روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

نمایندگی تولید و پخش انواع لباس بیمارستانی شیک

نمایندگی تولید و پخش انواع لباس بیمارستانی شیک ،روپوش بیمارستانی ،لباس مریض بیمارستان ، لباس فرم خدمه بیمارستان و … در بازرگانی خانه صنعت و معدن

لباس بیمارستانی شیک

نمایندگی تولید و پخش انواع لباس بیمارستانی شیک

تولید و عرضه ی انواع لباس های بیمارستانی، امروزه توسط شرکت های مختلف تولیدی این نوع لباس ها انجام می شود و این صنعت روز به روز در حال گسترش و توسعه است.

تولید لباس بیمارستانی شیک، برای بیمارستان ها و درمانگاه های مختلف در سراسر کشور، امروزه بسیار مورد توجه و استقبال مدیران و صاحبان بیمارستان های دولتی و خصوصی قرار گرفته است.

هرچه این نوع از لباس ها، کیفیت و زیبایی بالاتری داشته باشند، به طبع شرکت تولیدی این دسته از لباس ها، مشتریان بیشتری خواهد داشت. لباس بیمارستانی شیک، برای استفاده در بیمارستان ها خریداری شده و در اختیار بیماران در هنگام بستری در بخش های مختلف بیمارستان قرار داده می شود.

این نوع از لباس های یکبار مصرف، معمولا دارای جنس تترون بوده و بسیار خنک و با کیفیت خوب تولید می شوند.

بازرگانی خانه صنعت و معدن با سال ها تجربه در امر تولید و فروش انواع البسه بیمارستانی پیشتاز می باشد ، شما می توانید جهت سفارش انواع لباس بیمارستان با شماره های ذیل و کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

لباس بیمارستانی شیک

کاربرد انواع لباس بیمارستانی شیک چیست؟

لباس بیمارستانی شیک، توسط شرکت های تولیدی لباس های بیمار بیمارستان، در رنگ ها و شکل های متنوع و زیبا تولید و به بیمارستان ها عرضه می شود. این لباس ها، به هنگام بستری بیمار در بخش های مختلف بیمارستان به او داده می شود و تا روزی که بیمار مرخص می شود باید بر تن او باشد.

این لباس ها استریل بوده و هنگام تولید در شرکت های تولیدی دوخت و توزیع این نوع لباس ها، پس از آماده شدن و بسته بندی، به اتاق استریل برده می شوند و آن جا از همه انواع آلودگی های میکروبی پاک می شوند.

کاربرد این نوع لباس های شیک در استفاده به عنوان لباس بیمار است. به بیماران مختلف، اعم از خانم ها و آقایان و خردسالان، لباس هایی به تناسب سن و جنسیت آن ها داده می شود.

معمولا این نوع لباس ها در دوسایز کوچک و بزرگ برای خردسالان و بزرگسالان تهیه و توزیع می شوند. همچنین رنگ لباس هایی که برای خانم ها تولید می شود معمولا صورتی بوده و رنگ لباس های آقایان آبی است.

لباس بیمارستانی شیک

لزوم استفاده از لباس بیمارستانی یکبار مصرف چیست؟

همانطور که قبلا  نیز اشاره شد، لباس بیمارستانی شیک، بصورت لباس های بیمارستانی یکبار مصرف برای استفاده بیماران در بیمارستان ها، توسط شرکت های تولیدی این نوع از لباس ها، تولید و به بیمارستان ها عرضه می شود.

این لباس ها استریل بوده و پوشیدن آن برای بیمار بسیار حائذ اهمیت است. آلودگی ها و عفونت های بیمارستانی مختلفی در بیمارستان ها وجود دارند که اگر در پوشیدن این لباس ها کوتاهی شود، ممکن است خیلی سریع این آلودگی ها انتقال یابد و جان بیمار به خطر بیفتد. لذا استفاده از این نوع لباس ها در بیمارستان ها، دارای اهمیت بسیار زیاد است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا