لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

نمایندگی فروش بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف

نمایندگی فروش بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف،گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی،لباس مریض بیمارستان و … با امکان ارسال به کلیه نقاط در کشور

نمایندگی لباس یکبار مصرف

کاربرد انواع لباس یکبار مصرف

لباس یکبار مصرف به لباس هایی گفته می شود که دارای پارچه های اسپان باند،  SMS و فلامنت فلامنتی می باشند. لباس یکبار مصرف دارای کاربردهای بسیار متنوعی است. نمایندگی لباس یکبار مصرف این نوع لباس ها را به صورت استریل و غیر استریل عرضه می کند.

  1. مراکز تصویر برداری: نمایندگی لباس یکبار مصرف میتواند به تولید و عرضه ی آنها در مراکز تصویر برداری مانند ام آر آی به بیمار بپردازد تا در زمان قرارگیری در داخل دستگاه ها از لباس یکبار مصرف استفاده کنند که فاقد هر نوع وسایل فلزی باشد.نمایندگی لباس یکبار مصرف، این لباس ها را به صورت پیراهن و شلوار و همراه با کلاه ارائه می دهد.
  2. لباس یکبار مصرف بیمارستانی: لباس یکبار مصرف بیمارستانی دارای کاربردهای بسیاری است که بیشترین کاربرد آن در بیمارستان به دلیل انتقال بیمار به اتاق عمل و بخش های دیگر تصویربرداری است
  3. لباس یکبار مصرف مخصوص آرایشگاه : نمایندگی لباس یکبار مصرف، لباس های مخصوص آرایشگاه را برای استفاده در آرایشگاه های زنانه تولید و ارائه می کنند که در آن، گان هایی با گرماژ پایین کاربرد دارند.
  4. لباس یکبار مصرف مخصوص مرغداری ها: نمایندگی لباس یکبار مصرف به تولید این لباس ها جهت استفاده ی پزشکان یا مرغداران به فضای مرغداری در هنگام انجام تزریقات یا بررسی شرایط سلامت طیور می پردازد که اصولا دارای گرماژ 38 به بالا است. این لباس ها شامل پیراهن، شلوار، کلاه می باشند.

نمایندگی لباس یکبار مصرف

انواع پارچه برای تولید لباس یکبار مصرف

  • .پارچه اسپان باند: پارچه ی مورد استفاده در نمایندگی لباس یکبار مصرف، پارچه های نبافته اسپان باند هستند. این نوع پارچه ها دارای جنس پلی پروپیلن می باشند و از نظر متنوع بودن، ضخامت پارچه، کیفیت، رنگ و قیمت آن به صورت تدریجی، توجه تمام صنایع را به خود جلب کرده اند.

اسپان باند شامل الیاف پرس شده است و به دلیل عدم دارا بودن تار و پود، به آن بی بافت گفته می شود. این نوع از پارچه شامل عرض های مختلف ١۶٠ ، ١٢٠ و ١٠٠ سانتیمتر است و تولید آن از بالای 15 گرم است. اسپان باند دارای گرماژ ٢٠ تا ١١٠ گرم است که با مضرب ۵ بالا می رود و در مصارف بیمارستانی اصولا وزن بین ٣٠ تا ۶٠ گرم کاربرد دارد. این نوع از پارچه دارای رنگ های متنوع سفید، آبی، صورتی، آبی نفتی، قرمز، سبز و غیره می باشد.

  • پارچه اس ام اس بیمارستانی: کاربرد پارچه های SMS  مشابه اسپان باند است و تفاوت آنها این مورد است که پارچه  sms دارای لایه است که مانع نفوذ ذره های ریز مانند باکتری و میکروب ها می شود. به همین دلیل در تولید ماسک، شان، گان، البسه اتاق عمل و … کاربرد بسیاری دارد. این پارچه دارای عرض ١٠٠ ، ١٢٠ و ١۶٠ همراه با رنگ ها و گرماژهای مختلف است.
  • پارچه فلامنت فلامنتی: این پارچه دارای تار و پودی از الیاف فلامنت است. این نوع از پارچه به دلیل قیمت مناسب آن توسط نمایندگی لباس یکبار مصرف، برای لباس بیماران کاربرد دارد.

نمایندگی فروش بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف

نمایندگی فروش بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف

جهت سفارش انواع لباس یکبار مصرف از نمایندگی فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را در واتساپ ثبت و با شماره های پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا