف می باشد و نمی توان بعد از یک بار استفاده دوباره ضد عفونی کرد و استفاده نمود .

ماسک های N95 با فرم های متنوعی تولید می شوند که عبارت است از : مخروطی یا نیم کره ، اردکی، تخت

ماسک FFP :  FFP2 مخفف Filtering Piece Face است و شماره درج شده میزان سطح محافظت را نشان می دهد .این ماسک قادر است 94 درصد از ذرات معلق را فیلتر کند . ماسک FFP2 در برابر مواد روغنی مقاوم است . روی ماسک سوپاپ تعبیه شده که خروج هوای بازدمی را آسان می کند . معمولا این سوپاپ با فیلتر اشتباه گرفته می شود . این ماسک ها محافظت تنفسی گرد و غبار یکبار مصرف در سه رتبه تنفس قرار می گیرد : FFP1 .FFP2 . FFP3

ماسک تنفسی فیلتر دار

خرید انواع ماسک تنفسی با قیمت به صرفه

جهت سفارش و مشاوره انواع ماسک های تنفسی با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا